Zoover

6,1

Fantastic hè hotel

Van meerendonck vivienne
30-6-2017

Hotel heel mooi kamer met zeezicht super zwembad super strand oké animatie team heel lieve meiden en boys voor de rest alles oké alleen de enige negatieve opmerking is de netheid van de toiletten dat moet

Wel vele beter die waren dikwijls zonder toilet papier en erg vies met nadruk vies indien je daar voor naar de dame ging die er toezicht op hield werd er wel iet aangedaan maart duurde dan wel nooit lang ben er wel blijven klachten over blijven maken maar voor de rest super vakantie gehad en veel vriendschap vandaag meiden animatie team gekregen .Ook de man van de vitamine bar is een toffe knul zijn er geweest van 6 juni

Tot 27 juni Grt mevr van meerendonck

Fantastısche vakantıe en goed hotel

Tonnie Engelen
16-6-2017

Heel goed hotel en zeer mooıe kamers en het eten ıs ook zeer goed. De bedıenıng ıs goed en het peroneel ıs vrıendelıjk. Buıten het hotel ıs er weınıg te dıen maar de markt van Manavgat ıs een aanrader waard. verder kun je met de Dolmuş overal heen.

Gereisd Met vrienden in juni 2017

Het was een fantısch hotel en accomodatıe

Horrıe Ummels
16-6-2017

De kamers en zwembaden zıjn goed en het eten ıs ook heel goed. Het personeel ıs vrıendelıjk en leert ıedere dag bıj. Buıten het hotel ıs het erg rustıg maar de markt ın Manavgat ıs een aanrader waard.

Fantastisch hotel

Marco wagemakers

Goede kamers , goed personeel , super zwembad , helemaal tevreden

Groetjes Marco

Zeer prettig bevallen

Phil van Tran
14-6-2017

Ben hier met een groot gezelschap. Bevalt uitermate. Hotel is netjes en verzorgd. Personeel is vriendelijk. Kamers zijn netjes. En faciliteiten zoals beschreven.

Mooi hotel!

Sanjeev
14-6-2017

Gaat het om de prijs dan moet je hier zijn!

Voor de ligging moet je wel een auto huren.

Prijs kwaliteit waardig

Mark
14-6-2017

Fijn hotel met voldoende facilitaire voorzieningen. Goed onderhouden en prettig personeel. Kom graag nog eens terug.

Gereisd Met vrienden in juni 2017

Prima prijs en kwaliteit verhouding :)

Hanna Tran
14-6-2017

Een goede all in inclusief resort. Medewerkers zijn aardig en behulpzaam. Ik zou zeker een keer terug komen.

Gereisd Met partner in juni 2017

Fantastısch

Wılma Weıjters
14-6-2017

Bereıd je voor op het feıt dat het een nıeuw hotel ıs, met natuurlıjk kleıne mankementjes. Weet wel dat het personeel er alles aan zal doen om het je als gast naar de zın te maken. Geef ze deze kans ook. Het ıs een werkelıjk prachtıg hotel met voor ıeder wat wıls. Prıjs/kwalıteıt verhoudıng ıs dan ook voortreffelıjk. Eten voortreffelıjk, kamer super schoon, heerlıjk zwembad, vrıendelıjk personeel, eıgenlıjk te veel om te benoemen. Ronduıt geweldıg. Wat ons betreft een echte aanrader.

Super goed hotel

Corrina Boskeljon
10-5-2017

Beetje veel russen dat was jammer maar daar gaan ze iets aan doen hebben we gehoord.

Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.

Wij hadden all inclusieve echter de locale cocoslikeur kregen we niet in de cola maar wel in de pina colada cocktail.

Ik zou het erop dat ze nog veel moeten leren. Hotel is net 3 wejen open en elke dag zagen we verbeteringen.