Zoover

Hotel Adalya Elite Lara

Heerlijke tijd

Richard Verdijk
29-7-2019

Heerlijke vakantie gehad. Eten erg goed en gevarieerd. Service was erg goed. Alleen bij het ontbijt (vroeg) moesten de werknemers nog een beetje op gang komen met het serveren van het drinken.

We hebben 1x gebruik gemaakt van a-la-carte. Wij hadden gekozen voor de Italiaan. Was ook top.

Groot hotel, maar doordat in het restaurant allemaal verschillende delen zijn valt dit minder op (buiten eten lekker rustig, geniet altijd mijn voorkeur). Wij hadden geen last van het gehorige waar je veel mensen wel over hoort. Zit je aan de grote hal is het inderdaad gehoriger. Tot 9:30 altijd plek zat gehad aan de zwembaden. De tuin/zwembaden zijn wat kleiner dan bij sommige andere resorts en wat hokkeriger. Toen de kinderen jonger waren zou mij dit gestoord hebben (iets minder overzichtelijk door de groenvoorzieningen). Nu gaf het juist wat rust.

Verder eigenlijk geen minpunten in mijn ogen. Animatie was goed, bedienend personeel idem.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Een van de betere hotels hier in Lara

Ellen
24-7-2019

Heerlijk hotel. Niet te groot. Goede hygiëne . Gevarieerd eten. Eerste week geen handdoekje leggen. Nu het wat drukker wordt zie je wel wat meer handdoek leggers helaas.

Vriendelijk aardig en voldoende personeel.

Nette kamers. Helaas wel gehorig met luidruchtige buren.

Goede airco heerlijke bedden goede kussens.

18 jaar al Turkije voor ons en deze valt echt onder de categorie betere hotels in Lara ..

Tegenover is een nieuw winkel centerumpje geopend. Wel duur. Voor vijf euro wordt je aan het begin van de winkelstraat afgezet door taxi en kun je eventueel lekker terug lopen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Mooi hotel

Sab
17-7-2019

We zitten hier momenteel in een mooi en groot hotel ruime kamers,zeer vriendelijk personeel,mooie pier ,het eten is ook heel goed en voldoende keuze,toffe zwembaden.ook wel wat minpuntjes de ligbedden staan te dicht bij elkaar aan de zwembaden je hebt bijna geen plaats om te bewegen .het animatie team was zeer zwak ze waren niet op elkaar ingespeeld en was een persoon bij die constant op fluitje floot en was na tijdje vervelend om aan te horen

En hotel is ook meer gebaseerd op Turkse gasten oa de muziek we zijn al naar 4 andere hotels geweest in Lara en daar was dat anders en aangenamer .het is zeker een zeer goed hotel maar een 2 de gaan we hier niet langskomen.

Gereisd Met partner in juli 2019

Bianca Moerdijk
12-7-2019

Super mooi schoon hotel met een fantastisch entertainment team. Met dank aan Mert, Charly, Coco Jambo, Max, Jason, Nezir en de rest. Bedankt toppers!!! Cocktails zijn ook super, vooral de mojito's. Heel veel zwembaden met glijbanen en een lunapark voor de kinderen. Eten is uitmuntend. Zoveel keuze. Het enige nadeel vonden wij dat er heel veel oostblokkers zaten die totaal niet vriendelijk zijn en geen respect hebben voor het hardwerkende personeel.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Genieten van de luxe van dit Top hotel

Bruno Maximus
3-7-2019

Super hotel, hier geniet je van de nodige luxe, netheid, service, lekkere maaltijden met veel keuze, vriendelijkheid,en alles voor een top verlof.

De mooie kamer ( bij ons met zeezicht ) is voorzien van de nodige luxe, bar=koffie=thee=flessen water, regendouche,goede matrassen, maar ook een kussen - service , hierbij alvast een speciale dank aan Oksana Tosun van Guest Relations voor het voorzien van een ergometrisch kussen .....Super . Gans het domein wordt steeds netjes gehouden, en het top personeel staat steeds ter dienste met een glimlach dit van manager ...... tot tuinman . De vele bars beiden steeds lekkere koele drankjes met veel keuze. Het tof animatieteam zorgt voor leuke actie aan de zwembaden, maar men kan ook genieten aan het relax zwembad , waar de drankjes ter plaatse worden gebracht alsook met vers fruit ...... dat is genieten . net als de lekkere maaltijden met veel keuzes, in één woord Super .

