Zoover

Hotel Dream World Aqua

8,3

Herman
27-7-2019

Ik snap niet dat je hier een slechte recensie aan kan geven wij zijn net terug en het is een fantastisch mooi hotel veel winkels in de buurt en in het hotel ook veel te doen en prachtige zwembaden en glijbanen en wij zijn echt wel vaker geweest in Turkije met name De hotels in Lara

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Prima hotel

Nicolet
27-7-2019

Het is een alleenstaand hotel op braakliggend terrein met vlakbij een moskee die wij elke nacht rond 4.45 uur hebben gehoord. Wij hadden nette kamer aan straatkant. Minibar werd dagelijks bijgevuld en kamers elke dag schoongemaakt. Dit was top. De "tuin" waarin zwembaden liggen is smal waardoor wij een beetje benauwd gevoel kregen. Het 18+ bad is heerlijk rustig. Het animatieteam was oké, wij hebben wel betere meegemaakt. Voor jongeren van 15 jaar is niet echt veel te doen. Het personeel is echt ontzettend vriendelijk. Glas leeg en je hebt weer een volle. Bij zwembad loopt ook een ober met een karretje gekoeld drinken. In de omgeving van het hotel zijn ontzettend veel winkeltjes. Het strand ligt vlakbij, busje rijdt vaak. Strand is wel erg druk.

Tijdens vakantie hebben we een buuggysafari gedaan (geboekt buiten het hotel, dit scheelt echt geld) en met busje naar Side haven geweest. Aanrader. Volgend jaar ander hotel proberen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

House party is er niets bij! Geen 5 sterren

Lema
26-7-2019

Pas op mensen, de hoge waardering zal gedaan zijn door mensen die waarschijnlijk niets anders in Turkije gewend zijn.

Ligt op een bouwterrein, veel rotzooi voor hotel, geen mooie entree! Geen mooi uitzicht. Veel rotzooi. Zeer harde muziek van het hotel zelf tot laat in de nacht je wordt je bed uitgetrild door deze muziek, house party is er niets bij. Veel zwembaden op een kleine ruimte gepropt!

Kamer voor net 2 personen wordt je met een extra bed met zn drieën opgepropt. Bed staat voor de dichtknoppen en stopcontact, onverantwoord met een kind!

Restaurant overal staan etensresten, tafels niet opgeruimd waardoor weinig plek.

Sochtends vroeg luide muziek van moskee voor het hotel.

Niet alles is all inclusieve! Popcorn, fruitsap etc is tegen betaling!

Partyhotel!!! NOOIT meer!!

Advies, ietsje duurder maar duizend keer beter in deze buurt, Kumkoy beach resort!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Kelly
8-7-2019

Dream world aqua is tot nu toe het beste en leukste hotel waar ik ben geweest

Ideaal als gezin

Als je het hotel binnen komt gelopen kijk je je ogen uit met de mooie plafonds en de glaze liften 😍

De kamers waren groot mooi en erg schoon.

Genoeg zwembaden en ook erg schoon aan het zwembad personeel was daar erg oplettend op

en erg veel leuke glijbanen me kinderen en ik hebben daar echt genoten

De animatie was top elke dag werd er wel iets georganiseerd overdag veel leuke spelletjes en entertainment voor jong en oud en Savonds mooie shows 😊

het eten was top zelfs voor mijn kinderen die daar genoeg aten (zijn best slechte eters) lag er genoeg..

Personeel en de bediening waren erg aardig en altijd vrolijk heb ze in andere hotels nog nooit zo vrolijk gezien...

En als klap op de vuurpijl heb ik daar mijn liefde gevonden dus dat was helemaal geweldig 😍

Ik ga hier zeker nog een keer terug

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Voor de 4e keer geweest, zegt genoeg toch?

A.
1-7-2019

Weer een heerlijke vakantie gehad. Wij zijn voor de 4e keer geweest. Het wordt oprecht ieder jaar beter. We verbazen ons er steeds over. Vind zelf aan de receptie vrij nors maar achja. Zwembaden zijn top, 18+ plus zwembad top, glijbanen top. Eten is zeker verbeterd. Meer keuze, alleen ben ik het na 10 dagen altijd wel beu. (maar dit is in heel Turkije zo). Animatie super leuk ook als je geen kinderen hebt komen ze even een praatje met je maken. Voor ons komt er zeker een 5e keer.

