Zoover

6,1

Vrienden !

Didi
23-7-2018

Ik vond alles wel goed, alleen vond ik de mensen daar niet zo aardig en het eten niet zo lekker! Er waren wel veel nederlanders dus dat was wel weer gezellig

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Prachtig, dit jaar weer

Chantal
14-5-2018

Fantastisch hotel!

Goed eten, mooie ruime kamers,

Het hotel is nog erg nieuw, en dat merk je personeel moet nog even wennen.

Zwembad is echt top!

Glijbanen zijn super mooi en leuk!

Animatie geeft leuke shows in de avond.

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

Jerryl
24-1-2018

Calido Maris, heerlijk hotel dat in de zomer van 2017 open is gegaan. Ikzelf verbleef hier met de familie en ik kan het zeker aanraden. Het hotel heeft verzorgde en moderne kamers, een geweldig aquapark, een heerlijk buffet, een boel aan faciliteiten en heeft een ideale ligging. Het centrum van Side en Manavgat is namelijk heel gemakkelijk te bereiken met het openbaar vervoer op ongeveer een kwartiertje afstand. Ik kom hier zeker een keer terug!

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Geweldig!

Yesim Akgül
22-1-2018

Nadat ik de recencies zag heb ik toch de risico genomen en het hotel bezocht met vrienden. Het was ge-wel-dig. Ze hadden hier en daar wat opstartproblemen maar die waren in het na seizoen al verholpen. Het was heerlijk direct aan het strand, rustig gelegen, leuke aquapark en nog veel meer!

Gereisd Met vrienden in september 2017

Nooit meer!

DG
7-12-2017

Vreselijk hotel, t is zo slecht georganiseerd, Efteling rijen bij het eten en drinken

Vreselijk veel aso Russen

Uiteindelijk overgeboekt, begrijp niet dat de touroperator dit hotel nog durft te verkopen

Gereisd Met partner in juni 2017

vreselijk

s
23-8-2017

als je zin hebt in een vakantie vol russen die zich echt vreselijk misdragen is dit the place to be. het hotel is vrij nieuw en totaal uitgewoond . het zwembad is mooi. de receptie vreselijk onbeschoft, kregen niet de kamer die wij geboekt hadden en het hotel is zeker geen 5 sterren waard.

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Mooi hotel

Sandra van wijk
28-7-2017

Mooi hotel

Liging hotel is slecht en zeker voor mensen met rolstoel niet te doen

Sainitair bij zwembad is vies maar als je er wat van gaat zeggen wordt het gelijk opgepakt

Kamers zijn top eten is goed en lekker -- animatie ze zijn goed bezig

Nederlanders krijgen een wit bandje en de russen en turken en enz geel dat houdt in die krijgen voorrang en jij kan blijven wachten

Wij hebben een fijne vakantie gehad

Ook complimenten voor de reisleiding Evelien top jij bent een supervrouw

Mooi nieuw hotel

Monica
28-7-2017

Hotel is super, niks op aan te merken,

Eten is super niks mis mee

alleen de ligging is niks overal ver vandaan. Ook krijgen mensen met een geel bandje voorrang op drank, zo wou ik lokale Baileys bestellen eerste dag zou ik het officiël niet mee krijgen maar daarna blijven proberen en nu kreeg ik het elke avond mee.

Zwembad is fantastisch,

Animatie word met de dag beter.

Slechtste All-in Hotel ooit dus boek dit svp niet!

Jaap
12-7-2017

Wij gaan al een paar keer pjaar op vakantie naar Turkije maar dit Hotel slaat op veel punten de plank volledig helemaal mis!. Diegeen die hier een 8, 9 of 10 neerzet als goed ervaren? Dat klopt van geen meter. Mensen die klagen krijgen een all-inn bandje van de receptie met de vraag of zij direct een goed revieuw neer willen zetten op Zoover. Wij deden dit niet bij mij nl. geen mensen in een fantasie sturen die er niet is. Vreselijk Hotel en super slecht eten. Bijna elke dag het zelfde. Kamers uitzicht op zee mooi. Zwembad mooi! Personeel knudde!. Te weinig personeel ook. Nog geen enkele keer bedient, een schoon tafeltjes gehad met bestel. Altijd zelf moeten dekken. In de avond buiten loopt er een oudere man die Duits praat, geef deze fooi en doet elke avond je tafeltje dekken! Winkeltje in het Hotel duur! Strand Knudde, ook het eten. Strandschoentjes vereist 500m lopen. Rijen lang dik om te mogen ontbijten, lunchen en dinner. Gaterver! Willen jullie boeken, trap er niet in!!!

Nooit meer

Sjakie
2-7-2017

In eetzaal bij ontbijt ,lunch en diner ryime wacht tijden en na een half uur de helft niet meer te krijgen obers die komen vragen wat je wil drinken en komen nooit meer terug russische gasten met getto blasters

Gereisd Met vrienden in januari 2017