Zoover
Dream World Aqua

Dream World Aqua

Taal

Sorteren

Niet voor herhaling vatbaar.

Mitchell
17-10-2018

Hotel is schoon, niks op aan te merken. Zowel kamers als het zwembad als centrale ruimtes. Mooie grote zwembaden.

Min punten;

- moskee aan de overkant van de straat, iedere nacht wordt je hier wakker van. Zelfs

met oordoppen in. Zo hard gaat het.

- eten, eentonig en smakeloos. Wij zijn

van de 8 dagen 3 avonden weze eten buiten het hotel.

- liften, voor zo’n groot hotel zijn er te weinig en te kleine liften. Waardoor je erg lang moet wachten.

Wij zijn al in verschillende hotels geweest in Turkije maar hier komen we niet meer terug.

Nooit meer

Gezin met 2 kids
16-10-2018

Plaats van het hotel is echt iets voor shopliefhebbers,winkels genoeg.

Hotel: personeel is aardig werkt hardt, eten is goed maar vaak zelfde keuzes niet echt gevarieerd. Schandalig dat je voor verse jus d oranje extra moet betalen.dus niet all in!!! geld ook voor cocktails.

Aquapark was goed jammer dat deze geoepend is van 10:00-12:00 & 14:00/16:00 Water is ontzettend koud kids klagen ook. Zee water is warmer.

Kamers: schoon. na een paar dagen had ik het gevoel dat alleen het bed en de minibar werd bijgevuld. Balkon werd niet geveegd na dagje strand met de kids waardoor de zand steeds naar binnen gelopen werd. Ook in de kamers! De bedden waren doorgezakt en je voelt de ijzeren spiralen van de matras (zelfs zoontje van 12 lag in een kuil Wij zijn geen zwaar lijvigen ) ook hangt er een enorme riool lucht,luidruchtig verkeer en fabriek bij hotel wat veel lawaai maakt!

Geen aanrader voor ons meer & zeker geen 5 sterren waard!!!

Voor de 3e keer geweest, zegt genoeg toch?

Kaylee Remie
9-10-2018

Voor ons de 3e keer dit hotel! 2015/2017 en nu 2018.

Het bevalt prima, mooi hotel, leuk aquapark en vooral het 18+ zwembad voor ons is een van de grote pluspunten.

Kwamen al vroeg in de ochtend aan en mochten ook al meteen de kamer in wat na een reis toch heel prettig is.

Voor het eerste jaar aan de kant van de moskee gezeten, helaas hoor je dit snachts wel erg goed.

Schoonmaak van de kamer was wel iets minder dan vorige jaren. Maar nog steeds werd het netjes schoongemaakt.

Zwembaden zijn super schoon.

Eten na een week wel een beetje hetzelfde (maar dat vind ik in bijna alle Turkse hotels)

Personeel veel Duits gericht, spreken soms zelfs geen Engels.

Voor het 3e jaar een fijne vakantie gehad! Waarschijnlijk tot 2019!

Fantastische Plek!! ❤️

Julie
23-9-2018

Al die negatieve reacties is puur onzin.

1 dag terug van dit prachtig hotel.

Aangekomen en mochten kiezen welke kamer. We kregen er 2 te zien waar we tussen mochten kiezen.

Heel veel keuze in eten. Nooit honger geleden.

Altijd plek aan het zwembad.

Redders aan de glijbanen waren super vriendelijk en leuk! Wij raden iedereen dit hotel aan. Wij gaan zeker volgend jaar terug!!!! Dus niks geloven van de negatieve reacties wij gaan al 17 jaar naar Turkije en dit hotel Jort zeker en vast bij de top 3!

