Zoover

8,3

Redelijk

Ronald
18-8-2019

Redelijk hotel leuke zwembaden animatie is goed mooie glijbanen alleen het eten is elke dag hetzelfde kwa vlees is het alleen maar kip restaurant veel te klein voor het aantal gasten zijn niet genoeg tafels waarop je dus lang moet wachten voordat je een tafel hebt als je rustig zit te eten willen ze je zo snel mogelijk weer weg hebben zodat ze jou tafel aan een ander kunnen geven obers in de lobby en poolbar zijn erg vriendelijk de mensen achter de receptie erg chagrijnig en asociaal kan geen lag af en ze beloven je van alles maar komen niks na bedden zijn erg hard en je word om 5:00 s’morgens wakker door het geschreeuw van de moskee er naast en s’nachts kun je bijna niet slapen door de harde muziek van de discotheek er naast wij zijn de hotels in Lara beach gewend daar kan dit hotel dan ook nooit aan tippen de omgeving is wel geweldig met vele winkels en bazaars

Voor herhaling vatbaar

V vuuren
13-8-2019

Heel mooi hotel in dr buurt van het strand en winkels. Goed en veel keuze kwa eten. Mooi zwembad met glijbanen en leuk animatieteam. Alleen met lopen gladde tegels.

Elke dag schone kamer en bedden.

Hadden een familie kamer met 2 kamers. Balkon was klein.

Koelkast werd elke dag voorzien van drinken.

Enige minpunt vonden wij de harde bedden maar de rest maakt dit helemaal goed.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Een megafantastisch resort voor elk wat wils.

Familie Steeghs
11-8-2019

Topper echt fantastisch....dit resort en de omgeving heeft alles wat je je kan wensen. Aquapark, fantastisch eten, een megageweldig animatieteam, personeel allemaal zeer gastvriendelijk, omgeving shoppincenter, restaurantjes, terrasjes, wil je rust dan is er het 18+ bad, verder nog vier zwembaden waaronder 1 activiteitenbad. Deze topper is een echte aanrader. Tot volgend jaar!

Super leuk hotel

Ilse
9-8-2019

Wij verblijven hier op dit moment .Het is een goed hotel mooi schoon, leuk zwembad en goed eten . Alleen de moskee is echt een drama elke ochtend word je wakker geschreeuwd . Het eten is genoeg en lekker maar elke dag het zelfde . Wij zijn ook in royal dragon en royal Seginius geweest hier is het eten veel uitgebreider maar dat is ook het prijs verschil . Er zijn inderdaad te weinig liften voor het aantal kamers duurt erg lang voor dat ze er zijn . Wij hadden gelukkig geen kinderwagen anders was het lang wachten .

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Geweldig hotel, maar kan zeker nog beter worden

Fam. Drenth
8-8-2019

Het hotel is prima , maar veelste weinig liften voor een hotel met 1700 kamers , echt een ramp als je met de lift moet , je staat soms een half uur te wachten voordat je verder kunt , rampzalig ( beetje jammer )

Echt geweldig!😍

Anouk
5-8-2019

Echt een geweldig verblijf gehad in dream world aqua! Ik ben vanaf vandaag terug maar zou er zo weer heen vliegen!

-kamers: wij zaten niet in het hotel zelf maar in de appartementjes eerst dachten we dat dit niks was maar het viel allemaal wel mee. Een nadeel is wel dat je dicht bij de moskee ligt die je elke nacht rond kwart voor 5 hoort. De kamers worden top schoongemaakt!

-zwembaden: de zwembaden zijn echt prima! Ook een peuterbadje voor de kleintjes is super leuk! De glijbanen zijn ook top! De zwembaden worden ook prima schoongemaakt! Een nadeel is dat de vloer er omheen spekglad is...

-eten: het eten is voldoende. Wel bijna elke dag het zelfde maar de pizza en soep bv. Wisselt. Het is altijd warm!

-Animatie: de animatie is gewoon echt geweldig! Ze hebben voor jong en oud iets leuks! Kalou, mouratti, lily, emin, adam en pikachu zijn buitengewoon top! En altijd gezellig!

In een woord GEWELDIG!! Ik ga zeker nog terug!❤️

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Toppie en voor herhaling vatbaar

Monique

Vandaag terug gekomen van een heerlijke 12 dagen vakantie in dit hotel

Top hotel met top animatie en bediening

Eten is er super en warm

Zwembaden geweldig en vooral aan animatie bad van alles te doen met een heerlijk animatie team (kalou, lillie, morat, pickachu, Adam en emin)

Mijn dochter heeft het super met hun gehad.

Kamer buiten het hotel gehad en was wel gehorig en met als nadeel de moskee

Tegenover hotel heel veel winkels en een overdekt centrum

Tip:ga niet naar de shirtjes winkel die boven ligt genaamd aspendos

Erg chagrijnige familie en als er iets niet goed is gegaan wordt je eruit gezet

Wij hebben een geweldige vakantie gehad waar we zeker nog terug zouden gaan

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Goed hotel, nadeel de moskee.

Wil
5-8-2019

Boek een kamer aan zwembad zijde ivm de moskee die gaat iedere morgen om 5:00uur af en overdag en in de avond ook nog, wij lagen aan de zijde van de hoofdingang. Personeel vriendelijk en behulpzaam, glijbanen super, eten goed. Prijs die we hebben betaald is goed voor dit hotel gezien de vele zwembaden en glijbanen.

Volgend jaar iets meer uitgeven voor een beter hotel zonder moskee in de buurt.

Fantastische vakantie

Simone Van Den Berg
3-8-2019

Wij zijn op dit moment nog in dit fantastische resort. Wat een geweldige vakantie beleven wij met onze kids 6 en 9 jaar. Prachtige hotel, eten is lekker afwisselend, overal schoon en netjes. Zwembaden zijn super en animatie team doen de hele dag door leuke dingen. Wij zitten hier voor 8 dagen maar had er best langer willen blijven. Enige nadeel is dat de vloer rondom het zwembad spekglad is.

Jan
3-8-2019

Gewoon een goed hotel, kamers prima, schoonmaak in heel het hotel goed, eten prima, glijbanen fantastisch en aan het strand wordt alles continue alles schoongemaakt en eten en drinken ook weer prima. Ik snap echt niet wat sommige mensen nog te klagen hebben het is gewoon goed.