Gereisd Met partner in juni 2019

Super hotel.

Fam. Knapen
29-6-2019

Super hotel. Niets te kort gekomen de week dat we daar zijn geweest.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019

Zeker weten voor herhaling vatbaar

Jennifer
25-6-2019

Super goed hotel, bizar schoon hotel, vriendelijk personeel. Als je drankje amper op is staat de ober al weer naast je voor een nieuw drankje. Fijn zwembad, leuke glijbanen zonder rijen, 18+ bad aanwezig, cocktails bij het zwembad. lekker en gevarieerd eten, om 19:00 wel wat druk bij het buffet, Heel veel keuze in toetjes, dagen met Live muziek bij het avondeten, sommige avonden kreeft en sushi.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Fantastich

Debby Snelleman
7-6-2019

Echt een super hotel! In het echt is het hotel nog mooier en groter dan als op de foto's! De zwembaden zijn ook echt top! Voor ieder wat wils. Wil je lekker relaxen en geen schreeuwende kinderen? Dan ga je naar de 18+ zwembad, en anders ga je naar het aqua park! Het kinderzwembad is zo leuk en de glijbanen voor de oudere zijn ook heel leuk! Mijn kinderen ( onder 5 jaar ) mochten daar ook gewoon vanaf, wel onder begeleiding.

Zwembad wordt elke dag goed schoongemaakt en ook de bedjes!

Aan bedjes geen gebrek, er is genoeg!

Het eten is goed, en lekker en genoeg keus.

De kamers zijn ook netjes en worden ook goed schoongemaakt.

Wij verbleven hier 10 dagen en normaal gesproken heb ik het dan wel gezien, maar nu baalde ik dat ik naar huis moest.

Ik heb echt een top vakantie gehad.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Fantastisch en super schoon

Anita De Winkel
3-6-2019

7 Dagen in dit prachtige hotel doorgebracht. Mis het nu al. Vriendelijk personeel. Super schoon. Zelfs de pootjes van de ligbedden worden gepoest. Eten top. Volop keus voor iedereen. Voor kinderen een eigen hoek met buffet. Knapperige frietjes en niet van die slappe dingen. Geboekt voor het bijgebouw maar zaten op de bovenste verdieping (7DE) met uitzicht op zee. Leuke animatie. Veel Duitsers en Russen maar niet vervelend. Dagen zijn voorbij gevlogen. Dit was een tussendoortje, mäar in sept gaan we weer terug. Voor 1 euro naar Side of Manavgat waar op maandag en donderdag een bazaar is. Ook bij het hotel een overvloed van shops en vertier. Voor ons een top hotel. En we hebben er al veel gehad rondom Side. Nadeeltje... moskee in de buurt die je kunt horen. Ik sliep er doorheen maar manlief soms niet. Kamer schoon en bed lekker stevig. Douche ruim en genoeg druk op het water. Koffie, thee en minibar aanwezig.

Gereisd Met partner in mei 2019

Fantastisch, een aanrader!

Fam de jong
1-6-2019

Heerlijk luxe groot schoon hotel met mooie zwembaden en gave glijbanen. Vriendelijk personeel.

Familiekamer is ruim, maar wel erg gehorig. Wij zaten aan zwembad zijde zodat we de weg en moskee niet hoorden.

Het eten is zeer uitgebreid en goed verzorgt. Ook in de poolbar en aan het strand kan je goed eten en lekkere cocktails drinken. Een avond a la carte Turks gegeten, uitstekend (dag vooraf reserveren)

Animatie team is erg enthousiast, veel activiteiten voor kleinere kids. Nadeel is dat sommige knutsel activiteiten betaald moeten worden en ze vooral Duits spreken.

Dolmus bushalte is dichtbij, naar Side of Manavgat. Ook veel winkeltjes in de buurt.

Kleine minpunten zijn gladde tegels rondom zwembad, lang wachten op de lift en de koffie is niet lekker.

Maar absoluut een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019