Zoover
Hotel Dream World Aqua

Hotel Dream World Aqua

8,3

Geweldig hotel, maar kan zeker nog beter worden

Fam. Drenth
8-8-2019

Het hotel is prima , maar veelste weinig liften voor een hotel met 1700 kamers , echt een ramp als je met de lift moet , je staat soms een half uur te wachten voordat je verder kunt , rampzalig ( beetje jammer )

Echt geweldig!😍

Anouk
5-8-2019

Echt een geweldig verblijf gehad in dream world aqua! Ik ben vanaf vandaag terug maar zou er zo weer heen vliegen!

-kamers: wij zaten niet in het hotel zelf maar in de appartementjes eerst dachten we dat dit niks was maar het viel allemaal wel mee. Een nadeel is wel dat je dicht bij de moskee ligt die je elke nacht rond kwart voor 5 hoort. De kamers worden top schoongemaakt!

-zwembaden: de zwembaden zijn echt prima! Ook een peuterbadje voor de kleintjes is super leuk! De glijbanen zijn ook top! De zwembaden worden ook prima schoongemaakt! Een nadeel is dat de vloer er omheen spekglad is...

-eten: het eten is voldoende. Wel bijna elke dag het zelfde maar de pizza en soep bv. Wisselt. Het is altijd warm!

-Animatie: de animatie is gewoon echt geweldig! Ze hebben voor jong en oud iets leuks! Kalou, mouratti, lily, emin, adam en pikachu zijn buitengewoon top! En altijd gezellig!

In een woord GEWELDIG!! Ik ga zeker nog terug!❤️

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Toppie en voor herhaling vatbaar

Monique

Vandaag terug gekomen van een heerlijke 12 dagen vakantie in dit hotel

Top hotel met top animatie en bediening

Eten is er super en warm

Zwembaden geweldig en vooral aan animatie bad van alles te doen met een heerlijk animatie team (kalou, lillie, morat, pickachu, Adam en emin)

Mijn dochter heeft het super met hun gehad.

Kamer buiten het hotel gehad en was wel gehorig en met als nadeel de moskee

Tegenover hotel heel veel winkels en een overdekt centrum

Tip:ga niet naar de shirtjes winkel die boven ligt genaamd aspendos

Erg chagrijnige familie en als er iets niet goed is gegaan wordt je eruit gezet

Wij hebben een geweldige vakantie gehad waar we zeker nog terug zouden gaan

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Goed hotel, nadeel de moskee.

Wil
5-8-2019

Boek een kamer aan zwembad zijde ivm de moskee die gaat iedere morgen om 5:00uur af en overdag en in de avond ook nog, wij lagen aan de zijde van de hoofdingang. Personeel vriendelijk en behulpzaam, glijbanen super, eten goed. Prijs die we hebben betaald is goed voor dit hotel gezien de vele zwembaden en glijbanen.

Volgend jaar iets meer uitgeven voor een beter hotel zonder moskee in de buurt.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Fantastische vakantie

Simone Van Den Berg
3-8-2019

Wij zijn op dit moment nog in dit fantastische resort. Wat een geweldige vakantie beleven wij met onze kids 6 en 9 jaar. Prachtige hotel, eten is lekker afwisselend, overal schoon en netjes. Zwembaden zijn super en animatie team doen de hele dag door leuke dingen. Wij zitten hier voor 8 dagen maar had er best langer willen blijven. Enige nadeel is dat de vloer rondom het zwembad spekglad is.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Jan
3-8-2019

Gewoon een goed hotel, kamers prima, schoonmaak in heel het hotel goed, eten prima, glijbanen fantastisch en aan het strand wordt alles continue alles schoongemaakt en eten en drinken ook weer prima. Ik snap echt niet wat sommige mensen nog te klagen hebben het is gewoon goed.

Heerlijke vakantie!

Gijs
31-7-2019

Met transfer klein uurtje vanaf vliegveld Alanya.

Ontvangst bij hotel was prima, keurig geholpen bij inchecken. We kwamen laat aan, rond 22.00, toch konden we nog even wat eten in het hotel.

