Zoover

8,3

Fantastisch, een aanrader!

Fam de jong
1-6-2019

Heerlijk luxe groot schoon hotel met mooie zwembaden en gave glijbanen. Vriendelijk personeel.

Familiekamer is ruim, maar wel erg gehorig. Wij zaten aan zwembad zijde zodat we de weg en moskee niet hoorden.

Het eten is zeer uitgebreid en goed verzorgt. Ook in de poolbar en aan het strand kan je goed eten en lekkere cocktails drinken. Een avond a la carte Turks gegeten, uitstekend (dag vooraf reserveren)

Animatie team is erg enthousiast, veel activiteiten voor kleinere kids. Nadeel is dat sommige knutsel activiteiten betaald moeten worden en ze vooral Duits spreken.

Dolmus bushalte is dichtbij, naar Side of Manavgat. Ook veel winkeltjes in de buurt.

Kleine minpunten zijn gladde tegels rondom zwembad, lang wachten op de lift en de koffie is niet lekker.

Maar absoluut een aanrader!

geweldig

Ron Moerland
23-5-2019

goed hotel, goed en gevarieerd eten. Het eten was alle dagen warm, dit is wel eens anders. Personeel kent je snel en zorgt dat het drankje bij het eten vanzelf bij je komt. Het is er erg schoon. als er iets ergens defect raakt staat binnen een mum van tijd de technische dienst klaar om dit weer te herstellen. Kortom een goed hotel, zeker een aanrader

Gereisd Alleenreizend in mei 2019

Genoten!

Jessica
21-5-2019

Goed hotel met vriendelijk personeel!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

We zouden volgend jaar zo weer dit hotel boeken!

Fam. Langen
21-5-2019

Super mooi en schoon hotel, personeel erg vriendelijk. Familie kamer is ook ruim. Genoeg winkeltjes rondom het hotel. Animatie leuk voor iedereen. Voor 1 euro rijd je met een dolmus naar Side. Naar het strand rijd ook elke 10 minuten een busje. Eten is gewoon goed! Mensen vonden de zwembaden te koud, als je er door heen bent is het lekker. Wij hebben een week genoten met onze zoon van bijna 2 jaar en zouden volgend jaar zo weer boeken.

Fantastisch hotel.

Diana
20-5-2019

Fantastisch hotel!! Kamers prima,eten heerlijk,als het niet warm is ligt het aan de gasten die de deksel niet dicht doen,al hebben wij dat niet meegemaakt. Animatieteam was top,ze zijn de hele dag bezig om de gasten te vermaken. Verder is het een mooi en schoon hotel. Zwembaden en aquapark zijn geweldig zeker voor de kinderen super. We hebben weinig tot geen chagrijnige medewerk(st)ers gezien. Ronduit TOP hotel wij gaan zeker nog terug. Ook een prima ligging om te shoppen

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Fantastisch!🤩🤩

Manon Timmerman
20-5-2019

Wij hebben de afgelopen 9 dagen een super tijd gehad in het resort!🤩

Een hele mooie ruime kamer , elke dag super schoongemaakt!

Moskee vlakbij het hotel, geen hinder van gehad! Bij problemen word dit direct opgelost!De restaurants waren groot en schoon. Er was altijd voldoende en lekker eten , het vlees werd elke avond afgewisseld.Animatie in dit hotel is Top ✌🏼👍🏼 Heel erg leuk team die de gehele dag hard werken en leuke activiteiten doen op en rondom het resort. Uitstapjes werden georganiseerd en de shows ‘s avonds professioneel opgezet en leuk voor jong & oud ! ❤️

De zwembaden en aquapark zijn erg groot! Buiten de vakantie om hadden we voldoende plek om te zitten, al kwamen we later op de ochtend aan er waren altijd bedjes over. Enige punt wat wij hebben ervaren is dat de tegels erg glad zijn rondom het zwembad.

Veel winkels in de omgeving, en voor 1 euro pp met een dolmus naar side of manavgat!

Wij zouden zo terug gaan! 🥰🥰🥰

Gereisd Met partner in mei 2019

Heerlijk!

Conny
14-5-2019

Was heerlijk met mijn nicht er even tussenuit. Hiervoor waren we aan het juiste adres. Mooi hotel, vriendelijk personeel en heerlijk eten met veel keus. Zelfs aan het zwembad werd je voorzien van drinken.

Op het strand was het prima vertoeven en ook daar was allen te verkrijgen. Handdoeken service is top.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Super

Nienke
13-5-2019

Voor het 2e jaar in dit hotel. Wat hebben de kinderen en ik weer genoten. Schoon hotel, lekker eten, veel te doen voor de kinderen. Als je op zoek bent naar een topvakantie, ga hier zeker heen!!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Niet meer

Willie
9-5-2019

Hotel beetje verouderd ,heel vriendelijk personeel, eten slecht en koud,wel goed gebak en puddinkjes als nagerecht!!!

Ook op strand eten koud en slecht,we zijn al in veel hotels geweest in turkye maar betreft eten was dit het slechtse!!

Verder weinig animatie, veel winkeltjes in omgeving.

Gereisd Met partner in mei 2019

Goed hotel maar nog wel wat verbeter punten.

Anoniem
7-5-2019

Goed en leuk hotel niet mega groot en erg overzichtelijk eten prima vooral veel taart bij de desserts personeel allemaal even aardig.Het was meivakantie dus heel veel Nederlanders. Heel groot min punt hier moet echt wat aan gedaan worden!zijn de super gladde tegels bij de zwembaden zijn gigantische veel mensen die vallen met alle gevolgen van dien moet echt niet kunnen. Als oplossing matten neerleggen!!! de liften er zijn er veel te weinig en ze weigeren nog wel eens.Moskee inderdaad last van maar die hoor je overal fabriek in nabijheid hebben wij geen last van gehad de weg hoor je wel heel goed verkeer raast er voorbij.Strand wel heel smal en vol met bedjes en volleybalveld ervoor met busje goed te doen. De boxspring bedden lagen heerlijk prima kamer.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019