Zoover
Hotel Adalya Elite Lara

Hotel Adalya Elite Lara

Mooi Hotel maar geen tweede keer

Don
10-10-2016

Het Hotel was erg mooi en personeel heel vriendelijk, mooie grote pier met bar maar in de avond niet veel te beleven. Maar dan het eten was van zeer slechte kwaliteit eigenlijk niet te eten kan veel dingen op noemen maar dan ben ik nog even bezig. Ik kom al een tijdje in Turkije maar zo slecht heb ik het nog niet mee gemaakt dat is jammer voor zoon mooi hotel.

Prachtig Hotel.

J.Lazaroms
4-10-2016

Prachtig nieuw hotel, personeel zeer vriendelijk, mooie kamers tuin en zwembaden. Eten is gevarieerd en voldoende, vooral de toetjes zijn heerlijk.

Gereisd Met partner in september 2016

splinternieuw en toch nooit meer

turkyekenners
27-9-2016

Geen slecht woord over het hotel of personeel ,dat was een dikke 9.

Maar, de gasten waren overwegend Arabisch ,Iranees en lokale bevolking ,waarvan iedereen kinderen mee had (van 2 maand of jonger tot 3 jaar. U kunt zich voorstellen ,als de een begint beginnen ze allemaal te huilen.

wat eigenlijk een rustvakantie moest worden ,werd een stressvakantie . Ik vind dat dit moest vermeld worden door elk reisagentschap, als we dit hadden geweten ,hadden we elders geboekt. Voorheen waren we altijd tevreden over touroperator, ditmaal niet, echt,echt kindvriendelijk hotel.Animatie laat te wensen over,absoluut geen enkele mooie show gezien.Zonde.

Goed hotel

J+A
26-9-2016

Mooi groot hotel. Super zwembaden, echt mooi aangelegd !!

Eten ruim voldoende, buiten overdag zelfs 2 grote eetgelegenheden.

Binnen te krappe eetzaal,door de drukte onstonden er echt opstoppingen,

Naast de eetzaal...s'avonds animatie echt slecht. Heel vaak in Turkije resorts geweest , en weten dat het niet altijd volop animatie is..maar dit was een van de slechtste ooit. Daar moeten ze echt aan werken !

Heel goed hotel

Ad
21-9-2016

Adalya elite is een mooi en goed hotel.super schoon,vriendelijk personeel,mooie zwembaden en glijbanen,eten niet bijzonder maar gewoon goed,enigste minpunt en tevens tip tegels bij het golfslag bad bijzonder glad.

Gereisd Met partner in september 2016

Voor ons geen tweede keer

carpet

Wij verblijven op dit moment in het nieuwe hotel Adalya Elite in Lara,

Voor we weg gingen hebben we de recensies gelezen op zoover van mensen die er ook geweest zijn. Wat ons verbaasde was dat de cijfers van tevredenheid verschilde van 10 tot nooit meer.

Nu we er zelf zijn snap ik dat wel. Het hotel verdiend voor mij een 9 (geen 10 omdat je de mensen in de kamer naast je hoort snurken, het is er zeer gehorig) maar verders een heel mooi en vooral netjes hotel. Elke dag schone lakens en handdoeken,echt niets mis mee vinden wij. Daarentegen is het echt een ramp om te eten. De ruimte waar je het eten moet halen is overvol met mensen en moet je in de rij staan om iets op je bord te krijgen zo druk is het er. Als je dan klaar bent met opscheppen moet je met je bord een plek gaan zoeken wat heel moeilijk is vanwege de drukte. Overigens het eten is niet slecht maar we hebben ook wel eens beter gehad. Wat betreft buiten als je buiten loopt is het een groot zwembad met bedjes erom heen en bij de zee zijn ook voldoende bedjes dus handdoeken leggen hoeft niet. S avonds is het heel saai en weinig te doen,het animatieteam draait ook niet goed. Dus alles buiten het hotel zelf,voor ons de reden om hier nooit meer terug te komen.

Verders zijn er heel veel kleine kinderen. Er huilen er zeker wel 5 tegelijk en dat de hele dag door.

2 weken genoten

Bex
21-9-2016

Mooi hotel, schone ruime mooie kamers, super bedden. Eten top, veel variatie. Bediening zeer vriendelijk. Ijsjes, wafels, hamburges ed. bijna heel de dag door. pizza's zijn heerlijk. Wij waren met 8 pers, ( 4 vw en 4 k ) en de tafel stond elke dag klaar bij het avond eten. zwembaden goed, golfslag bad top.Bedjes aan de baden betekend vroeg op staan. Bedjes op het strand is geen probleem. Op het strand is dé ideale plek om te liggen, rust, ruimte, bar dichtbij , zwembaden 1 min lopen, zee 200 meter. Hotel zit aan het einde van de strip, meeste winkels zijn in het begin. 10 min lopen zijn de eerste winkelcentra's, en pin automaten. Wij hebben een top vakantie gehad.

Mooi hotel alles nog nieuw.

Monique
16-9-2016

Mooi hotel gastvrij personeel.Nette familiekamer met airco.Ontbijt erg uitgebreid en warme maaltijd ook.

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

Heerlijk weekje zon,rust & luxe in goed Hotel.

E & J
15-9-2016

Geen echte minpunten naar onze mening.

De accommodatie was echt top...net geopend , een erg mooi hotel, prachtige kamers ( kregen een upgrade en mochten zelfs kiezen op welke verdieping we wilden verblijven) ,de kamer was echt nog mooier als bij Delphin Imperial.

Eten is prima, ruime keuze, 9 dgn lang goed gegeten (behalve in het Japanse a la carte restaurant, dat was echt heel erg slecht).

Goede faciliteiten....leuk behulpzaam personeel, heerlijke relaxpool.

Prima hotel met verbeterpunten..

ingejanssen
12-9-2016

Het hotel is mooi met ruime kamers en heerlijke douche. Echter liet de schoonmaak bij ons te wensen over. In 4 dagen tijd niet één keer gestofzuigd. We hebben melding gemaakt bij guest relations, toen verbeterde het iets maar nog niet goed. Kamer is zeer gehorig!

Eten is lekker maar dagelijks hetzelfde, slechts enkele gerechten werden gewisseld. Af en toe enorm druk in het restaurant met lange wachtrijen. A la cart restaurants hebben we italiaans en turks geprobeerd. Italiaan was goed, bij het turkse restaurant stonden we in 50 minuten weer buiten, zo snel ging het.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Doen echt veel voor de gasten.

Zwembaden zijn top. Alleen jammer dat de grote glijbanen pas vanaf 10 jaar zijn. Onze dochter mocht er niet af. Miniclub is leuk met voldoende activiteiten.

Shows s'avonds zijn wisselend van kwaliteit. Meer entertaiment s'avonds zou fijner zijn.

Al met al een prima hotel met verbeterpunten. Persoonlijk zijn we in betere hotels geweest in Turkije.