Familiekamer, 2 x 2 bedden in verschillende ruimte met tussenin de badkamer. Kamers waren schoon en werden keurig bij gehouden. Goedgevulde minibar met fris en water.

Eten was prima en afwisselend. Leuke zwembaden voor de kinderen met glijbanen ed, ook voor volwassenen heerlijke zwembaden. Ook hier worden bedjes gereserveerd met handdoeken vanaf 5 uur ‘s ochtends. Veel te weinig ligbedjes voor het aantal bezoekers. De zwembaden zijn ook wel zo krap aangelegd, dat er geen ruimte is voor meer ligbedden.

Personeel erg behulpzaam en vriendelijk.

Leuke excursies geboekt via reisoperator. Dit kan je ook lokaal boeken bij winkeltjes. Scheelt je 40%, zelfde excursies.

Negen dagen geweest, maar had gerust nog wel langer willen blijven.

Geweldig! Op 1 punt na!

M kuyper
30-7-2019

Geweldig hotel! Mooie kamers. Schoon. Goed eten. Pizza vlees vis wok, alles wat je maar kan bedenken.

Zwembad geweldig. Jammer dat de vloer heel glad is. Glijbanen geweldig, goede controle.

Animatie team doet het heel leuk. Mooie shows savonds.

Veel te doen voor kinderen!

Strand word je met een busje gebracht binnen 3 min ben je er. Goed verzorgde strandtent , mooi zandstrand en heerlijke warme zee.

1 GROOT MINPUNT OP EEN MIDDAG KWAMEN ZE INEENS AANLOPEN MET EEN BABY WITTE LEEUW!!! VERSCHRIKKELIJK! LEUK VOOR DE FOTO. TRANEN STONDEN IN MIJN OGEN. BEESTJE WAS ZO BANG!!!! ECHT EEN AFKNAPPER VOOR DIT HOTEL!!!!

Fantastisch!

Veronique van Veen
29-7-2019

We hebben samen met onze 3-jarige dochter een fantastische vakantie gehad. Qua eten is er ruimvoldoende keuze, zowel ontbijt, lunch als diner. Ook het peuterbad is echt heel erg leuk voor de kleintjes, enkel de muziek stond soms echt te hard. Kamer was ook netjes en zeer schoon. We hadden een kamer grenzend aan het trappenhuis, dat was wel een minpunt want we werden meermaals per nacht wakker door luidruchtige gasten. TIP, het restaurant gaat bijna altijd 10 a 15 minuten eerder open, ideaal om dan te eten want om 19.00 loopt het aardig vol. Qua animatie werd er genoeg georganiseerd voor de kleintjes maar ook voor de volwassenen. Oh en een kamer aan de zwembad zijde is wel fijn, daar hoor je de moskee beduidend minder!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

prijs kwaliteit prima, jammer van het kinderbad.

pumelke
27-7-2019

prijs kwaliteit is prima. personeel is vriendelijk en animatieteam erg leuk. vooral de aladin show! Echter voor kluisje op de kamer, popcorn of suikerspin tijdens het avond optreden of verse sappen moet betaald worden.

Tegels rondom het zwembad zijn extreem glad, we hebben hier een aantal mensen en kinderen flink zien vallen tot bloedens toe.

Heelaas is tijdens ons verblijf regelmatig het kinderbad gesloten geworden (volgens hotel omdat er een kind in had gepoept en het chloor ververst moet worden) dit duurde afwisselend tussen de 2 a 4 uur... of het ging om 14.30 dicht en vervolgens niet meer open. Heel vervelend aangezien dit de reden was dat we voor dit hotel gekozen hadden. ook veel trapjes wat met buggie niet te doen was.

Het hotel van binnen ziet er netjes uit. Eten is prima maar niet heel bijzonder.

Van de 5 liften in het hotel was er altijd 1 of 2 kapot

Kamers zijn klein en gehorig.

voor ons waren het teveel net niet dingen.