Redelijk hotel maar NIET voor herhaling vatbaar

R Keulers
23-9-2018

pluspunten ..schoon. en vriendelijke receptie personeel en ideale ligging voor de shoppers, heel veel shops . prima busverbinding voor de deur. veel zwembaden .

minpunten ..hotel is erg gehorig ,balkon is heel erg klein voor 4 personen.eten vaak hetzelfde en vaak koud . zwembad voor kids stonk erg naar chloor en ontsmettingsmiddelen .

de welness past elke week hun prijzen aan . spreek je hun hierop aan dan vinden ze dat zeker niet leuk .Ook is er savonds een irritant geluid van een fabriek die achter het hotel ligt.

voor ons 3 volwassenen en kind van 2,5 jaar niet voor herhaling vatbaar .

Als je ziek bent waardeloos anders een 6je

Fatoh
18-9-2018

Fijn hotel als je niks hebt. Onze dochter van 2,5 werd ziek, je komt bij de dokter van het hotel daar staat dat alles direct vergoed word! Kom je in het ziekenhuis kan je nog, 191 Extra aftikken terwijl ze ook al geld innen bij je zorgverzekering. Dit zijn de transfer kosten en de doktors kosten van in het hotel! Of terwijl ze Lichten je goed op!!! dan vraag je of je de kamer nog extra kunt krijgen omdat je dochter van 2,5 rustig op bed wil liggen omdat ze zo ziek is. Zeggen ze dat dat absoluut niet kan, ja op een manier kan dat als je 20 euro neer legt!!!!Draait alleen maar om geld daar!!! 0 sympathie voor zijn gasten! Maar voor de rest wel '' goed '' hotel.

Alle negatieve recensies is onzin!

Martijn en Jocinda
14-9-2018

Wij zijn net een dag terug uit dit fantastische hotel. Vriendelijk personeel, heerlijk eten met genoeg keuze in zowel de ochtend, middag als avond, leuk animatieteam. Overdag kun je overal je drankje halen, echt ideaal! Daarnaast is het hotel ook zeer schoon. Kamers worden iedere dag schoongemaakt inclusief schone handdoeken. Verder zit het hotel in de buurt van enorm veel leuke winkels op loopafstand. De Dolmus rijdt ook voor 1 euro pp naar diverse stadjes zoals Side en Manavgat!! Excursies kun je beter boeken bij een tentje in het dorp aangezien dit veel goedkoper is als via de reisorganisatie.

Wij zaten in kamer 1713 en hadden uitzicht op zowel de zwembaden, discotheek en moskee. In het begin 2x de moskee gehoord om 5:00 uur maar voor de rest heb je hier geen last van. Kortom, dit hotel is zeker een aanrader!!

Fantastisch!!

Fam Man
4-9-2018

Ik kan alleen maar Zeggen dat deze hotel een top hotel is en een geweldig personeel heeft. Mijn compliment!

Rustig genoten van elkaar

John Huis
2-9-2018

Super hotel, heerlijk eten en prima hygiëne

fantastisch, groot complex met ideale ligging

fam dequesne
    2-9-2018

alles erop en eraan! groot complex met verschillende zwembaden, ruime kamers(wij hadden 2 communicerende kamers)ligging is uitstekend, dichtbij vele winkels, apotheek, kapsalon, bushaltes..de shuttle rijdt constant op en af naar het strand. de beachbar heeft ook alles wat je wenst. leuk dat je niet je handdoek hoefde te reserveren, het is heel groot met heel veel ligzetels zodanig dat je altijd nog zetels vond, ookal was het namiddag..het eten is heel lekker, buiten bbq, binnen stoofpotjes of vis of pasta, warme/koud groentenbuffet,..keus genoeg. het ontbijt biedt ook alles aan, leuke animatie overdag, de shows iets minder s avonds maar je kon in de lobbybar genieten van een drankje of boven de poolbar waar er luide discomuziek was. er is ook een disco, tijdens ons verblijf niet veel volk en de drank is betalend. zwembaden allemaal 1.40m diep,wat heel aangenaam is.kinderbad ruim en minder diep, ideaal. proper!