Zoover

8,3

Fantastisch!!

Ekelenburg
10-9-2019

Heerlijk hotel , aardig personeel en een leuk animatieteam. Alles word goed schoon gehouden. Mooie zwembaden en leuke glijbanen, ook een mooi kinderbad. Winkeltjes heel dichtbij en het strand is goed bereikbaar met de busjes van het hotel zelf.

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Zeker weten voor herhaling vatbaar

Jennifer
25-6-2019

Super goed hotel, bizar schoon hotel, vriendelijk personeel. Als je drankje amper op is staat de ober al weer naast je voor een nieuw drankje. Fijn zwembad, leuke glijbanen zonder rijen, 18+ bad aanwezig, cocktails bij het zwembad. lekker en gevarieerd eten, om 19:00 wel wat druk bij het buffet, Heel veel keuze in toetjes, dagen met Live muziek bij het avondeten, sommige avonden kreeft en sushi.

Fantastich

Debby Snelleman
7-6-2019

Echt een super hotel! In het echt is het hotel nog mooier en groter dan als op de foto's! De zwembaden zijn ook echt top! Voor ieder wat wils. Wil je lekker relaxen en geen schreeuwende kinderen? Dan ga je naar de 18+ zwembad, en anders ga je naar het aqua park! Het kinderzwembad is zo leuk en de glijbanen voor de oudere zijn ook heel leuk! Mijn kinderen ( onder 5 jaar ) mochten daar ook gewoon vanaf, wel onder begeleiding.

Zwembad wordt elke dag goed schoongemaakt en ook de bedjes!

Aan bedjes geen gebrek, er is genoeg!

Het eten is goed, en lekker en genoeg keus.

De kamers zijn ook netjes en worden ook goed schoongemaakt.

Wij verbleven hier 10 dagen en normaal gesproken heb ik het dan wel gezien, maar nu baalde ik dat ik naar huis moest.

Ik heb echt een top vakantie gehad.

Fantastisch hotel.

Diana
20-5-2019

Fantastisch hotel!! Kamers prima,eten heerlijk,als het niet warm is ligt het aan de gasten die de deksel niet dicht doen,al hebben wij dat niet meegemaakt. Animatieteam was top,ze zijn de hele dag bezig om de gasten te vermaken. Verder is het een mooi en schoon hotel. Zwembaden en aquapark zijn geweldig zeker voor de kinderen super. We hebben weinig tot geen chagrijnige medewerk(st)ers gezien. Ronduit TOP hotel wij gaan zeker nog terug. Ook een prima ligging om te shoppen

Heerlijk!

Conny
14-5-2019

Was heerlijk met mijn nicht er even tussenuit. Hiervoor waren we aan het juiste adres. Mooi hotel, vriendelijk personeel en heerlijk eten met veel keus. Zelfs aan het zwembad werd je voorzien van drinken.

Op het strand was het prima vertoeven en ook daar was allen te verkrijgen. Handdoeken service is top.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Warme ontvangst, schone kamers en zeer vriendelijk

Mutti, ingrid en roy
22-4-2019

komen al jaren bij diverse hotels hier in de buurt! Prijs kwaliteit meer dan in orde.

Zeer vriendelijk en attent personeel. Door Agnes van quest relations voor ons diner bij de Italiaan geregeld en super in orde. Mogelijk in het hoog seizoen met veel kinderen wel erg druk. Waarschijnlijk lost dit zich wel op als je rustig aan het 18+ bad wil liggen. Animatie voor ons niet zo belangrijk maar bijv kinderen worden werkelijk de hele dag bezig gehouden.

Gereisd Met vrienden in april 2019

Willy Kuiper-wijnstra
27-12-2018

Met partner kinderen tussen de 8 en 15 jaar. Wat een geweldig hotel. Personeel heel erg op kids gericht en super vriendelijk. Kamers waren goed en schoon. Met busje naar zee geweest en was prima te doen. Met dalmus naar side gegaan is echt een aanrader maar naast hotel links of rechts zijn ook volop winkels om lekker te shoppen. In hotel een super animatie team. Overdag doen ze van alles met kids maar ook voor volwassenen en avonds leuk voor jong en oud. Eten was super goed verzorgd en variërend. Zou hier zo weer heen willen.

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Niet voor herhaling vatbaar.

Mitchell
17-10-2018

Hotel is schoon, niks op aan te merken. Zowel kamers als het zwembad als centrale ruimtes. Mooie grote zwembaden.

Min punten;

- moskee aan de overkant van de straat, iedere nacht wordt je hier wakker van. Zelfs

met oordoppen in. Zo hard gaat het.

- eten, eentonig en smakeloos. Wij zijn

van de 8 dagen 3 avonden weze eten buiten het hotel.

- liften, voor zo’n groot hotel zijn er te weinig en te kleine liften. Waardoor je erg lang moet wachten.

Wij zijn al in verschillende hotels geweest in Turkije maar hier komen we niet meer terug.

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Voor de 3e keer geweest, zegt genoeg toch?

Kaylee Remie
9-10-2018

Voor ons de 3e keer dit hotel! 2015/2017 en nu 2018.

Het bevalt prima, mooi hotel, leuk aquapark en vooral het 18+ zwembad voor ons is een van de grote pluspunten.

Kwamen al vroeg in de ochtend aan en mochten ook al meteen de kamer in wat na een reis toch heel prettig is.

Voor het eerste jaar aan de kant van de moskee gezeten, helaas hoor je dit snachts wel erg goed.

Schoonmaak van de kamer was wel iets minder dan vorige jaren. Maar nog steeds werd het netjes schoongemaakt.

Zwembaden zijn super schoon.

Eten na een week wel een beetje hetzelfde (maar dat vind ik in bijna alle Turkse hotels)

Personeel veel Duits gericht, spreken soms zelfs geen Engels.

Voor het 3e jaar een fijne vakantie gehad! Waarschijnlijk tot 2019!

Gereisd Met vrienden in september 2018

Fantastische Plek!! ❤️

Julie
23-9-2018

Al die negatieve reacties is puur onzin.

1 dag terug van dit prachtig hotel.

Aangekomen en mochten kiezen welke kamer. We kregen er 2 te zien waar we tussen mochten kiezen.

Heel veel keuze in eten. Nooit honger geleden.

Altijd plek aan het zwembad.

Redders aan de glijbanen waren super vriendelijk en leuk! Wij raden iedereen dit hotel aan. Wij gaan zeker volgend jaar terug!!!! Dus niks geloven van de negatieve reacties wij gaan al 17 jaar naar Turkije en dit hotel Jort zeker en vast bij de top 3!

Gereisd Met vrienden in september 2018