Zoover

6,1

Nooit meer!

DG
7-12-2017

Vreselijk hotel, t is zo slecht georganiseerd, Efteling rijen bij het eten en drinken

Vreselijk veel aso Russen

Uiteindelijk overgeboekt, begrijp niet dat de touroperator dit hotel nog durft te verkopen

Mooi hotel

Sandra van wijk
28-7-2017

Mooi hotel

Liging hotel is slecht en zeker voor mensen met rolstoel niet te doen

Sainitair bij zwembad is vies maar als je er wat van gaat zeggen wordt het gelijk opgepakt

Kamers zijn top eten is goed en lekker -- animatie ze zijn goed bezig

Nederlanders krijgen een wit bandje en de russen en turken en enz geel dat houdt in die krijgen voorrang en jij kan blijven wachten

Wij hebben een fijne vakantie gehad

Ook complimenten voor de reisleiding Evelien top jij bent een supervrouw

Mooi nieuw hotel

Monica
28-7-2017

Hotel is super, niks op aan te merken,

Eten is super niks mis mee

alleen de ligging is niks overal ver vandaan. Ook krijgen mensen met een geel bandje voorrang op drank, zo wou ik lokale Baileys bestellen eerste dag zou ik het officiël niet mee krijgen maar daarna blijven proberen en nu kreeg ik het elke avond mee.

Zwembad is fantastisch,

Animatie word met de dag beter.

Slechtste All-in Hotel ooit dus boek dit svp niet!

Jaap
12-7-2017

Wij gaan al een paar keer pjaar op vakantie naar Turkije maar dit Hotel slaat op veel punten de plank volledig helemaal mis!. Diegeen die hier een 8, 9 of 10 neerzet als goed ervaren? Dat klopt van geen meter. Mensen die klagen krijgen een all-inn bandje van de receptie met de vraag of zij direct een goed revieuw neer willen zetten op Zoover. Wij deden dit niet bij mij nl. geen mensen in een fantasie sturen die er niet is. Vreselijk Hotel en super slecht eten. Bijna elke dag het zelfde. Kamers uitzicht op zee mooi. Zwembad mooi! Personeel knudde!. Te weinig personeel ook. Nog geen enkele keer bedient, een schoon tafeltjes gehad met bestel. Altijd zelf moeten dekken. In de avond buiten loopt er een oudere man die Duits praat, geef deze fooi en doet elke avond je tafeltje dekken! Winkeltje in het Hotel duur! Strand Knudde, ook het eten. Strandschoentjes vereist 500m lopen. Rijen lang dik om te mogen ontbijten, lunchen en dinner. Gaterver! Willen jullie boeken, trap er niet in!!!

Nooit weer!

C. Andres
2-7-2017

Ik heb nog nooit in mijn jaren in Turkije zo'n slecht hotel gezien en gezeten!

Personeel totaal geen capiciteiten hier om te werken, niet sociaal negeren mensen met een wit bandje en zijn ook nog agressief!

Maffia praktijken met de kleuren bandjes! Alleen de russen krijgen een geel bandje dit betekend voorrang op alles!

Je moet vechten voor je eten anders heb je niks!

Enige goede aan dit hotel was onze kamer verder niet!

Omboeken mensen en ga niet naar dit hotel tenzij je van verhoring houd en stres?!

Zeker weten geen goed hotel ook niet Nieuw

E.E.M Brilhuis
2-7-2017

De kamers zijn wel mooi , maar ik boek hier nooit weer. De service van dit hotel is uiterst slecht, personeel hotel zijn niet vakkundig zowel in de bediening als in de keuken , het eten wordt niet bijgevuld dus pakken wat je pakken kunt . als je een dikke 40 minuten de tijd hebt om te wachten dat je je biertje keer hebt en op kunt drinken is dit het perfecte oord voor u, en als u op dieet wilt zou ik dit resort zeker adviseren . De prijs kwaliteit van dit resort is dus niet in balans , je betaald dus alleen je onderkomen .Oplichterij en maffia praktijken ben ik dus niet van gediend. dus ik zal dus zeker geen goede recensie schrijven maar zoals het daadwerkelijk is. De mensen moeten weten waar ze aan toe zijn .

Nooit meer

Rudi Sabina
30-6-2017

Zwembad was goed en kamer was ruim

Voor de rest kan ik niets goeds zeggen over dit hotel

Fantastic hè hotel

Van meerendonck vivienne
30-6-2017

Hotel heel mooi kamer met zeezicht super zwembad super strand oké animatie team heel lieve meiden en boys voor de rest alles oké alleen de enige negatieve opmerking is de netheid van de toiletten dat moet

Wel vele beter die waren dikwijls zonder toilet papier en erg vies met nadruk vies indien je daar voor naar de dame ging die er toezicht op hield werd er wel iet aangedaan maart duurde dan wel nooit lang ben er wel blijven klachten over blijven maken maar voor de rest super vakantie gehad en veel vriendschap vandaag meiden animatie team gekregen .Ook de man van de vitamine bar is een toffe knul zijn er geweest van 6 juni

Tot 27 juni Grt mevr van meerendonck

Prima prijs en kwaliteit verhouding :)

Hanna Tran
14-6-2017

Een goede all in inclusief resort. Medewerkers zijn aardig en behulpzaam. Ik zou zeker een keer terug komen.

Fantastısch

Wılma Weıjters
14-6-2017

Bereıd je voor op het feıt dat het een nıeuw hotel ıs, met natuurlıjk kleıne mankementjes. Weet wel dat het personeel er alles aan zal doen om het je als gast naar de zın te maken. Geef ze deze kans ook. Het ıs een werkelıjk prachtıg hotel met voor ıeder wat wıls. Prıjs/kwalıteıt verhoudıng ıs dan ook voortreffelıjk. Eten voortreffelıjk, kamer super schoon, heerlıjk zwembad, vrıendelıjk personeel, eıgenlıjk te veel om te benoemen. Ronduıt geweldıg. Wat ons betreft een echte aanrader.