Zoover

6,1

Heerlijk genoten

Ed Otten
29-7-2018

Ligging is wat afgelegen maar dat vonden wij niet zo erg.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Niet aan te raden

Hamite
28-7-2018

Zeker geen 5 sterren, op alles wordt bespaard en zeer low budget producten wat eten en drinken betreft. Mini bar leeg zelfs geen water.

Animatie is goed de kamers ook , maar daarmee is alles gezegd. Nooit meer....

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Vrienden !

Didi
23-7-2018

Ik vond alles wel goed, alleen vond ik de mensen daar niet zo aardig en het eten niet zo lekker! Er waren wel veel nederlanders dus dat was wel weer gezellig

Gereisd Met vrienden in juli 2018

vreselijk

HVis
16-7-2018

Hotel op zich ziet er goed uit, maar het is er niet schoon en de meeste gasten gedragen zich vreselijk. Het ligt heel afgelegen en er is echt helemaal niets in de buurt. De kamers zijn op zich netjes, het zwembad is prima. Maar hoe mensen zich hier gedragen is drama.........Bij receptie spreken ze nauwelijks een andere taal en dingen daar regelen is drama.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Nooit meer!

Kasia
8-7-2018

Op eerste zicht ziet hotel er wel oké uit maar toch veel tekortkomingen. Ligging is niet leuk. Ver van alles, aan een drukke baan. Geen tuin. Strand is niet proper en gevaarlijk. ( veel stenen.) Eten? Zeker genoeg maar had mij soms vragen gesteld bij de versheid. Opgedroogde stukken worst, vliegen die er rond zitten, stoofpotje die gewoonweg bedorven rook. Drinken bij het avondeten moest op sommige dagen zelf gehaald worden bij tekort aan personeel en werd dan geserveerd in plastieken bekkers, tafels werden niet afgeruimd. Miniclub was wel in orde. Ook verschillende glijbanen voor jonge kinderen en tieners. Afvoer van peuter activiteit buiten is niet afgedekt, dus 2 gaten waar een voetje kan terecht komen. Kamer 3 dagen niet gepoetst, gaan reclameren blijkt dar het door de poetsvrouw wel aangevinkt was alszijnde gepoetst. Ik zou die hotel aan niemand aanraden. Is zeker geen vijf sterren waard. Geen deftige leidinggevende en personeelstekort.

Gereisd Anders in juni 2018

Prachtig, dit jaar weer

Chantal
14-5-2018

Fantastisch hotel!

Goed eten, mooie ruime kamers,

Het hotel is nog erg nieuw, en dat merk je personeel moet nog even wennen.

Zwembad is echt top!

Glijbanen zijn super mooi en leuk!

Animatie geeft leuke shows in de avond.

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Een en al fantastisch!!

Sinem
14-5-2018

Ik en mijn ouders vonden het een fantastische hotel. We hebben zeker genoten van ons vakantie bij de Calido Maris. Het bezoeken van de centrum van Side en Manavgat is heel goed te bereiken. Het is dus prima te doen. Ze boden ons ook aan om gebruik te maken van de a-la-carte restaurant, wat natuurlijk gratis was. En dat was ook echt overheerlijk!!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

Jerryl
24-1-2018

Calido Maris, heerlijk hotel dat in de zomer van 2017 open is gegaan. Ikzelf verbleef hier met de familie en ik kan het zeker aanraden. Het hotel heeft verzorgde en moderne kamers, een geweldig aquapark, een heerlijk buffet, een boel aan faciliteiten en heeft een ideale ligging. Het centrum van Side en Manavgat is namelijk heel gemakkelijk te bereiken met het openbaar vervoer op ongeveer een kwartiertje afstand. Ik kom hier zeker een keer terug!

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Geweldig!

Yesim Akgül
22-1-2018

Nadat ik de recencies zag heb ik toch de risico genomen en het hotel bezocht met vrienden. Het was ge-wel-dig. Ze hadden hier en daar wat opstartproblemen maar die waren in het na seizoen al verholpen. Het was heerlijk direct aan het strand, rustig gelegen, leuke aquapark en nog veel meer!

Gereisd Met vrienden in september 2017

Nooit meer!

DG
7-12-2017

Vreselijk hotel, t is zo slecht georganiseerd, Efteling rijen bij het eten en drinken

Vreselijk veel aso Russen

Uiteindelijk overgeboekt, begrijp niet dat de touroperator dit hotel nog durft te verkopen

Gereisd Met partner in juni 2017