Zoover

Super

G&G
16-9-2019

Fijn en mooi hotel.

Ruime kamers, iedere dag echt superschoon.

Genoeg plek aan het zwembad, of zwembaden eigenlijk. Goede poolbars, genoeg schaduw plekken of parasols.

Binnen buiten, het maakt niet uit maar je ziet dat er 24/7 gepoetst word.

Heb de recencies gelezen van andere kan alleen zeggen de moskee in 2 weken niet gehoord. Discotheek??? Het avond programma bedoelen ze tsja tis max tot 23.00 en dan is het muis stil.

Airco fijn regelbaar op de kamer.

Kamer fijn groot, fijne douche..

Eten voor ieder wat wils. Enja het kan iemand een keer niet aanstaan maar zelfs ik kon telkens met een gevuld gevoel van tafel..

Voor mensen met kinderen geweldig hotel, als ik kinderen heb zou ik zeker hier terug komen.

Gereisd Met partner in september 2019

Super vakantie

Dorien
15-9-2019

Nou het was onze eerste ervaring met Turkije en wij vonden het SUPER vriendelijke en behulpzame mensen

Schoon hotel en een schone kamer

Eten in overvloed keuze genoeg vooral de toetjes

Ik ga zeker nog een keer terug

Gereisd Met partner in september 2019

Voor de 4e keer geweest, zegt genoeg toch?

A.
1-7-2019

Weer een heerlijke vakantie gehad. Wij zijn voor de 4e keer geweest. Het wordt oprecht ieder jaar beter. We verbazen ons er steeds over. Vind zelf aan de receptie vrij nors maar achja. Zwembaden zijn top, 18+ plus zwembad top, glijbanen top. Eten is zeker verbeterd. Meer keuze, alleen ben ik het na 10 dagen altijd wel beu. (maar dit is in heel Turkije zo). Animatie super leuk ook als je geen kinderen hebt komen ze even een praatje met je maken. Voor ons komt er zeker een 5e keer.

Gereisd Met partner in juni 2019

Fantastisch en super schoon

Anita De Winkel
3-6-2019

7 Dagen in dit prachtige hotel doorgebracht. Mis het nu al. Vriendelijk personeel. Super schoon. Zelfs de pootjes van de ligbedden worden gepoest. Eten top. Volop keus voor iedereen. Voor kinderen een eigen hoek met buffet. Knapperige frietjes en niet van die slappe dingen. Geboekt voor het bijgebouw maar zaten op de bovenste verdieping (7DE) met uitzicht op zee. Leuke animatie. Veel Duitsers en Russen maar niet vervelend. Dagen zijn voorbij gevlogen. Dit was een tussendoortje, mäar in sept gaan we weer terug. Voor 1 euro naar Side of Manavgat waar op maandag en donderdag een bazaar is. Ook bij het hotel een overvloed van shops en vertier. Voor ons een top hotel. En we hebben er al veel gehad rondom Side. Nadeeltje... moskee in de buurt die je kunt horen. Ik sliep er doorheen maar manlief soms niet. Kamer schoon en bed lekker stevig. Douche ruim en genoeg druk op het water. Koffie, thee en minibar aanwezig.

Fantastisch!🤩🤩

Manon Timmerman
20-5-2019

Wij hebben de afgelopen 9 dagen een super tijd gehad in het resort!🤩

Een hele mooie ruime kamer , elke dag super schoongemaakt!

Moskee vlakbij het hotel, geen hinder van gehad! Bij problemen word dit direct opgelost!De restaurants waren groot en schoon. Er was altijd voldoende en lekker eten , het vlees werd elke avond afgewisseld.Animatie in dit hotel is Top ✌🏼👍🏼 Heel erg leuk team die de gehele dag hard werken en leuke activiteiten doen op en rondom het resort. Uitstapjes werden georganiseerd en de shows ‘s avonds professioneel opgezet en leuk voor jong & oud ! ❤️

De zwembaden en aquapark zijn erg groot! Buiten de vakantie om hadden we voldoende plek om te zitten, al kwamen we later op de ochtend aan er waren altijd bedjes over. Enige punt wat wij hebben ervaren is dat de tegels erg glad zijn rondom het zwembad.

Veel winkels in de omgeving, en voor 1 euro pp met een dolmus naar side of manavgat!

Wij zouden zo terug gaan! 🥰🥰🥰

Niet meer

Willie
9-5-2019

Hotel beetje verouderd ,heel vriendelijk personeel, eten slecht en koud,wel goed gebak en puddinkjes als nagerecht!!!

Ook op strand eten koud en slecht,we zijn al in veel hotels geweest in turkye maar betreft eten was dit het slechtse!!

Verder weinig animatie, veel winkeltjes in omgeving.

Gereisd Met partner in mei 2019

Alle negatieve recensies is onzin!

Martijn en Jocinda
14-9-2018

Wij zijn net een dag terug uit dit fantastische hotel. Vriendelijk personeel, heerlijk eten met genoeg keuze in zowel de ochtend, middag als avond, leuk animatieteam. Overdag kun je overal je drankje halen, echt ideaal! Daarnaast is het hotel ook zeer schoon. Kamers worden iedere dag schoongemaakt inclusief schone handdoeken. Verder zit het hotel in de buurt van enorm veel leuke winkels op loopafstand. De Dolmus rijdt ook voor 1 euro pp naar diverse stadjes zoals Side en Manavgat!! Excursies kun je beter boeken bij een tentje in het dorp aangezien dit veel goedkoper is als via de reisorganisatie.

Wij zaten in kamer 1713 en hadden uitzicht op zowel de zwembaden, discotheek en moskee. In het begin 2x de moskee gehoord om 5:00 uur maar voor de rest heb je hier geen last van. Kortom, dit hotel is zeker een aanrader!!

Gereisd Met partner in september 2018

Rustig genoten van elkaar

John Huis
2-9-2018

Super hotel, heerlijk eten en prima hygiëne

Gereisd Met partner in juni 2018

Heerlijk volgend jaar weer!

patricia
    28-7-2018

Een heel mooi hotel en verzorgde kamers zeker voor herhaling vatbaar, eten was ook prima. Min puntje was een blaffende hond de hele nacht door en zo'n soort van centrale die daar langs ligt en irritant geluid maakt.

Maar ondanks dat dan een super hotel en heerlijk genoten!

Gereisd Met partner in juli 2018

Ge-wel-dig

Anoniem
    7-5-2018

Net terug van een geweldige week vakantie in Dream world Aqua.

Wij kwamen om 10uur al aan in het hotel en konden na het inchecken gelijk nog even aanschuiven bij het ontbijt. Daarna konden we gelijk onze kamer in wat echt super was. Mooie kamer met parket vloer en een ruime inloop douche. Ook de Airco was individueel regelbaar. Er waren genoeg zwembaden om uit te kiezen. Wij lagen elke dag bij het 'hoofd' zwembad waar ook de spellen van de animatie waren. Nog nooit gezien dat zoveel mensen meededen aan de activiteiten, alleen aan de aquagym deden elke ochtend al zo'n 30 mensen mee. De animatie was erg goed met name; Pikachu, Lorenzo en Kalou. Elke middag en avond ijs. Het eten kon wat gevarieerder, maar was verder prima. Het Italiaanse a la carte restaurant is een aanrader! Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd Met partner in mei 2018