Zoover

7,4

Goed verblijf

Vera
3-6-2019

Het was er erg schoon en netjes. Receptie vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Bijzondere kamer, was wel schoon en netjes

Trudy
31-5-2019

Het was een goed verblijf, vriendelijke receptioniste. Hulp indien nodig. Sprak goed Engels.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Goed bed en airco en aardig personeel

Cornelia
29-4-2019

Lekker eten bij Chinees restaurant op 200 meter afstand.

Fietsen huren van hotel

Gereisd Met partner in april 2019

Huur nooit fietsen bij het hotel!

Yippie
18-6-2015

Prima hostel, nette kamers, vriendelijk personeel. Maar huur geen fietsen. Was voor ons de eerste keer dat we fietsen huurden. Overeenkomst in het Spaans, geen voorwaarden gekregen. Receptionist heeft ons alleen het bedrag per dag genoemd, verder niet gesproken over verzekering, etc.

Wij dachten dat dat allemaal gewoon verzekerd was voor 10 euro per dag per persoon.

Onze fietsten zijn helaas gestolen. Dit direct gemeld bij hostel en politie. De manager van het hotel, tevens eigenaar van alle Casual hotels weet niet wat hospitality is.

Wij moesten 300 euro betalen voor de gestolen fietsen.

De fietsten waren oud en het slot was niet goed. Het personeel heeft dit 3 keer aan manager doorgegeven, maar hij heeft hier niets mee gedaan. Wij kregen hem niet te spreken en hij wilde geen deal maken. Zomaar van onze creditcard afgeschreven. We voelde ons belazerd door deze manager.

Dus prima hostel, maar geen fietsen huren want je bent niet verzekerd.