Zoover
Hotel Adalya Elite Lara

Hotel Adalya Elite Lara

Prima hotel met verbeterpunten..

ingejanssen
12-9-2016

Het hotel is mooi met ruime kamers en heerlijke douche. Echter liet de schoonmaak bij ons te wensen over. In 4 dagen tijd niet één keer gestofzuigd. We hebben melding gemaakt bij guest relations, toen verbeterde het iets maar nog niet goed. Kamer is zeer gehorig!

Eten is lekker maar dagelijks hetzelfde, slechts enkele gerechten werden gewisseld. Af en toe enorm druk in het restaurant met lange wachtrijen. A la cart restaurants hebben we italiaans en turks geprobeerd. Italiaan was goed, bij het turkse restaurant stonden we in 50 minuten weer buiten, zo snel ging het.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Doen echt veel voor de gasten.

Zwembaden zijn top. Alleen jammer dat de grote glijbanen pas vanaf 10 jaar zijn. Onze dochter mocht er niet af. Miniclub is leuk met voldoende activiteiten.

Shows s'avonds zijn wisselend van kwaliteit. Meer entertaiment s'avonds zou fijner zijn.

Al met al een prima hotel met verbeterpunten. Persoonlijk zijn we in betere hotels geweest in Turkije.

Adalya Elite is een superhotel !!

Iwan
29-8-2016

Adalya Elite is super !!

We gingen hier met enige twijfel naartoe ivm wisselende reacties op Zoover , wij snappen hier niets van , alles was super , kamers mooi en groot , eten super uitgebreid en wisselend , zelfs zalm , natuurlijk kan het eten kouder zijn als je voorgangers de bakken niet dichtmaken .

zwembaden en glijbanen super , zelfs een golfslagbad , buiten goede restaurants , vriendelijke obers dit laat in andere hotels wel eens te wensen over .

Shows en pier party , White Party waren echt super verzorgd , kermis voor de kinderen perfect met popcorn , diverse soorten verpakt ijs en suikerspinnen.

En aardige gasten van het animatieteam.

Dit hotel is voor ons de beste waarin wij verbleven , na 8 jaar Turkije waaronder Royal Wings ,Titanic , Limak Lara , Saturn Palace Royal Dragon Side .

Enige puntje van kritiek buiten de shows om 's avonds buiten niets meer te beleven , soms in andere hotels wel een barretje open , nu moet je verplicht in lobby verblijven .

Super!

Paulien
28-8-2016

heerlijke 9 dagen vakantie gehad in dit hotel! Kan niks bedenken wat niet goed was! was voor vertrek zonder verwachtingen vanwege de wisselende reacties, maar snap de negatieve berichten van geen kant! Ik zou zeker terugkomen! Zwembaden waren goed, kamers, eten, strand en service ook allemaal goed. Voor als je laat vertrekt kan je gebruik maken van een douche bij de spa of in een "late check-out room". Adalya elite, tot de volgende keer!

goed hotel met wat schoonheidsfoutjes

fam. Ploeg
28-8-2016

We zijn hier 2 weken geweest in het hoogseizoen. Eerste week erg druk en inderdaad wat wachten bij het buffet. Geen probleem voor ons, bij een lange rij gingen we eerst iets pakken waar het niet zo druk was. Het lijkt erop dat veel gasten denken dat ze maar 1 x mogen pakken, laaien die borden vol met voor, hoofd en nagerechten.... Dus na de eerste drukte is het veel rustiger. Het hotel heeft 1 buffet met daarbij 6 (thematische) restaurants waar je kunt eten. Dus geen grote eetzaal. Vonden wij erg prettig deze opzet. De restaurants buiten het buffet is eigenlijk alleen het Turkse restaurant aan te raden. De rest is hetzelfde wat je op het buffet kunt vinden.

De kamer en badkamer zijn groot, luxe en erg gehorig. Dat is wel wennen in het begin. Schoonmaak super. Elke dag is de huishouding minimaal 20 minuten bezig, elke dag stofzuigen en dweilen en regelmatig wisseling van het bedlinnen. Ook regelmatig controle van manager/housekeeper met een afvinklijstje of alles wel schoon was.

Het complex buiten is keurig verzorgd, zwembaden echt schitterend zelfs een golfslagbad met golven van wel een meter hoog! Strandbars en snackrestaurants buiten, pier met een bar en voldoende ligbedden op het strand en bij de zwembaden. Wordt wel aan handdoekje leggen gedaan, maar wij hebben dit niet gedaan en elke dag een mooi plekje met 4 bedjes naast elkaar.

Tuurlijk zijn er verbeterpunten, de afwerking is hier en daar wat slordig, meer variatie bij het diner maar dit hotel is wel een aanrader!

Super mooi hotel

Dikkaya
24-8-2016

Wat een prachtige hotel! Wij verblijven op dit moment in het hotel en bijna alles is heel goed te noemen. We zijn met 2 kleine kinderen van 2 en 4. Echt ruime kamers, kinderen hebben het erg naar hun zin, leuk kinderzwembad, speeltuin, savonds gratis toegang tot een kleine kermis en gratis popcorn en suikerspin. Van andere hotels waren we gewend hier voor te betalen. Eten ook lekker maar kan diverser zijn. Wel voor ieder wat. Supervriendelijk personeel. Mensen die zeuren om de turkse gasten, sorry maar je bent in turkije en daar horen ook turkse mensen bij;).

