Zoover
Hotel Calido Maris

Hotel Calido Maris

6,1

Boek alsjeblieft een ander hotel!

FAMILIE VERHEUL (MET 2 PUBERS)
12-9-2019

Ik schrijf Nooit een review maar nu is het Echt nodig.

Wij hebben zelfs een Klacht ingedient bij touroperator. Zelfs zij hebben geen fatsoen om te reageren

De aankomst was zeer slecht. Écht asociaal hoe wij hier door het personeel geholpen worden. Oud brood, geen doeken voor je handen, vers gebakken eitje. Staat er glijbanen vermeld daarvoor komen wij naar dit hotel voor onze kinderen. Wat blijkt dat onze kinderen niet van de leukste glijbaan mogen wat de reden was van boeken ( de trechter) Moet je 18+ voor zijn. Je zit echt in de middel of nowhere. WIFI doet het niet.

Hulp van de hostess hoef je ook niet te verwachten. Je betaald aardig wat voor dit hotel. Dit was onze 8x naar Turkije maar nog NOOIT zo'n slecht hotel gehad. Geen 5* waard. Strand slecht. Overal stenen. Geen strandwandeling kunnen maken. Geen boulevard ECHT niks in de buurt.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Lief personeel! Wij komen daarom zeker terug!

Nathalie
28-8-2019

Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Tot drie keer toe hebben we een hele mooie versierde tafel gekregen, zonder dat we er om gevraagd hadden. Helaas zijn er veel Russen die zich niet altijd netjes gedragen, veel eten laten staan en voorkruipen. Maar daar kan het hotel niets aan doen. De borden in het restaurant waren niet altijd schoon, de etensresten zoals pasta of rijst zaten nog onderop geplakt. Het eten was niet altijd warm maar genoeg en veel variatie. De kamers zijn mooi ruim met goeie airco. Niet super schoon, veel stof op de televisies en zwarte schimmel in de hoeken van de doucheruimte.

Als je Wifi op je kamer wilt dan kun je het beste betalen, kosten zijn 5 euro per apparaat per week, dat is goed te doen. Anders heb je alleen Wifi in de Lobby, als je geluk hebt.

In de omgeving is niets te doen, alleen een klein winkeltje op ongeveer 1 km afstand van het hotel. We komen zeker nog een keer terug!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Prima hotel voor een prima prijs

C
4-8-2018

Het hotel ligt erg afgelegen maar dat weet je bij het boeken. Familiekamers zijn goed al is de airco erg koud ‘s nachts en het tweepersoonsbed erg hard. Super zwembad,met geweldige glijbanen, personeel is idd soms wat nors maar dat is niet raar als je ziet hoe ze behandeld worden door sommige gasten, als je er wat langer bent en je je normaal gedraagd ontdooien ze. Eten is voldoende, goed en vers, soms erg druk bij ontbijt en diner. Als je wilt kun je heel de dag eten. Animatie heel de dag door en doen het erg leuk. In de minibar alleen een fles water, wordt niet bijgevuld, maar kun je zelf meenemen uit t restaurant. Enige minpunt is het strand, rotsen in de zee. Kind met oorontsteking prima geholpen door de arts in het hotel. Al wilde de receptie hier de ambulance al voor bellen. Prima hotel voor een prima prijs. Denk dat de verwachtingen van sommige mensen iets te hoog is voor hetgeen je betaalt, als ik de reviews zo lees.

Niet aan te raden

Hamite
28-7-2018

Zeker geen 5 sterren, op alles wordt bespaard en zeer low budget producten wat eten en drinken betreft. Mini bar leeg zelfs geen water.

Animatie is goed de kamers ook , maar daarmee is alles gezegd. Nooit meer....

vreselijk

HVis
16-7-2018

Hotel op zich ziet er goed uit, maar het is er niet schoon en de meeste gasten gedragen zich vreselijk. Het ligt heel afgelegen en er is echt helemaal niets in de buurt. De kamers zijn op zich netjes, het zwembad is prima. Maar hoe mensen zich hier gedragen is drama.........Bij receptie spreken ze nauwelijks een andere taal en dingen daar regelen is drama.

Een en al fantastisch!!

Sinem
14-5-2018

Ik en mijn ouders vonden het een fantastische hotel. We hebben zeker genoten van ons vakantie bij de Calido Maris. Het bezoeken van de centrum van Side en Manavgat is heel goed te bereiken. Het is dus prima te doen. Ze boden ons ook aan om gebruik te maken van de a-la-carte restaurant, wat natuurlijk gratis was. En dat was ook echt overheerlijk!!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018

Nooit meer!!!!!!!

Hanneke
3-9-2017

Wij hebben de vakantie er op zitten en hebben helaas een verkeerde keuze gemaakt.

