Zoover

8,3

Voor herhaling vatbaar

V vuuren
13-8-2019

Heel mooi hotel in dr buurt van het strand en winkels. Goed en veel keuze kwa eten. Mooi zwembad met glijbanen en leuk animatieteam. Alleen met lopen gladde tegels.

Elke dag schone kamer en bedden.

Hadden een familie kamer met 2 kamers. Balkon was klein.

Koelkast werd elke dag voorzien van drinken.

Enige minpunt vonden wij de harde bedden maar de rest maakt dit helemaal goed.

Super leuk hotel

Ilse
9-8-2019

Wij verblijven hier op dit moment .Het is een goed hotel mooi schoon, leuk zwembad en goed eten . Alleen de moskee is echt een drama elke ochtend word je wakker geschreeuwd . Het eten is genoeg en lekker maar elke dag het zelfde . Wij zijn ook in royal dragon en royal Seginius geweest hier is het eten veel uitgebreider maar dat is ook het prijs verschil . Er zijn inderdaad te weinig liften voor het aantal kamers duurt erg lang voor dat ze er zijn . Wij hadden gelukkig geen kinderwagen anders was het lang wachten .

Echt geweldig!😍

Anouk
5-8-2019

Echt een geweldig verblijf gehad in dream world aqua! Ik ben vanaf vandaag terug maar zou er zo weer heen vliegen!

-kamers: wij zaten niet in het hotel zelf maar in de appartementjes eerst dachten we dat dit niks was maar het viel allemaal wel mee. Een nadeel is wel dat je dicht bij de moskee ligt die je elke nacht rond kwart voor 5 hoort. De kamers worden top schoongemaakt!

-zwembaden: de zwembaden zijn echt prima! Ook een peuterbadje voor de kleintjes is super leuk! De glijbanen zijn ook top! De zwembaden worden ook prima schoongemaakt! Een nadeel is dat de vloer er omheen spekglad is...

-eten: het eten is voldoende. Wel bijna elke dag het zelfde maar de pizza en soep bv. Wisselt. Het is altijd warm!

-Animatie: de animatie is gewoon echt geweldig! Ze hebben voor jong en oud iets leuks! Kalou, mouratti, lily, emin, adam en pikachu zijn buitengewoon top! En altijd gezellig!

In een woord GEWELDIG!! Ik ga zeker nog terug!❤️

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Toppie en voor herhaling vatbaar

Monique
5-8-2019

Vandaag terug gekomen van een heerlijke 12 dagen vakantie in dit hotel

Top hotel met top animatie en bediening

Eten is er super en warm

Zwembaden geweldig en vooral aan animatie bad van alles te doen met een heerlijk animatie team (kalou, lillie, morat, pickachu, Adam en emin)

Mijn dochter heeft het super met hun gehad.

Kamer buiten het hotel gehad en was wel gehorig en met als nadeel de moskee

Tegenover hotel heel veel winkels en een overdekt centrum

Tip:ga niet naar de shirtjes winkel die boven ligt genaamd aspendos

Erg chagrijnige familie en als er iets niet goed is gegaan wordt je eruit gezet

Wij hebben een geweldige vakantie gehad waar we zeker nog terug zouden gaan

Prima hotel

Nicolet
27-7-2019

Het is een alleenstaand hotel op braakliggend terrein met vlakbij een moskee die wij elke nacht rond 4.45 uur hebben gehoord. Wij hadden nette kamer aan straatkant. Minibar werd dagelijks bijgevuld en kamers elke dag schoongemaakt. Dit was top. De "tuin" waarin zwembaden liggen is smal waardoor wij een beetje benauwd gevoel kregen. Het 18+ bad is heerlijk rustig. Het animatieteam was oké, wij hebben wel betere meegemaakt. Voor jongeren van 15 jaar is niet echt veel te doen. Het personeel is echt ontzettend vriendelijk. Glas leeg en je hebt weer een volle. Bij zwembad loopt ook een ober met een karretje gekoeld drinken. In de omgeving van het hotel zijn ontzettend veel winkeltjes. Het strand ligt vlakbij, busje rijdt vaak. Strand is wel erg druk.

Tijdens vakantie hebben we een buuggysafari gedaan (geboekt buiten het hotel, dit scheelt echt geld) en met busje naar Side haven geweest. Aanrader. Volgend jaar ander hotel proberen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Super hotel.

Fam. Knapen
29-6-2019

Super hotel. Niets te kort gekomen de week dat we daar zijn geweest.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019

Super

Nienke
13-5-2019

Voor het 2e jaar in dit hotel. Wat hebben de kinderen en ik weer genoten. Schoon hotel, lekker eten, veel te doen voor de kinderen. Als je op zoek bent naar een topvakantie, ga hier zeker heen!!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Goed hotel maar nog wel wat verbeter punten.

Anoniem
7-5-2019

Goed en leuk hotel niet mega groot en erg overzichtelijk eten prima vooral veel taart bij de desserts personeel allemaal even aardig.Het was meivakantie dus heel veel Nederlanders. Heel groot min punt hier moet echt wat aan gedaan worden!zijn de super gladde tegels bij de zwembaden zijn gigantische veel mensen die vallen met alle gevolgen van dien moet echt niet kunnen. Als oplossing matten neerleggen!!! de liften er zijn er veel te weinig en ze weigeren nog wel eens.Moskee inderdaad last van maar die hoor je overal fabriek in nabijheid hebben wij geen last van gehad de weg hoor je wel heel goed verkeer raast er voorbij.Strand wel heel smal en vol met bedjes en volleybalveld ervoor met busje goed te doen. De boxspring bedden lagen heerlijk prima kamer.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

goede vakantie maar met zure nasmaak!

wendy
8-11-2018

Genoten van een goede vakantie.

In het hotel naar dokter geweest met last van oren na de vlucht. Bleek er een stop in te zitten.

3 maand later (vandaag) krijg ik aangetekend ineens een rekening van 124.2 euro! Dit enkel en alleen om naar de oren te kijken. Vind dit echt niet kunnen. Ik had nog gevraagd wat dit kost en men vertelde ons dat dit niks was. Echt teleurgesteld vandaag!!!!!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Top vakantie, die we jaarlijks gaan herhalen !

John Beumer
4-11-2018

Fantastisch hotel, heerlijk gegeten, mooie en netjes verzorgde veelzijdige buffetten.. meerdere zwembaden waardoor een overvol hotel niet merkbaar was. Zeer nette en behulpzame medewerkers.

Een vakantie vader/dochter(17)

We hebben genoten, omgeving veel shopping mogelijkheden, dichtbij het strand met een hotel shuttle bus maar ook loopbaar.. op strand nette strandtent waar ook het eten/drinken all-in was.

Genoten !! Giga leuke vakantie die ik ook zeker zou herhalen in zelfde hotel met weer de jongste dochter of samen met mn 3 dochters!

Afgesproken met mn jongste, jaarlijks de herfst vakantie naar Side, mooie plaats!!

Shopping en relax vakantie

Zelf reeds 25jr Thailand jaarlijks 1 of 2x maar ook dochter jaarlijks Thailand.. nu Turkije ontdekt (was 1e keer)

Bye bye Thailand !!

Hallo Turkije !! Top vakantie...

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018