Zoover

6,1

Fijne vakantie

Samira en Jos
25-7-2017

Wij gaan al jaren naar Turkije en ook altijd in deze regio, de regio is namelijk heel fijn! Dit was onze eerste keer in dit hotel en het beviel ons enorm! Het eten was gewoon goed, soms was het ontbijt of de lunch wat eentonig maar dat heb ik eerlijk gezegd bij bijna ieder hotel waar ik ooit geweest ben. De kamers zijn enorm (luxe) en de badkamers zijn ruim. We hadden de reviews gelezen op zoover en hebben even getwijfeld maar achteraf heel blij dat we dit hotel hebben geboekt.. We waren met een gezin van 3 kinderen (9, 14 en 17) en iedereen heeft zichzelf goed vermaakt! We hebben van 22 juni tot 30 juni verbleven in het hotel en ik heb niks negatiefs over mijn verblijf te zeggen.

Slechtste All-in Hotel ooit dus boek dit svp niet!

Jaap
12-7-2017

Wij gaan al een paar keer pjaar op vakantie naar Turkije maar dit Hotel slaat op veel punten de plank volledig helemaal mis!. Diegeen die hier een 8, 9 of 10 neerzet als goed ervaren? Dat klopt van geen meter. Mensen die klagen krijgen een all-inn bandje van de receptie met de vraag of zij direct een goed revieuw neer willen zetten op Zoover. Wij deden dit niet bij mij nl. geen mensen in een fantasie sturen die er niet is. Vreselijk Hotel en super slecht eten. Bijna elke dag het zelfde. Kamers uitzicht op zee mooi. Zwembad mooi! Personeel knudde!. Te weinig personeel ook. Nog geen enkele keer bedient, een schoon tafeltjes gehad met bestel. Altijd zelf moeten dekken. In de avond buiten loopt er een oudere man die Duits praat, geef deze fooi en doet elke avond je tafeltje dekken! Winkeltje in het Hotel duur! Strand Knudde, ook het eten. Strandschoentjes vereist 500m lopen. Rijen lang dik om te mogen ontbijten, lunchen en dinner. Gaterver! Willen jullie boeken, trap er niet in!!!

Totale chaos

Bikec
7-7-2017

Wij hebben voor eind juni 11 dagen geboekt. Er werd ons verteld dat dit een nieuw pas in mei geopend hotel zou zijn. Het bleek echter een oud hotel die gerenoveerd bleek te zijn, met een Russich eigenaar. Dit verklaart ook het voortrekken van de Russen. Wij zijn Turks en werden in ons eigen land gediscrimineerd. Wij reizen al jaren en hebben nog nooit zo een 5 sterren gezien, dit hotel is maar 1 ster waard. Er is geen airco in het restaurant en in de lobbybar. Het lijkt wel of ze het expres uitzetten. Als je ernaar vraagt lachen ze je uit en maken domme grapjes. Je moet bijna 40 minuten wachten op een drankje. Er staan honderd mensen in de rij voor 1 drankje met 1 man achter de bar. In het restaurant geldt het zelfde bijna half uur wachten in de rij voor eten, als je aan de beurt kwam zag je een lege schaal wat niet aangevuld wordt. Dessert gedeelte stelt niks voor alleen maar cake met een laagje siroop. Heel weinig eten en variatie. Als fruit heb je 2 schalen met appels en sinaasappels. Thats iT. Wij zijn na 3 dagen hier met spoed vertrokken naar een ander hotel. Hotel ziet er mooi uit van buiten met mooie zwembaden, maar je hebt geen verzorging en animatie. Echt een ramphotel. Mensen boeken ook massaal om bij aankomst. Zonde voor je geld.

Nooit meer!

Janssen
5-7-2017

Geen sfeer, geen animatie in de avond, vol turken en russen, eten is ieder dag hetzelfde als je op tijd bent, want aanvullen is heel moeilijk hier. Tafels zijn smerig en drinkgelegenheden mag je een half uur aanschuiven want ieder met een wit bandje is een derde rangs toerist. Spreken geen Engels als je iets wilt vragen en zo kan ik nog 1000 dingen noemen om nooit meer te komen. Reisorganisatie een mail gestuurd, maar 2dagen later nog geen antwoord. Bedankt voor het verzieken van mijn vakantie!