We willen graag iedereen waarschuwen die overweegt naar dit hotel op vakantie te gaan.

Heel veel nadelen te noemen:

De kamer klopte niet met de boeking.

Verschrikkelijke Russen die nooit gehoord hadden van op je beurt wachten en asociale voorraden meenamen. Op de visavond hadden ze zelfs de kreeftjes in hun tas zitten (Het leek wel oorlog).

Het personeel aan de receptie was verschrikkelijk onbeleefd/onbeschoft.

Het personeel in het algemeen heeft ook veel moeite met de Engelse taal.

De ligging was verschrikkelijk in the middle of nowhere.

Er lag beschimmeld brood tussen de broden in het restaurant.

Er zou volgens de website een discotheek bij het hotel zijn. Die was er helemaal niet.

Airconditioning lekte op diverse plaatsen. De druppels vielen naar beneden en zorgden ook voor schimmel op het plafond.

Hotel is in de korte periode dat het open is al helemaal uitgewoond.

Er was geen normaal glas rosé of droge witte wijn te krijgen,

Personen met witte bandjes (met name Nederlanders) werden achtergesteld op gele bandjes. (met name Russen). Witte bandjes moeten langer wachten bij de bar.

Alleen maar buikklachten gehad door het eten.

Het strand heeft een ongezellige uitstraling evenals het hotel.

De kamers waren niet goed schoon: er lagen de eerste dag m&m's onder het bed van mijn dochter, die lager er op de 15e dag nog. Er lagen steentjes op het toilet, die lagen er op de laatste dag ook nog steeds.

Er zijn ook wel een paar pluspunten:

De hostess van de touroperator is helemaal top! Nadat we een verkeerde kamer hadden heeft ze alle moeite gedaan om een andere kamer te regelen. Helaas lukte dit niet omdat het hotel helemaal vol zat.

Het hotel heeft een mooi zwembad.

De a la carte restaurants waren wel leuk.

In het restaurant werkt een oudere man die alles deed om het ons naar de zin te maken. Hij dekte de tafel, zette water en fruit neer enzovoort. Echt heel aardig.

Vreselijk!!!

m
21-8-2017

Samenvatting van wat touroperator op de website zet

* een oase van comfort en luxe (nou verre van dat en zeker geen 5 sterren)

*fijne ligging (je weet dat het niet centraal ligt, maar dit is echt een woestijn)

*iedereen vermaakt zich hier (je zal jezelf moeten zien te vermaken)

* het hotel zal u zeker niet teleurstellen ( dat doet hij vrijwel iedereen)

*u word hartelijk welkom geheten bij de receptie ( alles behalve dat, nog nooit zulke onaardige en niet meegaande mensen gezien)

*u drankjes besteld U bij de discobar ( er is geen disco, dus al helemaal geen bar)

*gratis wifi in de lobby (vergeet het maar, je kunt het kopen)

*Luxe verblijven? kies dan voor een 5 pers suite ( helaas heeft deze maar 4 bedden)

*minibar (hier staat serieus 1 fles water in!)

dit zijn de punten die niet kloppen op de site.

Verder: vies servies, lekkende airco's, agressieve russen, oorlog in het restaurant, beschimmeld brood en fruit,rijen voor drank enz enz

1 pluspunt: zwembad is super!

Nooit meer!

D
14-8-2017

Dit hotel is nu 3 maand open en het ziet er uit alsof het al 10 jaar open is zo vies is de vloerbedekking al. Heel veel aso russen. Grijpen eten met hun handen. Condooms en maandverband op het strand soms wel 10 vieze borden moeten pakken voor dat er een schone tussen zit. Onbeschofte receptie. Bar in lobby gaat om 10 uur al dicht daarna alleen nog maar drinken te halen beneden en dan min een half uur in de rij. Wel nette kamers. En een mooi zwembad

Fijne vakantie

Samira en Jos
25-7-2017

Wij gaan al jaren naar Turkije en ook altijd in deze regio, de regio is namelijk heel fijn! Dit was onze eerste keer in dit hotel en het beviel ons enorm! Het eten was gewoon goed, soms was het ontbijt of de lunch wat eentonig maar dat heb ik eerlijk gezegd bij bijna ieder hotel waar ik ooit geweest ben. De kamers zijn enorm (luxe) en de badkamers zijn ruim. We hadden de reviews gelezen op zoover en hebben even getwijfeld maar achteraf heel blij dat we dit hotel hebben geboekt.. We waren met een gezin van 3 kinderen (9, 14 en 17) en iedereen heeft zichzelf goed vermaakt! We hebben van 22 juni tot 30 juni verbleven in het hotel en ik heb niks negatiefs over mijn verblijf te zeggen.