Zoover

6,1

Mooi hotel!

Sanjeev
14-6-2017

Gaat het om de prijs dan moet je hier zijn!

Voor de ligging moet je wel een auto huren.

Gereisd Met vrienden in juni 2017

Prijs kwaliteit waardig

Mark
14-6-2017

Fijn hotel met voldoende facilitaire voorzieningen. Goed onderhouden en prettig personeel. Kom graag nog eens terug.

Gereisd Met vrienden in juni 2017

Nooit meer

Nanky
8-5-2017

Bij aankomst koffer van Zoon en kleinzoon zoek, geen hulp van touroperator op het vliegveld, 1 uur vertraging voordat alles geregeld was met hulp van iemand van andere organisatie. Bij de receptie en de bars wordt bijna geen Engels gesproken, alleen Duits en Russisch. De hostess van touroperator Evelien was geweldig en heeft de volgende dag haar best gedaan om te achterhalen waar de koffer was gebleven. de 3de dag werd deze 's morgens afgeleverd. We hadden 2 kamers naast elkaar gevraagd, zaten er 12 tussen, na 2 dagen konden we andere krijgen, kleiner en geen bed voor kleinzoon, niet gedaan. Geen dekbedden de eerste drie nachten, erg koud. Bij de douche spoot het water uit de plaat, gerepareerd bij zoon water onder de pot van de WC gerepareerd, ze doen hun best. 1ste dag bij het eten bediening, volgende dag werd gezegd selfservice, volgende dag weer wel. 1ste weekend 350 scholieren op het resort, na het weekend erg veel Russen die voordrongen en dus eerder werden geholpen. Op de laatste dag na goed te eten, maar soms wel lange wachtrijen, en weinig aanvulling. Dit was de 10de keer Turkije maar hier niet meer naar toe. Bij de kapper werd mijn schoondochter een rekening van 150 euro extra voorgelegd om de extensions op kleur te maken, hebben dit niet betaald, zij ging vooraf al niet akkoord met de kleur, maar zou in orde gemaakt worden maar hierbij werd geen meerprijs genoemd. Net als bovenstaande vonden wij er weinig in de buurt, 3 winkeltjes om de hoek, goede service met busjes naar Manavgat. De mini disco was leuk maar voor de rest animatie zwak. Ze moeten nog een hoop leren om zich in de markt te zetten.

nooit meer , je word bezeikt waar je bijstaat

sharon
6-5-2017

wij zijn met een groep van 15 mensen naar calido maris geweest. heel lang uitgekeken naar deze vakantie aangezien we ieder jaar met een grote groep naar Turkije gaan. eerste hotel op 20 jaar dat ontzettend zwaar tegenviel. ik zal beginnen met de weinige positieve punten die wij hebben kunnen vinden.

- zwembad + glijbanen op en top super !

- regendouche op badkamer Geweldig!

- animatieteam zeer leuk , eerste paar dagen vielen tegen maar gelukkig kwam er een nieuw leuk team ! Adam bedankt !!

echter waren dit de alle positieve punten die wij helaas konden vinden., anderhalfuur transfertijd , vervolgens aangekomen klopte niks van de kamers , aankomend op de kamers ,lichten die vast hingen en niet werken, airco werkte op alle 8 de kamers niet (6 kamers op begane grond , 2 op 3e verdieping), liftknopjes stuk op 3e verdieping, poetsvrouw die balkon openlaat op de begane grond waar iedereen zo binnen kan lopen , zelfs na 3 meldingen receptie. betaalde wifi die helft van de tijd niet eens werkt, maarja wat wil je voor 5 euro voor een week. heel veel luidruchtige Russische gasten die continue overal voorkruipen. nederlanders en duitsers andere kleur bandjes dan russen??... avondeten desastreus 50 min wachtijd voor koud eten en op = op , kip die gewoon niet gaar is , frieten die zelfs nog bevroren in de bak lagen. veel te weinig personeel , veel te weinig eten, en soms zelfs de frisdranken op. ik hoop dat dit alleen de startproblemen zijn van het hotel en dat ze dit allemaal nog bijwerken. echter ben ik bang dat deze problemen blijven aangezien buffet te klein is. als ze dit in april-mei al niet bij kunnen houden hoe moet dit dan gaan in de zomer? totaal niks in de buurt van winkels, kortsbijzijnde is de Alara grand bazaar, zeer aan te raden en zeer leuk maar duurder dan de mannavgat markt. daarnaast meerdere gasten horen klagen over oplichting bij de kapster in het hotel (afspraak 150 en op het einde 300 of meer moeten betalen) . volledig verknipte kapsels. gelukkig hier zelf niet geweest en dit voorkomen door de vele waarschuwingen. en dan is dit nog maar het topje van de ijsberg. helaas een grote domper voor ons.