Zoover

8,7

sobere 4 sterren.

marianne
23-6-2019

het was schoon, bedden prima, de badkamer ruim. Niet gehorig. Het ontbijt redelijk. de afstand naar centrum volgende keer toch iets dichterbij zoeken. Zou drie sterren moeten zijn.

Een prima acomodatie

Dirk
23-6-2019

Inhoudt er rekening mee dat er alleen ontbijt wordt geserveerd, ook geen bar aanwezig

Gereisd Met partner in juni 2019

Het is een mooi, basic hotel met prima kwaliteit.

Jelmer
23-6-2019

Een mooi en degelijk hotel net buiten het centrum. Ligt dicht bij metrostation I. P. Pavlova. Een prima hotel voor de prijs. De kamer was erg basic, maar meer hadden we ook niet nodig. We waren er toen het 30 graden was, gelukkig werkte de airconditioning erg goed. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt 's ochtends was erg uitgebreid en lekker!

Fantastische

Kelsey
10-5-2019

Op nog geen 10 minuten afstand lopen van het echte centrum! Super mooie stad en het hotel was basic maar wel echt een top lokatie!

Gereisd Met partner in april 2019

Prima hotel en prachtige stad!

Julissa
10-5-2019

De kamers van het hotel zijn prima! Goede warme douche en genoeg ruimte. Ontbijt vond ik persoonlijk wat karig voor een 4-sterren hotel.. Ligging is perfect. Je loopt een paar honderd meter en dan zit je al bij tram- en metrostation. Vanuit daar kan je overal komen!

Gereisd Met partner in mei 2019

*Ambieance*..beste keuze voor verblijf Praag

Rex & Greetje Beisser
25-3-2019

Prettige-ontvangst receptie nú-al 2e-kéér dit jaar,ruime schone-kamer,s'morgens goed-ontbijt mét méér dan ruime-keuze...vóór dé ondernemenden onder-ons,stadcentrum plm.15min.lopen en genoeg beziens-waardigheden,lekker dichtbij t.o.v. Ambiance aan de overzijde van de "drukke-straat"..goede eet-gelegenheid "Legenda"..betaalbaar en ruime-menu keuzes....

Gereisd Met partner in maart 2019

Eva en Esmee Boer
8-3-2019

Prima verzorgde kamer en het ontbijt was keurig geregeld! Mooie centrale ligging in Praag en de tram en metro stop op loopafstand

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019

Aanrader

Claudia
6-1-2019

Super hotel. Gewoon alles aanwezig wat je nodig hebt. Ontbijt simpel, maar meer dan genoeg keuze. Kamers noet gehorig en eeg netjes. Bad heel klein, maar dat vonden we geen probleem. Locatie echt top, geen drukte. Tram op loopafstand. Kaartjes te koop in de automaat bij de metro. Neem tram 22 of 23 en ga eerst de hele route mee. Prachtig om te zien. In 3 dagen alles kunnen zien wat op het lijstje stond.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2018

Prima voor een citytrip

Esther
12-2-2018

Begrijp niet dat het hier ambiante heet, het is ambiance. De entree niet spetterend, maar het gaat om de kamers en het ontbijt voor ons. Dit was perfect, mooie grote schone kamer voor een 4 nachten verblijf. Lekkere douche en shampoo, fohn. Geen koelkastje. We konden geen bvn vinden op de tv, alles tsjechisch... Ontbijt ook prima, veel keus. Na verblijf wordt citytax a 5 euro afgerekend, had van mij bij inchecken gemogen.

Gereisd Met partner in februari 2018

Goed verzorgd fijn hotel

Moeder en dochter
25-6-2017

Keurig hotel, heerlijke bedden, fijn personeel en prima ontbijt. Op loopafstand van de metro en de oude stad.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2017