Zoover

Hotel Riu Plaza Berlin

Zeker een aanrader!!

Shermaine Westenburg
10-5-2019

Perfecte ligging! Een combinatie van geschiedenis, een winkelcentrum en eettenten. Op loopafstand van de lekkere cocktailbar Monkey Bar en de Berlijnse dierentuin! Vriendelijk personeel en mooi hotel!

Gereisd Met partner in april 2019

kan beter

Lisa
27-10-2018

Mooie kamer met goede bedden en heerlijke douche. De kamer is erg warm er is geen airco en het raam kan niet open. We hebben heerlijk uitgebreid ontbeten in het restaurant. De service bij de receptie kan een stuk beter. Wij hadden bij de boeking gevraagd om een kamer met twee aparte bedden. Eerst werd verstaan gegeven dat ze die niet hadden, toen weer wel en toen we later terugkwamen om de sleutel te halen kregen we ongevraagd weer een kamer met 1 bed. Toen we er wat van zeiden werd de mijnheer boos?! Later hadden we iets nodig, hier werd door een andere medewerker ook weer zeer onvriendelijk en onbehulpzaam op gereageerd. Jammer!

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

luxe in berlijn, mooi hotel, prima service

John en Desiree
22-10-2018

prima gelegen tussen 2 metrostations, mooie kamers, telefoon piept steeds, gewoon op de grond zetten ipv naast je hoofd. Wij kregen een upgrade naar een senior suite, erg mooi op de 14e etage. Het ontbijt is prima, tafeltjes staan wel erg dicht op elkaar. koffie/thee op kamer wordt niet aangevuld, maar je kunt dit bij de receptive gewoon halen mocht je een kopje koffie willen maken. Er zijn slippers en badjassen aanwezig. prima verzorg, nette service. Een bad had welkom geweest na zoveel lopen, maar de douche is prima.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Frer Lieder
5-10-2018

Geweldig hotel, mooie kamers, goede bedden, uitgebreid ontbijt. Echt super, komen zeker terug.

Gereisd Met partner in september 2018

Heerlijk hotel

Manouk
4-7-2018

Erg mooi hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij hadden een kamer op de 15e verdieping en hadden een prachtig uitzicht.

De hotelkamer was ruim en goed schoon en ook op de gang rook het heerlijk fris!

Het ontbijt was goed. Er waren voldoende tafels en het personeel hield alles goed bij.

De ligging is prima. De bushalte zit om de hoek en het metrostation Wittenbergplatz ligt op een paar minuten lopen.

Ik zou dit hotel aan iedereen aanraden! Wij hebben echt genoten!!

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Top hotel. Goede locatie en perfect ontbijt

Willem
18-4-2017

Prima kamers, schoon en erg ruim. Met uitzicht op de Kurfurstendam en de Gedachtnis Kirche.

Ontbijt was perfect verzorgd en het personeel was erg vriendelijk.

Met de U-bahn voor de deur ben je zo overal.

Gereisd Met partner in maart 2017

Mooi hotel met goede ligging

Tessa
3-3-2017

Nette schone kamer, ligt aan een druk kruispunt maar daar heb je geen last van. Bij de receptie vriendelijk geholpen. Ontbijt is goed, wel druk, even zoeken naar een tafeltje. Je wandelt in een paar minuten naar de metro van waaruit je vele bezienswaardigheden kunt bezoeken. Wij vinden het een aanrader.

Gereisd Met partner in maart 2017

aanrader

G Nijdam
12-11-2016

Prima ligging dichtbij u-bahn, Kadewe en Gedächtniskirche. Ruime kamers, heerlijke douche, goede bedden. Lekker ontbijt.

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

Aanrader

Anna
5-9-2016

Hotel Riu Berlijn is een mooi nieuw hotel. Goede bedden mooie grote badkamer. Zeer uitgebreid ontbijt.

Qua ligging zeker een aanrader

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

Super hotel!

Pauline
19-7-2016

Erg mooi hotel, luxe kamer met een super uitzicht over de stad zeker als je op een hoge verdieping zit. Ontbijt is heel uitgebreid en wordt continu bijgevuld waardoor je nooit mis grijpt, echt goed geregeld! Wifi werkt prima. Metro en bus haltes bevinden zich vlakbij het hotel.

Gereisd Met partner in juli 2016