Zoover
Appartement Pierre & Vacances Village Club Fuerteventura OrigoMare

Appartement Pierre & Vacances Village Club Fuerteventura OrigoMare

Appartement
7,6

Een zalige vakantie in een mooi resort!

Fam Brahart
3-8-2019

Prima resort: gevarieerd ontbijt- en dinerbuffet, voor elk wat wils.

vriendelijke receptiemedewerkers: Zo mochten wij bij aankomst al veel eerder in onze woning dan de aangegeven tijd. Als er ook maar iets was, loste men direct op: topservice!

Het park is mooi aangelegd. De riolering ruik je wel lichtjes. Het bankbed is eveneens voor verbetering vatbaar. Verder een prima huisje omgeven door oleanders en palmbomen.

De zwembaden zijn heerlijk en supermooi aangelegd met heerlijke zonneterrassen. Leuke waterglijbanen en een klimwand boven een zwembad, mooi hoor!

Belangrijk: huur een auto, want Fuerteventura heeft prachtige juweeltjes: las Cuevas de Ajuy, Betancuria en een mooi Oasis Park in het achterland en een rotsachtig, prachtig kraterlandschap.

Inderdaad is onderhoud blijvend nodig met de winderosie. Toch missen wij het nu al. Topvakantie gehad! ¡ Muchísimas gracias!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019
Origo Mare Manager, Marketing, 15-8-2019

Geachte familie,

Bedankt voor uw positieve reactie; uw tevredenheid is onze beste beloning. We zullen erg blij zijn je weer te zien bij Origo Mare.

Zonnige groeten

Prima vakantiepark voorzien van alle factiliteiten

Fam Cales
1-8-2019

Prima vakantiepark met erg mooie huisjes voorzien van goede airco's. Af en toe gingen we naar een van de zwembaden tussen de huisjes en dan weer naar het Craterpark waar we af en toe ook het geluk hadden zo'n hutje te hebben. Aantal ligbedden bij zwembaden zijn wel toe aan vervanging. Volwassen zwembad mooi,advies voor iedereen openstellen, nu erg lage bezetting wat jammer is voor zo'n mooi zwembad. Erg fijn dat supermarkt t/m 24.00 uur open is. Aantal keren gebruik gemaakt van het dinerbuffet wat we erg goed vonden, goed stukken vlees en voor iedereen wat wils. Fijn was ook het voetbalveld waar op verzoek ook in avond lichtmasten werden aangedaan. Receptie erg behulpzaam en zeer goede service, o.a. breng en haalservice met golfkarretje om bagage te halen. Ook de service met luxe touringcar naar Corralejo is ons goed bevallen. Erg mooi strand en leuk shoppingcenter hier. Excursie vanuit park naar Lanzarote ook erg aan te bevelen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019
Origo Mare Manager, Marketing, 3-8-2019

Beste Klant,

Het hele Origo Mare Team wil u bedanken voor deze uitstekende reactie.

We hopen u snel weer te zien om u nog een geweldige vakantie aan te bieden.

Met zonnige groeten

Fijne huisjes

Guido
21-7-2019

Wij zijn hier nu voor de vierde keer en gaan hier heen omdat de huisjes gewoon prima zijn. Lekker met airco etc.. Maar begin me nu echt af te vragen wat er hier toch aan de hand is. Elk jaar wordt het park slechter en slechter. Er staat zo vreselijk veel leeg in dit park dat ik daar echt meer van wil weten. Ik kan er echter weinig over vinden.. de eerste keer dat we hier kwamen waren er 5 van de 7 zwembaden bij de huisjes open en in gebruik. Nu nog maar 1. Alles laten ze verpauperen kapotte straten, verlichting dode bomen.. ga zo maar door. Kijk wij weten wel beter en komen hier echt voor het huisje en verder scheuren we het hele eiland over. Maar het gevoel dat je krijgt als je over het park rijdt is dat dit een zinkend schip is. Ze zijn allemaal echt aardig hoor maar dit gaat harder achteruit dan vooruit. Ik denk dat er iets van 1000 huisjes zijn en er iets van 300 gebruikt worden. De rest staat echt weg te rotten. Hoe kan dat???

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019
Origo Mare Manager, Marketing, 23-7-2019

Geachte Guido,

hartelijk bedankt voor bedankt voor uw loyaliteit en voor het delen van uw mening.

Het spijt ons zeer dat een deel van onze service niet naar verwachting was. Wij zullen uw opmerkingen analyseren en verbeteren waar mogelijk.

Vriendelijke groet vanuit Origo Mare

Prachtig park voor een relaxte vakantie

Silvie
11-5-2019

Het is een mooi aangelegd, ruim opgezet park. Van alle faciliteiten voorzien en dat is maar goed ook want het ligt echt in the middle of nowhere. De huisjes zijn voorzien van een compleet ingericht keukentje met wasmachine en vaatwasser. Als je het niet erg vind dat het flink waait op dit eiland is het echt een prachtig plekje.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019
Origo Mare Manager, Marketing, 12-6-2019

Wij danken u voor uw verblijf en voor uw feedback en we kijken ernaar uit u binnenkort weer te zien.

