Zoover

7,5

afgelegen maar voldoende animatie

Lotte Trippaers,
12-2-2019

Huur een auto! We hebben op 4 dagen tijd 3 verschillende auto's gehad. We hebben het hele eiland wat rondgereden, het zuiden is ook wel de moeite!

Animatieteam in het park is nog maar net begonnen en dat merkte je wel. Ze waren wel allemaal erg vriendelijk! Karaoke in de avond vonden we niet zo leuk met al die zatte Engelsen...

Het ontbijt was uitgebreid en lekker maar het diner vonden we niet zo lekker. Dit veranderde gelukkig wel iedere avond van thema. Het eten was vaak koud... Drankjes aan het diner waren blijkbaar niet inbegrepen. Voor 3€/pp/dag kon je wel drinken bijnemen.

Onze haardroger was stuk maar die werd meteen vervangen toen we het gemeld hadden.

We willen ook nog héél graag de fantastische barman Mauricio aanraden! Deze man is erg vriendelijk, maakt de beste cocktails van heel Fuerteventura en kent de beste plekjes in Corralejo!

Gereisd met vrienden in februari 2019
Origo Mare Manager, Marketing, 22-2-2019

Geachte Lotte,

Het doet ons groot plezier te lezen dat u genoot van de verschillende services van Origo Mare. We houden rekening met uw opmerkingen en hopen u snel weer te zien.

Met vriendelijke groeten,

Top vakantie

Erica,
27-1-2019

Net terug van 11 dagen Origo Mare. Echt een heerlijke vakantie gehad. Een aanrader is een fotoshoot door de Italiaanse fotografe.

Dat het afgelegen ligt wisten we. Heerlijk rustig. Op de wat bewolktere dagen zijn we met de gratis bus naar Corralejo geweest. Ideaal. Verder heerlijk in het Craterprak genoten van de zwembaden en het springkasteel. Onze dochter van 3 heeft zich geen moment verveeld.

Enige minpuntje is dat het diner vrij laat pas is, omdat wij all inclusieve hadden waren we hieraan verbonden en was onze dochter eigenlijk te moe om te eten.

De volgende keer zouden we daarom voor alleen logies gaan.

Wat wel jammer is aan het park, is dat huisjes verderop gelegen er veelal verwaarloosd bijliggen. Niks onderhouden of afgemaakt en veel beschadiging op de straat.

Jammer van zon mooi park!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019
Origo Mare Manager, Marketing, 22-2-2019

Geachte Erica,

Bedankt voor het kiezen van ons hotel voor uw vakantie en voor het delen van uw feedback.

We zijn erg blij dat u een fijne vakantie heeft gehad en we hopen u snel te zien.

Vriendelijke groeten

Misschien ooit nog eens.

Els Theuns,
20-1-2019

Prima. Elke avond uitgebreid buffet inkl. drank voor €18 pp. Wijzelf zitten voortaan liever in een plaats waar je meer winkeltjes, boulevard hebt. Zoals Corralejo bv. Is daar in januari ook levendiger. Je MÓET hier een auto huren. Anders duurt 1 week wel lang.

Gereisd met partner in januari 2019
Origo Mare Manager, Marketing, 24-1-2019

Geachte Els,

Bedankt voor uw opmerkingen. We zijn blij dat u over het algemeen een goede vakantie heeft gehad met Origo Mare. Het spijt ons dat u onze locatiegegevens niet hebt ontvangen. Dit wordt beschreven op onze website en bij al onze partners. We hopen je weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten.

prima

AKK,
14-1-2019

Gewoon goed lezen wat er wel en niet is, dat maakt het verschil tussen een vakantie die aan je verwachtingen voldoet of niet. Wij vonden het top, maar ik kan mij voorstellen dat niet iedereen de ligging goed vindt. Een auto is echt een must.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019
Origo Mare Manager, Marketing, 16-1-2019

Geachte klant,

Wij danken u van harte voor deze zeer positieve reactie en we zijn erg blij om te weten dat u van uw vakantie hebt genoten.

We hopen je snel weer te zien.

Zonnige groeten

Check mijn video over het park!

