Zoover

Hotel Dream World Aqua

7,9

Willy Kuiper-wijnstra,
27-12-2018

Met partner kinderen tussen de 8 en 15 jaar. Wat een geweldig hotel. Personeel heel erg op kids gericht en super vriendelijk. Kamers waren goed en schoon. Met busje naar zee geweest en was prima te doen. Met dalmus naar side gegaan is echt een aanrader maar naast hotel links of rechts zijn ook volop winkels om lekker te shoppen. In hotel een super animatie team. Overdag doen ze van alles met kids maar ook voor volwassenen en avonds leuk voor jong en oud. Eten was super goed verzorgd en variërend. Zou hier zo weer heen willen.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Tip top in orde!

Sana,
13-11-2018

Ligging & kindvriendelijkheid van het hotel maakten het een perfecte vakantie voor ons met een 4,5 maanden oude baby.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

goede vakantie maar met zure nasmaak!

wendy,
8-11-2018

Genoten van een goede vakantie.

In het hotel naar dokter geweest met last van oren na de vlucht. Bleek er een stop in te zitten.

3 maand later (vandaag) krijg ik aangetekend ineens een rekening van 124.2 euro! Dit enkel en alleen om naar de oren te kijken. Vind dit echt niet kunnen. Ik had nog gevraagd wat dit kost en men vertelde ons dat dit niks was. Echt teleurgesteld vandaag!!!!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Top vakantie, die we jaarlijks gaan herhalen !

John Beumer,
4-11-2018

Fantastisch hotel, heerlijk gegeten, mooie en netjes verzorgde veelzijdige buffetten.. meerdere zwembaden waardoor een overvol hotel niet merkbaar was. Zeer nette en behulpzame medewerkers.

Een vakantie vader/dochter(17)

We hebben genoten, omgeving veel shopping mogelijkheden, dichtbij het strand met een hotel shuttle bus maar ook loopbaar.. op strand nette strandtent waar ook het eten/drinken all-in was.

Genoten !! Giga leuke vakantie die ik ook zeker zou herhalen in zelfde hotel met weer de jongste dochter of samen met mn 3 dochters!

Afgesproken met mn jongste, jaarlijks de herfst vakantie naar Side, mooie plaats!!

Shopping en relax vakantie

Zelf reeds 25jr Thailand jaarlijks 1 of 2x maar ook dochter jaarlijks Thailand.. nu Turkije ontdekt (was 1e keer)

Bye bye Thailand !!

Hallo Turkije !! Top vakantie...

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Niet voor herhaling vatbaar.

Mitchell,
17-10-2018

Hotel is schoon, niks op aan te merken. Zowel kamers als het zwembad als centrale ruimtes. Mooie grote zwembaden.

Min punten;

- moskee aan de overkant van de straat, iedere nacht wordt je hier wakker van. Zelfs

met oordoppen in. Zo hard gaat het.

- eten, eentonig en smakeloos. Wij zijn

van de 8 dagen 3 avonden weze eten buiten het hotel.

- liften, voor zo’n groot hotel zijn er te weinig en te kleine liften. Waardoor je erg lang moet wachten.

Wij zijn al in verschillende hotels geweest in Turkije maar hier komen we niet meer terug.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Nooit meer

Gezin met 2 kids,
16-10-2018

Plaats van het hotel is echt iets voor shopliefhebbers,winkels genoeg.

Hotel: personeel is aardig werkt hardt, eten is goed maar vaak zelfde keuzes niet echt gevarieerd. Schandalig dat je voor verse jus d oranje extra moet betalen.dus niet all in!!! geld ook voor cocktails.

Aquapark was goed jammer dat deze geoepend is van 10:00-12:00 & 14:00/16:00 Water is ontzettend koud kids klagen ook. Zee water is warmer.