We zijn beter gewend in turkije

Dave
3-7-2017

Het hotel en het zwembad met glijbanen zien er mooi uit. Ook het strand is goed vertoeven neem waterschoen mee! Alleen is dit hotel net open en merk je dat ze er nog niet klaar voor zijn. Het is momenteel 43 graden en airco in restaurant en lobby werkte eerste 4 dagen niet Pff. Gelukkig nu wel. Restaurant is veel te klein voor hoeveelheid gasten lange wachtrijen voor eten met lunch en in de avond niet normaal!! We gaan laat eten en is het minder druk gelukkig. Kwaliteit eten is Ok. Lobby bar dicht om 22:00 uur. Dus nog 1 bar open weer lang wachten op drankje. Shows en animatie stelt weinig voor. Kids vermaken zich prima op glijbanen dus is t voor ons als ouders ook prettig en hebben we het ook naar ons zin. Maar verhalen met verschillende bandjes en wc die in openbare ruimtes vaker schoongemaakt kunnen worden kloppen wel. Jammer want er zit meer in voor dit hotel. Wij gaan hier niet meer terug. We zijn beter gewend in Turkije. Dan maar 4 a 500 meer betalen

Nooit meer

Sjakie
2-7-2017

In eetzaal bij ontbijt ,lunch en diner ryime wacht tijden en na een half uur de helft niet meer te krijgen obers die komen vragen wat je wil drinken en komen nooit meer terug russische gasten met getto blasters

Gereisd Met vrienden in januari 2017

Nooit weer!

C. Andres
2-7-2017

Ik heb nog nooit in mijn jaren in Turkije zo'n slecht hotel gezien en gezeten!

Personeel totaal geen capiciteiten hier om te werken, niet sociaal negeren mensen met een wit bandje en zijn ook nog agressief!

Maffia praktijken met de kleuren bandjes! Alleen de russen krijgen een geel bandje dit betekend voorrang op alles!

Je moet vechten voor je eten anders heb je niks!

Enige goede aan dit hotel was onze kamer verder niet!

Omboeken mensen en ga niet naar dit hotel tenzij je van verhoring houd en stres?!

Zeker weten geen goed hotel ook niet Nieuw

E.E.M Brilhuis
2-7-2017

De kamers zijn wel mooi , maar ik boek hier nooit weer. De service van dit hotel is uiterst slecht, personeel hotel zijn niet vakkundig zowel in de bediening als in de keuken , het eten wordt niet bijgevuld dus pakken wat je pakken kunt . als je een dikke 40 minuten de tijd hebt om te wachten dat je je biertje keer hebt en op kunt drinken is dit het perfecte oord voor u, en als u op dieet wilt zou ik dit resort zeker adviseren . De prijs kwaliteit van dit resort is dus niet in balans , je betaald dus alleen je onderkomen .Oplichterij en maffia praktijken ben ik dus niet van gediend. dus ik zal dus zeker geen goede recensie schrijven maar zoals het daadwerkelijk is. De mensen moeten weten waar ze aan toe zijn .

Boek om ga er niet heen.....

Diep triest
2-7-2017

Boek om ga er Niet heen! Dit is het slechtste hotel ooit. Het is een op=op hotel. Als je iets te eten wilt hebben, moet je rennen. Drinken wachttijd 45 minuten. Het personeel is niet capabel. Rust zal je er niet krijgen. Stress daarentegen zal je niet te kort komen. Russisch management is hier de schuld van. Nergens te vinden Het zal hun worst zijn. Het geld is al binnen. Er wordt hier ook met 2 maten gemeten. Europeanen krijgen een wit bandje en de russen krijgen een geel bandje. Gelukkig hadden we geboekt via touroperator. Onze dringende vraag aan de reisleidster. Haal ons hier a.u.b. direct weg. Wij en nog 10 anderen zijn die dag nog omgezet naar een ander hotel. Onze dank is zooooo groot Evelien. En dit na 1 dag. Niet vol te houden. Jaren gaan we al naar Turkije. Nooit meer. Alle lof voor touroperator.

Nooit meer

Rudi Sabina
30-6-2017

Zwembad was goed en kamer was ruim

Voor de rest kan ik niets goeds zeggen over dit hotel

Gereisd Met partner in juni 2017