Zoover

Nooit meer!

Lisette Tokmak
11-8-2019

Pluspunt:

Zwembaden en glijbanen waren prima en mooi.

Minpunten:

- Zeer slechte wifi

- Vaak koud eten

- Ijsjes waren vaak al snel op, dus regelmatig een teleurstelling voor de kinderen + lange wachtrijen (30 min)

- Frisdrank smaakt smerig

- Na 00:00u mag je geen frisdrank meer halen tenzij je bij aankomst 3 euro p.p.p.d. (Ultra all-in) bij betaald dan mag je dat wel tot 02:00u, echt belachelijk

- Handdoeken worden vaak weg gejat bij je zonnebed, als dat gebeurd ben je gelijk per handdoek je borg van 5 euro kwijt

- Onze kamer rook altijd naar riool lucht als je naar binnen kwam

- Weinig keuze van cocktails, amateuristisch

- Managers bij de receptie zeer onvriendelijk

- Hele vieze toiletten bij de zwembaden, lobby, etc.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Heerlijke vakantie gehad en zeker voor herhaling!!

Patrick Dekkers
13-5-2019

Echt een heerlijk hotel. Erg vriendelijke mensen die hier werken, je komt echt niet tekort. Alles is erg netjes en schoon, eten is gewoon goed en zeker afwisselend. De kamers zijn erg netjes en worden elke dag mooi opgeruimd en verschoond. Dit positieve bericht strookt niet met een aantal andere recensies over dit hotel. Ik denk dat dit te maken heeft met de periode waarin wij zijn gegaan. De periode waarin wij zijn gegaan is nog een redelijk rustige periode.

Wat is vaak lees is dat de medewerkers erg stug en nors zijn, hier echt helemaal geen enkele ervaring mee. Wat ik wel een paar keer heb gezien is dat de medewerkers erg onvriendelijk worden behandeld door voornamelijk Russische vakantiegangers. Wat zijn dit toch beesten! Totaal geen enkel fatsoen. Vooral bij het eten was het een beschamende vertoning. Echt beesten ook hoe ze totaal respectloos met de Turkse mensen om gaan! Maar zoals gezegd in de periode waarin wij gingen echt TOP

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Heerlijk!

Jessica s
8-5-2019

Na het lezen vd recenties, waren we erg benieuwd wat we nou moesten verwachten van dit hotel...

Nu kunnen we maar 1 conclusie trekken.... TOP!! Ontzettend behulpzaam en dienstbaar personeel, prachtig zwembad en heerlijk eten. Ook de kamer is keurig en schoon. Elke dag een schoonmaakster.

Melding van een kapotte gordijnrail, wordt binnen een aantal uur opgelost. De eerste nacht hadden we het erg koud. Na deze melding bij de receptie zagen we bij de terugkomst op onze kamer gelijk extra dekens die waren gebracht. We herkennen ons totaal niet in een aantal opmerkingen die we hier lezen.

Enorm genoten en een dikke pluim voor dit hotel!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Drama hotel

Metin Bikec
1-5-2019

Absoluut zonde van je geld. Slecht eten, lange wachtrijen. Onvriendelijk personeel. Alleen zwembad mooi.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Nogmaals het beste Animatie team, dat was top+

Andre Tiggelovend
16-8-2018

Het beste Animatieteam ooit!!!!

Zal volgend jaar weer terug gaan als hetzelfde Animatieteam weer present is!!!

Personeel mag vriendelijker zijn!!

onze ervaring was best OK

Fredje van Oorschot
7-8-2018

Onze kamer was goed, 2 kamerappartement met op beide kamers airco. Zwembad met glijbanen was prima, alleen de trechter glijbaan was voor 18+. Gratis wifi in de lobby, wifi is bij te kopen. Eten was niet zo goed. Niet warm genoeg en er stond niet overal bij wat het was. Personeel kon niet zo goed engels. Bedjes bij het zwembad was voldoende. Er is geen grasveldje om bv te voetballen.

Nooit meer

SK
31-7-2018

Met de ambulance afgevoerd naar het ziekenhuis. Door een voedselverfgiftifing die ik had opgelopen in het hotel. Ik voelde mij zo slecht dat ik niet meer kon lopen omdat mijn bloeddruk was gezakt. Niemand van het hotel heeft ons gevraagd wat er gebeurd is. Uiteindelijk zijn we twee dagen eerder weggegaan en hebben we twee dagen van ons geld teruggekregen van de 6 dagen maar 1 dag kunnen genieten. Volgens het hotel kon het niet aan het eten hebben gelegen.

Kamers waren goed en schoon.

Zwembad was ook goed.

Eten niet goed, drinken moest je zelf halen alles kwam uit een apparaat en water hadden ze niet in flesjes alleen in een plasticbekertje. Te weinig personeel wachtrijen bij het eten. Spreken slecht engels en onvriendelijke receptie.

Zee is niet lekker aan je voeten. Het is een zandstrand zodra je in het water komt is het alleen maar gebergte met zeewieren. Geen lekker gevoel aan je voetjes en zeker niet met kinderen.

Heerlijk genoten

Ed Otten
29-7-2018

Ligging is wat afgelegen maar dat vonden wij niet zo erg.

Volgend jaar 2018 is dit hotel 100 % Rus

Chris
9-9-2017

Zwembad, glijbanen en hotelkamer zeer goed. Bijna helemaal gevuld met russen.

Eetzaal is oorlogsgebied, vieze tafels en niet afgeruimd. Personeel spreekt geen woord Engels. Eten redelijk. Sommig personeel onbeschoft. Lange wachtrijen voor drankje. Geen bediening. Kinderen die 20 min.in de rij moeten staan voor een ijsje. Belachelijk. Ik was met dochtertje van 5. Ik had binnen een halve dag ook zo'n geel bandje geregeld als de Russen en Turken. En bovendien via Turkse Nederlander en Hoofd Guest Relations een voorkeurs behandeling geregeld. Bovendien al staan er 30 aso Russen voor me, dan ga ik echt vooraan staan . Maar niet iedereen kan dat en durft dat, maar zo hoor je geen vakantie te vieren. Dit hotel is op plm. 1-5-2017 open gegaan en ken geen Hotel die in soort korte tijd zo'n negatief imago heeft opgebouwd. Beoordelingen van Nederlanders die dit een prima Hotel vinden kletsen uit hun nek. Volgend jaar 2018 zie je hier alleen nog maar 90 % Russen en 10 % Turken. Niet doen dus !!!!!

Voor een keer is het genoeg.

E. S.
3-8-2017

Eten is slecht en lange wachttijden. Daarnaast slecht gebakken. Rauwe vlees. Daartegen veel kip en vis. Heb voor een klein bordje kofte 45min in de rij gestaan tussen de rook. En was van binnen rauw. Kon de macaroni die ik bij me had gelijk weg gooien want die was koud geworden in tussentijd. Vrouw en kinderen waarin in tussentijd ook klaar met eten. Gelukkig hebben wij zelf hagelslag meegenomen voor de kinderen Kamers zijn ruim en mooi ingericht. Vloer wordt niet goed schoongemaakt. Dat heeft waarschijnlijk te maken doordat er weinig personeel rond loopt. Ook in de restaurant weinig personeel. Vaak zit je aan een tafel war de resten u van anderen nog staan Heb begrepen dat personeel massaal wegloopt hier. Vanwege de slechte werk omstandigheden en salaris. Zwembad is mooi en goed. En strand is ook goed. Voor een budget vakantie is het prima tussen alle aso Russen die overal voorkruipen. En bord volgooien en laten.