Kamers: schoon. na een paar dagen had ik het gevoel dat alleen het bed en de minibar werd bijgevuld. Balkon werd niet geveegd na dagje strand met de kids waardoor de zand steeds naar binnen gelopen werd. Ook in de kamers! De bedden waren doorgezakt en je voelt de ijzeren spiralen van de matras (zelfs zoontje van 12 lag in een kuil Wij zijn geen zwaar lijvigen ) ook hangt er een enorme riool lucht,luidruchtig verkeer en fabriek bij hotel wat veel lawaai maakt!

Geen aanrader voor ons meer & zeker geen 5 sterren waard!!!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Voor de 3e keer geweest, zegt genoeg toch?

Kaylee Remie,
9-10-2018

Voor ons de 3e keer dit hotel! 2015/2017 en nu 2018.

Het bevalt prima, mooi hotel, leuk aquapark en vooral het 18+ zwembad voor ons is een van de grote pluspunten.

Kwamen al vroeg in de ochtend aan en mochten ook al meteen de kamer in wat na een reis toch heel prettig is.

Voor het eerste jaar aan de kant van de moskee gezeten, helaas hoor je dit snachts wel erg goed.

Schoonmaak van de kamer was wel iets minder dan vorige jaren. Maar nog steeds werd het netjes schoongemaakt.

Zwembaden zijn super schoon.

Eten na een week wel een beetje hetzelfde (maar dat vind ik in bijna alle Turkse hotels)

Personeel veel Duits gericht, spreken soms zelfs geen Engels.

Voor het 3e jaar een fijne vakantie gehad! Waarschijnlijk tot 2019!

Fantastische Plek!! ❤️

Julie,
23-9-2018

Al die negatieve reacties is puur onzin.

1 dag terug van dit prachtig hotel.

Aangekomen en mochten kiezen welke kamer. We kregen er 2 te zien waar we tussen mochten kiezen.

Heel veel keuze in eten. Nooit honger geleden.

Altijd plek aan het zwembad.

Redders aan de glijbanen waren super vriendelijk en leuk! Wij raden iedereen dit hotel aan. Wij gaan zeker volgend jaar terug!!!! Dus niks geloven van de negatieve reacties wij gaan al 17 jaar naar Turkije en dit hotel Jort zeker en vast bij de top 3!

Gereisd met vrienden in september 2018

Redelijk hotel maar NIET voor herhaling vatbaar

R Keulers,
23-9-2018

pluspunten ..schoon. en vriendelijke receptie personeel en ideale ligging voor de shoppers, heel veel shops . prima busverbinding voor de deur. veel zwembaden .

minpunten ..hotel is erg gehorig ,balkon is heel erg klein voor 4 personen.eten vaak hetzelfde en vaak koud . zwembad voor kids stonk erg naar chloor en ontsmettingsmiddelen .

de welness past elke week hun prijzen aan . spreek je hun hierop aan dan vinden ze dat zeker niet leuk .Ook is er savonds een irritant geluid van een fabriek die achter het hotel ligt.

voor ons 3 volwassenen en kind van 2,5 jaar niet voor herhaling vatbaar .

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Als je ziek bent waardeloos anders een 6je

Fatoh,
18-9-2018

Fijn hotel als je niks hebt. Onze dochter van 2,5 werd ziek, je komt bij de dokter van het hotel daar staat dat alles direct vergoed word! Kom je in het ziekenhuis kan je nog, 191 Extra aftikken terwijl ze ook al geld innen bij je zorgverzekering. Dit zijn de transfer kosten en de doktors kosten van in het hotel! Of terwijl ze Lichten je goed op!!! dan vraag je of je de kamer nog extra kunt krijgen omdat je dochter van 2,5 rustig op bed wil liggen omdat ze zo ziek is. Zeggen ze dat dat absoluut niet kan, ja op een manier kan dat als je 20 euro neer legt!!!!Draait alleen maar om geld daar!!! 0 sympathie voor zijn gasten! Maar voor de rest wel '' goed '' hotel.