Zoover

8,3

Top vakantie

Tamara
27-8-2019

Wij zitten op dit moment in dream world en hebben een prima vakantie. Schoon hotel, nette en schone kamer. Vriendelijk personeel en leuke zwembaden met leuke glijbanen. Vandaag een leuke schuim/poolparty gehad en ook de garden party was een succes. Veel winkels aan de overkant.. in 1 woord heerlijk!!

Prima hotel

Marc
26-8-2019

We hebben ons zeer goed vermaakt in dit hotel. Mooie zwembaden, goed eten en de hygiëne was in orde. Medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam zoals het hoort (ook al gaat dit om de fooi, wat in een Nederlands hotel niet anders is). Hoorde elke dag de moskee, wat bij de cultuur hoort van een islamitisch land. Nogmaals prima hotel in verhouding met wat we betaald hebben.

Redelijk

Ronald
18-8-2019

Redelijk hotel leuke zwembaden animatie is goed mooie glijbanen alleen het eten is elke dag hetzelfde kwa vlees is het alleen maar kip restaurant veel te klein voor het aantal gasten zijn niet genoeg tafels waarop je dus lang moet wachten voordat je een tafel hebt als je rustig zit te eten willen ze je zo snel mogelijk weer weg hebben zodat ze jou tafel aan een ander kunnen geven obers in de lobby en poolbar zijn erg vriendelijk de mensen achter de receptie erg chagrijnig en asociaal kan geen lag af en ze beloven je van alles maar komen niks na bedden zijn erg hard en je word om 5:00 s’morgens wakker door het geschreeuw van de moskee er naast en s’nachts kun je bijna niet slapen door de harde muziek van de discotheek er naast wij zijn de hotels in Lara beach gewend daar kan dit hotel dan ook nooit aan tippen de omgeving is wel geweldig met vele winkels en bazaars

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Een megafantastisch resort voor elk wat wils.

Familie Steeghs
11-8-2019

Topper echt fantastisch....dit resort en de omgeving heeft alles wat je je kan wensen. Aquapark, fantastisch eten, een megageweldig animatieteam, personeel allemaal zeer gastvriendelijk, omgeving shoppincenter, restaurantjes, terrasjes, wil je rust dan is er het 18+ bad, verder nog vier zwembaden waaronder 1 activiteitenbad. Deze topper is een echte aanrader. Tot volgend jaar!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Geweldig hotel, maar kan zeker nog beter worden

Fam. Drenth
8-8-2019

Het hotel is prima , maar veelste weinig liften voor een hotel met 1700 kamers , echt een ramp als je met de lift moet , je staat soms een half uur te wachten voordat je verder kunt , rampzalig ( beetje jammer )

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Goed hotel, nadeel de moskee.

Wil
5-8-2019

Boek een kamer aan zwembad zijde ivm de moskee die gaat iedere morgen om 5:00uur af en overdag en in de avond ook nog, wij lagen aan de zijde van de hoofdingang. Personeel vriendelijk en behulpzaam, glijbanen super, eten goed. Prijs die we hebben betaald is goed voor dit hotel gezien de vele zwembaden en glijbanen.

Volgend jaar iets meer uitgeven voor een beter hotel zonder moskee in de buurt.

Fantastische vakantie

Simone Van Den Berg
3-8-2019

Wij zijn op dit moment nog in dit fantastische resort. Wat een geweldige vakantie beleven wij met onze kids 6 en 9 jaar. Prachtige hotel, eten is lekker afwisselend, overal schoon en netjes. Zwembaden zijn super en animatie team doen de hele dag door leuke dingen. Wij zitten hier voor 8 dagen maar had er best langer willen blijven. Enige nadeel is dat de vloer rondom het zwembad spekglad is.

Jan
3-8-2019

Gewoon een goed hotel, kamers prima, schoonmaak in heel het hotel goed, eten prima, glijbanen fantastisch en aan het strand wordt alles continue alles schoongemaakt en eten en drinken ook weer prima. Ik snap echt niet wat sommige mensen nog te klagen hebben het is gewoon goed.

Heerlijke vakantie!

Gijs
31-7-2019

Met transfer klein uurtje vanaf vliegveld Alanya.

Ontvangst bij hotel was prima, keurig geholpen bij inchecken. We kwamen laat aan, rond 22.00, toch konden we nog even wat eten in het hotel.

Familiekamer, 2 x 2 bedden in verschillende ruimte met tussenin de badkamer. Kamers waren schoon en werden keurig bij gehouden. Goedgevulde minibar met fris en water.

Eten was prima en afwisselend. Leuke zwembaden voor de kinderen met glijbanen ed, ook voor volwassenen heerlijke zwembaden. Ook hier worden bedjes gereserveerd met handdoeken vanaf 5 uur ‘s ochtends. Veel te weinig ligbedjes voor het aantal bezoekers. De zwembaden zijn ook wel zo krap aangelegd, dat er geen ruimte is voor meer ligbedden.

Personeel erg behulpzaam en vriendelijk.

Leuke excursies geboekt via reisoperator. Dit kan je ook lokaal boeken bij winkeltjes. Scheelt je 40%, zelfde excursies.

Negen dagen geweest, maar had gerust nog wel langer willen blijven.

Geweldig! Op 1 punt na!

M kuyper
30-7-2019

Geweldig hotel! Mooie kamers. Schoon. Goed eten. Pizza vlees vis wok, alles wat je maar kan bedenken.

Zwembad geweldig. Jammer dat de vloer heel glad is. Glijbanen geweldig, goede controle.

Animatie team doet het heel leuk. Mooie shows savonds.

Veel te doen voor kinderen!

Strand word je met een busje gebracht binnen 3 min ben je er. Goed verzorgde strandtent , mooi zandstrand en heerlijke warme zee.

1 GROOT MINPUNT OP EEN MIDDAG KWAMEN ZE INEENS AANLOPEN MET EEN BABY WITTE LEEUW!!! VERSCHRIKKELIJK! LEUK VOOR DE FOTO. TRANEN STONDEN IN MIJN OGEN. BEESTJE WAS ZO BANG!!!! ECHT EEN AFKNAPPER VOOR DIT HOTEL!!!!