Zonnige groeten.

afgelegen maar voldoende animatie

Lotte Trippaers
12-2-2019

Huur een auto! We hebben op 4 dagen tijd 3 verschillende auto's gehad. We hebben het hele eiland wat rondgereden, het zuiden is ook wel de moeite!

Animatieteam in het park is nog maar net begonnen en dat merkte je wel. Ze waren wel allemaal erg vriendelijk! Karaoke in de avond vonden we niet zo leuk met al die zatte Engelsen...

Het ontbijt was uitgebreid en lekker maar het diner vonden we niet zo lekker. Dit veranderde gelukkig wel iedere avond van thema. Het eten was vaak koud... Drankjes aan het diner waren blijkbaar niet inbegrepen. Voor 3€/pp/dag kon je wel drinken bijnemen.

Onze haardroger was stuk maar die werd meteen vervangen toen we het gemeld hadden.

We willen ook nog héél graag de fantastische barman Mauricio aanraden! Deze man is erg vriendelijk, maakt de beste cocktails van heel Fuerteventura en kent de beste plekjes in Corralejo!

Gereisd Met vrienden in februari 2019
Origo Mare Manager, Marketing, 22-2-2019

Geachte Lotte,

Het doet ons groot plezier te lezen dat u genoot van de verschillende services van Origo Mare. We houden rekening met uw opmerkingen en hopen u snel weer te zien.

Met vriendelijke groeten,

Top vakantie

Erica
27-1-2019

Net terug van 11 dagen Origo Mare. Echt een heerlijke vakantie gehad. Een aanrader is een fotoshoot door de Italiaanse fotografe.

Dat het afgelegen ligt wisten we. Heerlijk rustig. Op de wat bewolktere dagen zijn we met de gratis bus naar Corralejo geweest. Ideaal. Verder heerlijk in het Craterprak genoten van de zwembaden en het springkasteel. Onze dochter van 3 heeft zich geen moment verveeld.

Enige minpuntje is dat het diner vrij laat pas is, omdat wij all inclusieve hadden waren we hieraan verbonden en was onze dochter eigenlijk te moe om te eten.

De volgende keer zouden we daarom voor alleen logies gaan.

Wat wel jammer is aan het park, is dat huisjes verderop gelegen er veelal verwaarloosd bijliggen. Niks onderhouden of afgemaakt en veel beschadiging op de straat.

Jammer van zon mooi park!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2019
Origo Mare Manager, Marketing, 22-2-2019

Geachte Erica,

Bedankt voor het kiezen van ons hotel voor uw vakantie en voor het delen van uw feedback.

We zijn erg blij dat u een fijne vakantie heeft gehad en we hopen u snel te zien.

Vriendelijke groeten

Misschien ooit nog eens.

Els Theuns
20-1-2019

Prima. Elke avond uitgebreid buffet inkl. drank voor €18 pp. Wijzelf zitten voortaan liever in een plaats waar je meer winkeltjes, boulevard hebt. Zoals Corralejo bv. Is daar in januari ook levendiger. Je MÓET hier een auto huren. Anders duurt 1 week wel lang.

Gereisd Met partner in januari 2019
Origo Mare Manager, Marketing, 24-1-2019

Geachte Els,

Bedankt voor uw opmerkingen. We zijn blij dat u over het algemeen een goede vakantie heeft gehad met Origo Mare. Het spijt ons dat u onze locatiegegevens niet hebt ontvangen. Dit wordt beschreven op onze website en bij al onze partners. We hopen je weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten.

prima

AKK
14-1-2019

Gewoon goed lezen wat er wel en niet is, dat maakt het verschil tussen een vakantie die aan je verwachtingen voldoet of niet. Wij vonden het top, maar ik kan mij voorstellen dat niet iedereen de ligging goed vindt. Een auto is echt een must.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2019
Origo Mare Manager, Marketing, 16-1-2019

Geachte klant,

Wij danken u van harte voor deze zeer positieve reactie en we zijn erg blij om te weten dat u van uw vakantie hebt genoten.

We hopen je snel weer te zien.

Zonnige groeten

Check mijn video over het park!

Kim
9-12-2018

Ik ben in de zomer van 2018 hier geweest en we hebben het super naar onze zin gehad. Het resort is groot en ruim opgezet. Het personeel is erg vriendelijk en als er iets is lossen ze het direct op. Ik ben zelf YouTuber en maak reviews van vakantiebestemmingen. Ik heb van het park een special gemaakt maar ook van de omgeving en van het huisje zelf.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018
Origo Mare Manager, Marketing, 26-12-2018

Geachte Kim,

Het hele team van Origo Mare bedankt u voor deze lovende opmerkingen. We zijn heel blij dat we aan al uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en hopen u snel weer te zien. Onze beste wensen voor 2019!

Prima keuze prima ervaring

JP
14-11-2018

Prima accommodatie, ruim opgezet, super huisjes met alle voorzieningen . Tja locatie is remote een auto is een must als je iets van het eiland wilt zien. Wij huren deze al jaren direct bij de luchthaven qua budget niet te evenaren. Auto huur kan ook op het park voor een dag of wat een prima deal. Toegangswegen doen wat triest aan met dode palmen en bijzonder slecht wegdek, ik zou zeggen doen mooie uitvalsbasis voor verkenning eiland

Gereisd Met partner in november 2018
Origo Mare Manager, Marketing, 17-11-2018