Zoover

6,1

Vrienden !

Didi
23-7-2018

Ik vond alles wel goed, alleen vond ik de mensen daar niet zo aardig en het eten niet zo lekker! Er waren wel veel nederlanders dus dat was wel weer gezellig

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Nooit meer!

Kasia
8-7-2018

Op eerste zicht ziet hotel er wel oké uit maar toch veel tekortkomingen. Ligging is niet leuk. Ver van alles, aan een drukke baan. Geen tuin. Strand is niet proper en gevaarlijk. ( veel stenen.) Eten? Zeker genoeg maar had mij soms vragen gesteld bij de versheid. Opgedroogde stukken worst, vliegen die er rond zitten, stoofpotje die gewoonweg bedorven rook. Drinken bij het avondeten moest op sommige dagen zelf gehaald worden bij tekort aan personeel en werd dan geserveerd in plastieken bekkers, tafels werden niet afgeruimd. Miniclub was wel in orde. Ook verschillende glijbanen voor jonge kinderen en tieners. Afvoer van peuter activiteit buiten is niet afgedekt, dus 2 gaten waar een voetje kan terecht komen. Kamer 3 dagen niet gepoetst, gaan reclameren blijkt dar het door de poetsvrouw wel aangevinkt was alszijnde gepoetst. Ik zou die hotel aan niemand aanraden. Is zeker geen vijf sterren waard. Geen deftige leidinggevende en personeelstekort.

Gereisd Anders in juni 2018

Prachtig, dit jaar weer

Chantal
14-5-2018

Fantastisch hotel!

Goed eten, mooie ruime kamers,

Het hotel is nog erg nieuw, en dat merk je personeel moet nog even wennen.

Zwembad is echt top!

Glijbanen zijn super mooi en leuk!

Animatie geeft leuke shows in de avond.

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

Jerryl
24-1-2018

Calido Maris, heerlijk hotel dat in de zomer van 2017 open is gegaan. Ikzelf verbleef hier met de familie en ik kan het zeker aanraden. Het hotel heeft verzorgde en moderne kamers, een geweldig aquapark, een heerlijk buffet, een boel aan faciliteiten en heeft een ideale ligging. Het centrum van Side en Manavgat is namelijk heel gemakkelijk te bereiken met het openbaar vervoer op ongeveer een kwartiertje afstand. Ik kom hier zeker een keer terug!

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Geweldig!

Yesim Akgül
22-1-2018

Nadat ik de recencies zag heb ik toch de risico genomen en het hotel bezocht met vrienden. Het was ge-wel-dig. Ze hadden hier en daar wat opstartproblemen maar die waren in het na seizoen al verholpen. Het was heerlijk direct aan het strand, rustig gelegen, leuke aquapark en nog veel meer!

Gereisd Met vrienden in september 2017

vreselijk

s
23-8-2017

als je zin hebt in een vakantie vol russen die zich echt vreselijk misdragen is dit the place to be. het hotel is vrij nieuw en totaal uitgewoond . het zwembad is mooi. de receptie vreselijk onbeschoft, kregen niet de kamer die wij geboekt hadden en het hotel is zeker geen 5 sterren waard.

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Nooit meer

Sjakie
2-7-2017

In eetzaal bij ontbijt ,lunch en diner ryime wacht tijden en na een half uur de helft niet meer te krijgen obers die komen vragen wat je wil drinken en komen nooit meer terug russische gasten met getto blasters

Gereisd Met vrienden in januari 2017

Fantastısche vakantıe en goed hotel

Tonnie Engelen
16-6-2017

Heel goed hotel en zeer mooıe kamers en het eten ıs ook zeer goed. De bedıenıng ıs goed en het peroneel ıs vrıendelıjk. Buıten het hotel ıs er weınıg te dıen maar de markt van Manavgat ıs een aanrader waard. verder kun je met de Dolmuş overal heen.

Gereisd Met vrienden in juni 2017

Het was een fantısch hotel en accomodatıe

Horrıe Ummels
16-6-2017

De kamers en zwembaden zıjn goed en het eten ıs ook heel goed. Het personeel ıs vrıendelıjk en leert ıedere dag bıj. Buıten het hotel ıs het erg rustıg maar de markt ın Manavgat ıs een aanrader waard.

Fantastisch hotel

Marco wagemakers