Gereisd Met partner in juni 2019

fantastisch en in september weer terug

Silvie de Brouwer
11-6-2019

geweldig hotel met geen grote colosale eetzaal maar met 6 aparte restaurants met zelfs adult only gedeelte. Veel extra dingen mogelijk met een verjaardag bv. champagne en een eigen taart en een extra versierde kamer en dit allemaal gratis.Super goed animatie team waar de baas hamit en charlie een zeer goede danser ook van de partij zijn.S,avonds altijd een show en nog party op de pier daarna, live muziek, dj enz.Hassan is daar de goede barman en maakt lekkere coctails.Alles wordt super goed bijgehouden en gen vieze voeten op de kamers van bv. zand dat is blijven liggen met het poetsen. Eten is overcompleet zoveel keuze en alles op gekoelde platen, en in thema. Veel showcooking.Hotel is wel gehorig en er zijn tegenwoordig winkels tegenover het hotel.Drank vaak in harde plastic bekers of karton dit vonden wij wel een groot minpunt.A la cartes zijn super goed zeker met ober Osman.In de middag verse pasta of pizza is ook zeker een aanrader.

boven verwachting

AlexVwaard
31-5-2019

Om maar gelijk te beginnen met wat "minpunten". Als eerste is de afstand van de pier naar de dichtsbijzijnde toilet best ver lopen.

verder zou ik geen minpunten kunnen verzinnen.

De bedden waren voor ons wat te hard, maar dat werd gelukkig snel opgelost. (extra dekjes)

Het lunapark is maar heel kort open in de avond, maar daa staat tegenover dat het gratis is. Dit geld ook voor de popcorn en suikerspin.

Als je een drankje of cocktail besteld krijg je geen afgemeten hoeveelheden, maar echt een fatsoenlijke hoeveelheid.

Het personeel is zeer vriendelijk, alhoewel sommigen moeite hebben met de engelse taal.

Het eten in het hoofdrestaurant is overcompleet zoveel keuze is er.

Genoeg plek om te zitten in het restaurantdeel.

Genoeg bedjes op het strand, en bij het zwembad.

Op de pier is vooral barman hassan de man.

Het animatie team is duidelijk aanwezig, en altijd in voor een praatje

Ik kom in september terug.

See you then guys

Gereisd Met partner in mei 2019

Een aanrader voor iedereen.

Peter verbeke
31-5-2019

Heel mooi en proper hotel. Hadden een heel grote kamer met zeezicht. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.

Eten was lekker en er was keuze genoeg. Er was een themaavond met keuze uit gambas rivierkreeftjes sushi.

Restaurant is groot maar er zijn plaatsen genoeg om rustig te kunnen eten.

Zijn 1 week geweest er er was een schuimparty en pierparty.

Het was zalig vertoeven op de pier. Moet geen handboeken op voorhand leggen. Plaats genoeg. Er is ook een bar aanwezig op de pier en tafeltjes en stoelen om van een drankje te kunnen genieten. De 2 barmannen wáren ongelooflijk vriendelijk.

Het Mexicaans a la carte restaurant was top.

Het animatieteam was nadrukkelijk aanwezig. Kwamen met de gasten iedere dag een praatje maken. Koko Jambo is een topgast.

Zijn genoeg snackbars om s middags een hapje te eten. Pizza pastabar was heel goed. Hebben een prima vakantie gehad

Fam Visscher
26-4-2019

Heerlijk hotel, service is ontzettend goed. Zelfs bij het zwembad wordt het drinken geserveerd, je hoeft niet van je bedje af te komen.

Op het complex is het erg schoon en wordt continue bijgehouden. Zelfs toiletten bij het zwembad zijn schoon.

Eten niets over te klagen! Veel, lekker en kwalitatief goed. Drinken prima heerlijke cocktails. Restaurant groot maar opgedeeld in kleine eetzalen waardoor het niet te massaal is.

Zwembaden prachtig, eind april begin mei nog erg koud. Maar er is een verwarmd zwembad waardoor je toch heerlijk kunt zwemmen. Zeewater was ook nog wat koud.

Kamers zijn groot, schoon en netjes.

Het is onze derde keer in Turkije hiervoor hotel Kaya in de buurt van Alanya en hotel grand side beide waren ook zeer gied maar deze steekt er qua luxe bovenuit.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Angelique
25-4-2019

Echt een fantastisch hotel als iemand min punten heeft snap ik niet waar. Het eten is fantastisch voor ieder wat wils. Elke dag anders. Kamers schoon en prachtig

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019