Kim,
9-12-2018

Ik ben in de zomer van 2018 hier geweest en we hebben het super naar onze zin gehad. Het resort is groot en ruim opgezet. Het personeel is erg vriendelijk en als er iets is lossen ze het direct op. Ik ben zelf YouTuber en maak reviews van vakantiebestemmingen. Ik heb van het park een special gemaakt maar ook van de omgeving en van het huisje zelf.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
Origo Mare Manager, Marketing, 26-12-2018

Geachte Kim,

Het hele team van Origo Mare bedankt u voor deze lovende opmerkingen. We zijn heel blij dat we aan al uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en hopen u snel weer te zien. Onze beste wensen voor 2019!

Prima keuze prima ervaring

JP,
14-11-2018

Prima accommodatie, ruim opgezet, super huisjes met alle voorzieningen . Tja locatie is remote een auto is een must als je iets van het eiland wilt zien. Wij huren deze al jaren direct bij de luchthaven qua budget niet te evenaren. Auto huur kan ook op het park voor een dag of wat een prima deal. Toegangswegen doen wat triest aan met dode palmen en bijzonder slecht wegdek, ik zou zeggen doen mooie uitvalsbasis voor verkenning eiland

Gereisd met partner in november 2018

3-11-2018

Grote accommodatie

Kluis aanwezig

Mooie zwembaden

Wij hadden halfpension en dat was prima

Auto is erg handig, in de buurt zit niets

Wel kleine supermarkt aanwezig

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018
Origo Mare Manager, Marketing, 14-11-2018

Geachte Monique,

Dank u wel voor uw recent bezoek aan Origo Mare en voor deze prachtige recensie. We zijn erg blij dat u heeft een aangenaam verblijf met ons gehad.Vriendelijke groeten .

Moeite waard voor nog een keer

Guido,
12-9-2018

Was ruim eten was goed. Goede faculteiten zwembaden waren goed. Huisjes netjes ruim en praktisch. Bij de receptie werd je goed te woord gestaan. Hoe wel rekening dat het park overal verweg van zit. Een auto zou handig zijn als je zelfstandig tripjes wil doen.

Origo Mare Manager, Marketing, 18-9-2018

Geachte Guido,

Bedankt voor deze geweldige recensie na uw recent bezoek aan Origo Mare. Het is aangenaam te lezen dat u een fijne tijd had en bovendien, dit is de ideale manier voor onze toekomstige hotelgasten om te weten wat ze kunnen verwachten tijdens hun bezoek.

We hopen u snel opnieuw te mogen verwelkomen.

Hartstikke leuk

Kelly de bruin,
3-9-2018

Prima park. Wel afgelegen dus een auto nodig. Hele goede entertainment voor de kinderen tm 17 jaar. Ik vond de huisjes luxe en netjes. Het is allemaal natuurlijk niet zoals thuis, maar nog steeds goede kwaliteit. Water zwembaden 21 a 22 gr. Ons kind was niet uit het water te krijgen. Overal badmeesters. Prima geregeld. Eten was ook goed te doen. Kortom niets te klagen gehad en zouden zo weer terug gaan

Origo Mare Manager, Marketing, 18-9-2018

Geachte Kelly,

Bedankt voor uw recent bezoek aan Origo Mare en voor deze prachtige recensie. Het is aangenaam te lezen dat jullie genoten hebben van onze faciliteiten. We kijken alvast uit naar jullie volgende bezoek.

leuke vakantie plek

johan van bruggen,
18-8-2018

kwa opzet een leuk park maar wel gedateerd, bepaalde delen ook afgesloten. naast ons lag ook braakliggend zwembad.

parkcentrum is super. Eten is kwa keuze goed maar matig van kwaliteit, alle 4 ziek geweest van eten. eten is niet echt warm. Schoonmaken goed en genoeg handdoeken. helaas heeft een van de schoonmaaksters een blikje drinken uit onze koelkast genuttigd, gemeld bij balie niks weer van gehoord. gaat om het idee. we hebben er wel leuke vakantie gehad.

Origo Mare Manager, Marketing, 25-8-2018

Geachte Johan,

bedankt voor uw verblijf en voor uw opmerkingen die ons zullen helpen de kwaliteit van onze service te verbeteren.