Zoover
Hotel Calido Maris

Hotel Calido Maris

6,1

Boek alsjeblieft een ander hotel!

FAMILIE VERHEUL (MET 2 PUBERS)
12-9-2019

Ik schrijf Nooit een review maar nu is het Echt nodig.

Wij hebben zelfs een Klacht ingedient bij touroperator. Zelfs zij hebben geen fatsoen om te reageren

De aankomst was zeer slecht. Écht asociaal hoe wij hier door het personeel geholpen worden. Oud brood, geen doeken voor je handen, vers gebakken eitje. Staat er glijbanen vermeld daarvoor komen wij naar dit hotel voor onze kinderen. Wat blijkt dat onze kinderen niet van de leukste glijbaan mogen wat de reden was van boeken ( de trechter) Moet je 18+ voor zijn. Je zit echt in de middel of nowhere. WIFI doet het niet.

Hulp van de hostess hoef je ook niet te verwachten. Je betaald aardig wat voor dit hotel. Dit was onze 8x naar Turkije maar nog NOOIT zo'n slecht hotel gehad. Geen 5* waard. Strand slecht. Overal stenen. Geen strandwandeling kunnen maken. Geen boulevard ECHT niks in de buurt.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Lief personeel! Wij komen daarom zeker terug!

Nathalie
28-8-2019

Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Tot drie keer toe hebben we een hele mooie versierde tafel gekregen, zonder dat we er om gevraagd hadden. Helaas zijn er veel Russen die zich niet altijd netjes gedragen, veel eten laten staan en voorkruipen. Maar daar kan het hotel niets aan doen. De borden in het restaurant waren niet altijd schoon, de etensresten zoals pasta of rijst zaten nog onderop geplakt. Het eten was niet altijd warm maar genoeg en veel variatie. De kamers zijn mooi ruim met goeie airco. Niet super schoon, veel stof op de televisies en zwarte schimmel in de hoeken van de doucheruimte.

Als je Wifi op je kamer wilt dan kun je het beste betalen, kosten zijn 5 euro per apparaat per week, dat is goed te doen. Anders heb je alleen Wifi in de Lobby, als je geluk hebt.

In de omgeving is niets te doen, alleen een klein winkeltje op ongeveer 1 km afstand van het hotel. We komen zeker nog een keer terug!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Prima hotel voor een prima prijs

C
4-8-2018

Het hotel ligt erg afgelegen maar dat weet je bij het boeken. Familiekamers zijn goed al is de airco erg koud ‘s nachts en het tweepersoonsbed erg hard. Super zwembad,met geweldige glijbanen, personeel is idd soms wat nors maar dat is niet raar als je ziet hoe ze behandeld worden door sommige gasten, als je er wat langer bent en je je normaal gedraagd ontdooien ze. Eten is voldoende, goed en vers, soms erg druk bij ontbijt en diner. Als je wilt kun je heel de dag eten. Animatie heel de dag door en doen het erg leuk. In de minibar alleen een fles water, wordt niet bijgevuld, maar kun je zelf meenemen uit t restaurant. Enige minpunt is het strand, rotsen in de zee. Kind met oorontsteking prima geholpen door de arts in het hotel. Al wilde de receptie hier de ambulance al voor bellen. Prima hotel voor een prima prijs. Denk dat de verwachtingen van sommige mensen iets te hoog is voor hetgeen je betaalt, als ik de reviews zo lees.

Niet aan te raden

Hamite
28-7-2018

Zeker geen 5 sterren, op alles wordt bespaard en zeer low budget producten wat eten en drinken betreft. Mini bar leeg zelfs geen water.

Animatie is goed de kamers ook , maar daarmee is alles gezegd. Nooit meer....

Vrienden !

Didi
23-7-2018

Ik vond alles wel goed, alleen vond ik de mensen daar niet zo aardig en het eten niet zo lekker! Er waren wel veel nederlanders dus dat was wel weer gezellig

Gereisd Met vrienden in juli 2018

vreselijk

HVis
16-7-2018

Hotel op zich ziet er goed uit, maar het is er niet schoon en de meeste gasten gedragen zich vreselijk. Het ligt heel afgelegen en er is echt helemaal niets in de buurt. De kamers zijn op zich netjes, het zwembad is prima. Maar hoe mensen zich hier gedragen is drama.........Bij receptie spreken ze nauwelijks een andere taal en dingen daar regelen is drama.

Prachtig, dit jaar weer

Chantal
14-5-2018

Fantastisch hotel!

Goed eten, mooie ruime kamers,

Het hotel is nog erg nieuw, en dat merk je personeel moet nog even wennen.

Zwembad is echt top!

Glijbanen zijn super mooi en leuk!

Animatie geeft leuke shows in de avond.

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Een en al fantastisch!!

Sinem
14-5-2018

Ik en mijn ouders vonden het een fantastische hotel. We hebben zeker genoten van ons vakantie bij de Calido Maris. Het bezoeken van de centrum van Side en Manavgat is heel goed te bereiken. Het is dus prima te doen. Ze boden ons ook aan om gebruik te maken van de a-la-carte restaurant, wat natuurlijk gratis was. En dat was ook echt overheerlijk!!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

Jerryl
24-1-2018

Calido Maris, heerlijk hotel dat in de zomer van 2017 open is gegaan. Ikzelf verbleef hier met de familie en ik kan het zeker aanraden. Het hotel heeft verzorgde en moderne kamers, een geweldig aquapark, een heerlijk buffet, een boel aan faciliteiten en heeft een ideale ligging. Het centrum van Side en Manavgat is namelijk heel gemakkelijk te bereiken met het openbaar vervoer op ongeveer een kwartiertje afstand. Ik kom hier zeker een keer terug!

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Geweldig!

Yesim Akgül
22-1-2018

Nadat ik de recencies zag heb ik toch de risico genomen en het hotel bezocht met vrienden. Het was ge-wel-dig. Ze hadden hier en daar wat opstartproblemen maar die waren in het na seizoen al verholpen. Het was heerlijk direct aan het strand, rustig gelegen, leuke aquapark en nog veel meer!

Gereisd Met vrienden in september 2017