Zoover
Hotel Olympic Lagoon Resort Paphos

Hotel Olympic Lagoon Resort Paphos

9,5

Prima resort met name gericht op families.

Cynthia
9-5-2019

Een van de betere resorts in Paphos. Gerenoveerd naar voorbeeld van zuster resort in Agia Napa. Zeer aangename zwembaden en tuin pal aan zee en boulevard richting Paphos. Zeer goede kwaliteit buffetten, alles smaakvol, gevarieerd en vers. Mogelijk om a la carte te eten in diverse restaurants. Italiaan en Aziatisch erg goed. Paphos zelf is deels vergane glorie en weinig interessant. Cyprus de moeite waard om te verkennen, zoals Troodos gebergte en Akamas.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

voor herhaling vatbaar

pullens
30-10-2018

mooi verblijf ,vriendelijk personeel alleen jammer dat het all-in maar tot 23.30 is en dat er 's avonds weinig vermaak was(entertainment)

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

fantastisch !

bastiaens katja
29-7-2018

de mooiste vakantie ooit !fantastisch hotel zeer fijn dat je bij een superior kamer zwembad stoeltjes gereserveerd kreeg zolang de vakantie duurd !eten en alchoholische dranken was fantastich in een woord alles was subliem 👍🏼

Gereisd Met partner in juni 2018

Een heerlijke vakantie in dit fantastische resort!

Monique
4-5-2018

We hadden een heerlijke vakantie in dit fantastische resort! Wat vooral opvalt in dit luxe hotel zijn de service en een toegewijde zorg van alle medewerkers. Het eten is een sublieme ervaring, met veel keuze in het hoofdrestaurant, en de keuze van a-la-carte themarestaurants. We hebben echt genoten van de verse groenten en kruiden. We verbleven in een van de Fisherman suites, een zeer ruime en luxe kamer met een eigen balkon en ligstoelen. Verder maakten de zwembaden, handdoek service, drankjes, 's avonds entertainment, de nieuwe tuin en wandelen op de boulevard langs de zee onze vakantie compleet! Alle ingrediënten voor een perfecte vakantie zijn hier aanwezig.

Gereisd Met partner in april 2018

heerlijk hotel!

j. vd lee
3-12-2017

Met familie naar dit fijne hotel geweest. Voor elk wat wils: rust, animatie, buffetten, a la carte, (non-)alcohol. Wij hebben heerlijke weken gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2017

Super vakantie

Straeten
8-10-2017

Het is een super goed hotel netjes verzorgd. twee keer per dag werd je kamer schoongemaakt deze zag er tevens modern uit. Top animatieteam met prachtige shows. Bij de miniclub kom je niet zomaar binnen ze moeten je van binnen uit de deur open maken (wij vonden dit zelf een prettig idee). Daarnaast kreeg je een buzzer mee dat als je kind bij de miniclub een activiteit meedeed, dat als ze eerder gehaald wou worden of er iets was dat ze je via de buzzer konden "oproepen". Het eten was ook super iedere avond een thema en voor ieder wat wils, groot salade en dessert buffet. Ook is er een speciaal kinderbuffet. Het hotel is groots opgezet met een hele grote tuin met diverse baden en speciaal zwembad waarin twee glijbanen (onder constante toezicht van een badmeester)uitkwamen. Er is een speciaal restaurant wat van de ochtend tot de avond geopend is hier kan je de gehele dag snacks en drinken halen (pizza, salades, broodjes, muffins enz). Mocht je naar deze plek gaan zeker dit hotel boeken!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Gewoonweg een Fantastische ervaring!

Mirthe
12-9-2017

Super goede ervaring!

Goed hotel, gevarieerd eten, goede ligging, heel vriendelijk personeel. Top hotel!

Personeel totaal niet op fooi gericht.

Zeker een aanrader om terug heen te gaan. Wij hadden een promokamer geboekt en hadden een 4 persoonskamer gekregen. Nog eens een extra pluspunt.

De kamer en badkamer zeer proper. Ook het hotel en de tuinen zijn zeer goed onderhouden.

Zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in september 2017

Geweldige vakantie

Konings
9-9-2017

Geweldig hotel zeer vriendelijk personeel zeer behulpzaam overal waar je komt heel netjes lekker gevarieerd eten mooie zwembaden in een woord gezegd gewoon top

Gereisd Met partner in augustus 2017

netjes en goed

CAT
20-8-2017

Vriendelijke ontvangst maar verder weinig uitleg. Glijbaan is alleen voor kleine, jonge kinderen (heb ik nergens vermeld zien staan). Na het lezen van alle recensies hadden wij toch iets meer variatie in het eten verwacht. Ontbijt is fantastisch! Japans restaurant is een aanrader (reserveren!) derde bijgeplaatste bed was erg slecht; lag in een kuil. 2x per dag bedden opdekken en schone handdoeken indien nodig. Bediening was erg vriendelijk! Animatie matig. Er is veel aandacht besteed aan de verlichting op het resort!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2017

Geweldig hotel, niks is te gek. Alles mogelijk!

Jack Engelen
20-8-2017

Kamers, zwembaden, bediening, personeel, zee, strand, schoonheid van complex in het algemeen.

Veel engelse gasten! (Liverpool, etc de wat mindere milieus)

Gereisd Met vrienden in augustus 2017