Wat een teleurstelling

Frank b
20-8-2016

We zijn net terug en een teleurstelling rijker. Het hotel is volgens mij hun capaciteit aan het proberen en kunnen het duidelijk niet aan. Het hotel zat bom vol en voor het grootste gedeelte waren het duitse turken en arabieren, wat een rot volk. Ze hebben het gevoel dat het resort van hen is. Het eten was rauw en niet warm, had je warm eten gevonden werd het wel koud tijdens het wachten in de lange rij of tijdens de avond vierdaagse terug naar je tafel. De kamers zijn goed alleen schoonmaak kan veeeel beter. Al met al een redelijk leuk hotel als je je niet laat imponeren door de eerste indruk. Kortom een leuk nieuw hotel wat zeker verbeterd moet en kan worden. Ik zou er in het voor of na seizoen heen gaan als ze de drukte aan kunnen, want er zijn (tot nu toe) betere hotels in Lara

Fijn nieuw hotel soms kleine verbetering nodig

LittleStreet
15-8-2016

Wij verbleven hier deels juli/augustus. Je zag gewoon soms dingen veranderen ( verbeteren) Wat goed is voor een nieuw opgestart resort. Eten was prima, voldoende variatie. De laatste dagen van ons verblijf was men een actie begonnen tegen het handdoek leggen en aan een recensie eerder te zien werpt dat z'n vruchten af. Koffie uit de automaat is te doen, mits je een leeg tweede kopje eronder zet wanneer het water na de koffie begint te lopen in je eigen "bakkie" (tip)

En grote groepen hebben doorgaans de neiging om enigszins voor overlast te zorgen. Of het nu Turken, Duitsers, Arabieren of ja....zelfs Nederlanders zijn.

Wij werden op de laatste dag om 17.20 uur opgehaald. Anders dan aangegeven konden we na het uitchecken gewoon nog heel de dag overal eten en drinken.

Voor 10 euro per uur kon je ook je kamer nog aanhouden. Wij hebben echter gekozen voor de gratis Late-Check-Out-Kamer. In deze ruimte zijn twee badkamers

met schone handdoeken. Perfect. Veel plezier!

NB. Kamers gehorig.

Ge-wel-dig

Astrid
12-8-2016

Wat een geweldig hotel, als het je hier aan iets ontbreekt ligt dat echt aan jezelf!!

Het is er prachtig, schoon, eten kan je 24u per dag, zwembaden zijn perfect en bij ons deden ook alle glijbanen het!!

Het verhaal wat mensen hier schrijven van handdoekje leggen om 7.00u heb ik geen last van gehad. Wij zijn een paar keer rond 10u gegaan, niks aan de hand. En ook 'smiddags nog eens een plekje voor 3 getroffen.

In het buffet restaurant wordt je drinken aan tafel gebracht (heb ik bij andere all in hotels nog niet eerder meegemaakt) en All in betekend hier ook echt All in. Echte Coca Cola, Ola ijsjes, de hele dag door kan je eten en drinken op veel verschillende plekken op het resort. Overal staan grote koelkasten vol met flesjes water.

Het eten is goed, live cooking, dan weet je zeker dat het vers en goed warm is, over de rest ook niets te klagen!

Bedden vond ik wat hard, maar dat zal een ander misschien fijn vinden, kamers ruim en redelijk schoon, dat zou een verbeterpuntje kunnen zijn. Het was niet vies maar op de kleine dingen letten ze niet en bij ons kwamen ze ook niet op balkon. Daar was 1 keer een flesje gevallen en lag dus glas en plakkende sinas maar we hebben zelf moeten vragen of ze het op konden ruimen.

Het personeel is erg vriendelijk alleen aan de receptie (VREEMD) vond ik ze niet vriendelijk. Je kon 1812 bellen als je ze nodig had, 3 keer achter elkaar werd hij er gewoon opgegooid als je Engels praatte.

Lara is nog in opbouw daar is niet heel veel te beleven maar met de bus of taxi naar Antalya is goed te doen.

Top vakantie gehad, ik zou meteen weer terug gaan!!

Mooi hotel alleen op de verkeerde plek

Fam Timmer
7-8-2016

Zeer mooi hotel, alleen in Antalya is niet veel te doen dus je bent aangewezen op het resort. In de avonduren is er niet veel te doen rond 23uur beginnen ze al met opruimen, dus vroeg je bed in maar dat is wel nodig want smorgens moet je optijd je bedje uit anders heb je geen bedje aan het zwembad ( gelukkig hadden wij Kim bedankt nog hihihi elke dag lagen we eerste rang😜) Als het hotel op een andere plek zou staan zouden wij zeker terug gaan want het eten , service ,zwembad, personeel en de schoonmaak was uitstekend. Al met al een prima hotel

prima en voor elk wat wils

vakantieganger
7-8-2016

Het hotel was zeer luxe en de kamers uitstekend. De bediening liet op sommige momenten te wensen over echter had o.i te maken met planning en organisatie.Het eten was goed en er was voldoende keus. Wat tegen viel was het feit dat, voornamelijk het vlees, doorgebakken of doorgekookt was waardoor het taai was.

Het personeel van de Hamam en de gym waren zeer behulpzaam en alles was daar mogelijk. Achteraf leek het hotel meer op een (pret)park met alles erop en eraan dan een hotel.

Waar we ons behoorlijk aan hebben gestoord is het feit dat de strand en zwembadbedden al voor 6 uur s'ochtend werden gereserveerd om er vervolgens pas laat in de middag gebruik van te maken. Hier zou veel meer op moeten worden toegezien.