Zoover

Hotel Adalya Elite Lara

Fantastisch hotel

Serge Van Hende
20-6-2018

Van 21/5 tot 1/6/2018 verbleven we in Adalya Elite in Lara.

We gaan al meer dan 25 jaar naar Turkije en we willen een paar dingen over dit hotel noemen.

1 ° prachtig hotel op een mooie ruime oppervlakte. Zeer mooi afgewerkte hal en vooral grote ruime kamers.

2 ° Het eten is buitengewoon smakelijk, van zeer goede kwaliteit en vooral gevarieerd.

Er is altijd gewerkt in thema-avonden die heel leuk was, de presentatie was prachtig.

3 ° We hebben de goede service ervaren als een groot pluspunt. Iedereen was uiterst vriendelijk, behulpzaam en dit van onderhoudspersoneel tot managers.

4 ° Wat we nog nooit zagen was dat er aangepaste ligstoelen op het strand waren voor mensen met een handicap.

5 ° Dit is een zeer kindvriendelijk hotel met veel faciliteiten.

6 ° Voor wie rust zoekt en ongestoord wil genieten, is er voor volwassenen alleen een verwarmd zwembad met jacuzzi.

Naast een apart gedeelte in het hoofdrestaurant, alleen toegankelijk voor volwassenen.

We kunnen dit hotel alleen maar aanraden na ons fantastische verblijf daar.

We zullen zeker terugkeren.

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Geweldig

X
26-5-2018

Super hotel met zeer vriendelijk personeel. A Songul is een serveerster die tussendoor zelfs met de kinderen speelde!

Geweldig

Fatima
11-5-2018

Golf bad echt een aanraken voor gezinnen met kinderen. Glijbanen voor alle leeftijden. Leuk animatieteam, goed en vriendelijk personeel. Supertijd met het hele gezin gehad!

Prachtig resort

Saskia
5-5-2018

Prachtig resort met veel faciliteiten, vriendelijk personeel en mooie kamers.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

voor herhaling vatbaar, schitterend hotel

yvonne
28-1-2018

prachtig hotel, schitterende kamers.

Eten heerlijk en voldoende keuze.

erg druk tijdens vak.periode vd turkse bevolking.

Gereisd Met partner in juni 2017

zeer goed

willy
11-1-2018

Het is een hotel met veel kinderen, Ze worden wel tamelijk kort gehouden door de directie fantastisch eten en de keuze tussen restaurant met of zonder kinderen. Tevens ook zwembaden voor enkel volwassenen Veel aziatisch volk? Ja, maar ge zit ook in azie en als ge dat niet kunt verdragen ga dan in Europa op vakantie.

Gereisd Met partner in juni 2017

Fantastisch!

I. Knoops
18-11-2017

Prima hotel. Schitterende kamers. Uitstekend eten. Keurige bediening. Af!

Gereisd Met partner in juli 2016

Zeer mooi hotel

Davy Laenen
5-11-2017

Het hotel is heel erg goed, vele faciliteiten, mooie zwembaden en glijbanen.

het verwarmd zwembad was in deze periode een echt pluspunt, de niet verwarmde zwembaden waren eerder fris, maar das niet meer dan normaal in deze periode, er is ook een verwarmd binnenzwembad wat een leuk alternatief is als het een bewolkte dag buiten is.

De gasten: in een eerdere review staat te lezen dat er veel Arabische gasten zijn,,, dit klopt , maar volgends onze mening zijn deze zeker niet erger dan russen,, je hebt er nagenoeg geen last van.

Wat wel is is dat de keuken eerder wat Arabisch getint is en dat ze indd wat Europees mag gevarieerd zijn.

Verder een zeer geslaagde vakantie gehad .

Vergeet zeker ook niet naar de spa te gaan voor een heerlijke massage, onderhandel wat over de prijzen...

Gereisd Met jonge kinderen in november 2017

Super hotel

Ozcan
26-10-2017

Super nieuw hotel. Vele faciliteiten voor zowel jong als oud. Vooral geschikt voor gezinnen met kinderen ivm vele glijbanen. minpunt Is het restaurant waarvoor je voor een plek ruim voor de openingstijd Moet gaan wachten anders is het heel lastig om er een te vinden.

Gereisd Met partner in juli 2017

Geweldig hotel voor een heerlijk luxe en complete

Vakantieganger
25-10-2017

In alle opzichten een geweldig hotel! Hele resort bijzonder schoon, heerlijk eten met veel variatie en vriendelijk personeel.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2017