Zoover

Gerrie
18-9-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Telefonisch boeking geregeld. Mevrouw van de receptie was heel vriendelijk en behulpzaam. Door dit gesprek kregen wij, zonder extra kosten, een vrij huisje met berging.

Park ziet er keurig uit. Huis was erg schoon en van alle gemakken voorzien.

Het enige minpuntje is de warmteregeling. Als het buiten warm is, wordt het binnen 32 graden. Nu in september koelde het 's avonds af, dus dat scheelt.

Lekker stil op het park, en dan nog zeer goede bedden en kussens, dus nachtrust was perfect.

Prachtige omgeving, mooie fietstochten gemaakt.

Wij hebben genoten van ons verblijf.

Gereisd Met partner in september 2019

mooi rustig park in mooie omgeving

johanna
17-9-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

rustig park gelegen in mooie landelijke omgeving

Gereisd Met partner in september 2019

Heerlijk rustig in mooie landelijke omgeving

Lia Kiewiet
11-9-2019

Dit park is echt voor de rustzoeker. Keurig verzorgd ziet het park er uit. Minder geschikt voor kinderen omdat daar weinig faciliteiten voor zijn. Vriendelijk personeel. Het restaurant is sfeervol en je kan er heerlijk eten. Accommodatie netjes met royale terras . De omgeving is mooi om te fietsen.

Ima, Marketing, 12-9-2019

Beste Lia kiewiet,

Hartelijk dank voor uw positieve review.

Ook dank ik u voor uw complimenten over de verzorging van ons park en over het restaurant. Ik zal ze doorgeven aan het personeel.

Wellicht tot ziens in Lichtenvoorde!

Helaas nooit meer!

Dhr Frans
30-8-2019
  • Activiteiten3
  • Onderkomen1

Comfort huisje voor 6 personen geboekt , maar het comfort was ver te zoeken. Slaapkamers en badkamer ontzettend klein. Tevens mogen voornamelijk de slaapkamers wel een likje verf gebruiken. Er zitten dooie muggen aan de muur geplakt en bloedvlekken van het doodslaan van de muggen.

Voor het weggooien van je vuilnis moet je 1,30 euro per zak betalen.

In het huisje hangt een hele lijst met wat je allemaal moet doen en schoonmaken voor vertrek terwijl je ook betaald voor eind schoonmaak.

Verder was het park netjes en rustig. En het personeel vriendelijk. Alleen jammer van die man op z’n golfkarretje die als een politie agent alles en iedereen in de gaten houd.. waardoor je je de hele vakantie bekeken voelt.

Gereisd Met vrienden in juni 2019
Lieke, Marketing, 5-9-2019

beste Dhr Frans,

hartelijk dank voor de door u genomen moeite voor het plaatsen van een review. Uiteraard zijn tips altijd welkom. Ik zal de door u genoemde punten in het team bespreken zodat we hier iets aan kunnen doen.

Hartelijk dank voor het compliment over de netheid van het park en de vriendelijkheid van onze medewerkers.

Leuke woning voor minder valide mensen

Nijenhuis
26-8-2019
  • Onderkomen8

Onze dochter is gehandicapt en we hebben een minder valide woning gehuurd . Bij aankomst troffen we een keurig huisje aan . De inrichting was prachtig . De toilet en douche ruimte was voor onze dochter voldoende ruim opgezet. Onze dochter heeft de mogelijkheid om een staande transitie te maken . Dus de voorwielen van de rolstoel in dr douche cabine, daarna de staande transitie naar de opklapbare douche stoel. Dit was een mooie stevige versie.

Slechts een klein puntje van kritiek was de ruimte tussen de bedden . Deze was aan de krappe kant .

Kortom een leuke woning, zeker voor minder valide mensen .

Lieke, Marketing, 5-9-2019

Beste Nijenhuis,

hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn dat de aanpassingen in de vakantiewoning u hebben kunnen helpen. Uiteraard danken wij u ook voor uw opmerkingen en zullen wij kijken of wij hier bij het inrichting van nieuw te bouwen MIVA woningen hier rekening mee kunnen houden.

Prima geen 2e keer meer te weinig te doen op park

Marian
19-8-2019
  • Activiteiten1
  • Onderkomen8

Heel mooi huis,helaas niet schoon deze keer,vorige keer wel, maar leuk interieur, en gezellig,geen hoezen om matras, wc borstel vies,geen prullenbakken op park?, de banken bij vijver heel erg versleten, zwembad water jammer genoeg heel koud. Personeel attend,bolling baan leuk maar wel beetje saai dat je drank zelf uit koelkast moet pakken. Wel heel mooi park qua natuur, en ook schoon, de weg achter het huisje wel erg druk met lawaai verkeer.

Lieke, Marketing, 22-8-2019

Beste Marian,

Allereerst hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Wat vervelend om te lezen dat uw woning deze maal niet optimaal schoon was, dit spijt ons ten zeerste. We staan altijd open voor op- en aanmerkingen en daarvoor wil ik u dan ook hartelijk danken. Ik zal ook de overige puntjes die u in uw review benoemd oppakken met de daarvoor verantwoordelijke afdelingen binnen ons park.

Een aanrader

Jan
15-8-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Mooi park met vele mogelijkheden voor wandelen, fietsen en bezienswaardigheden bezoeken. De BBQ ,all inclusive te boeken bij de receptie , was uitermate geslaagd.

Je krijgt de BBQ met vlees, stokbrood, sauzen en salades bij je vakantiewoning bezorgd en de andere dag wordt de BBQ weer opgehaald. Veel kwaliteit voor een redelijke prijs.

Mooi ingerichte vakantiewoning, wij hadden de 5 persoons deluxe, en een restaurant op het park waar je goed en betaalbaar kunt eten.

Gereisd Met vrienden in augustus 2019
Lieke, Marketing, 15-8-2019

Beste Jan,

Hartelijk dank voor uw review. Wat leuk om te lezen dat jullie tijdens jullie verblijf hebben genoten van een van de barbecuepakketten die via onze receptie te bestellen zijn. Wellicht zien wij elkaar nog eens op ons mooie park in Lichtenvoorde!

Genieten!!!!

Colinda
12-8-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Wat een heerlijk park!! Nog voordat we weg zijn al snel geboekt voor de herfstvakantie, dat wil wat zeggen! Het is er zeer schoon, verzorgd en heerlijk rustig. Het park zat vol, maar hiervan was absoluut niets te merken! Dat de huisjes warm zijn, tja, waar is het met 40 graden wel te doen dan..... Mocht je van tevoren weten dat je snel last hebt van de warmte, boek dan een huisje mét airco (€10,- per dag).

De horecagelegenheid Skik & Zo is zeer aan te bevelen, jammer dat het op maandag gesloten is, maar ook begrijpelijk.

Heerlijk binnenzwembad, proper ook. Het park wordt nog verder uitgebreid qua aantal accommodaties en facilititeiten. Leuke plannen hebben we vernomen! Animatie is gering, maar persoonlijk hebben wij daar weinig moeite mee. Wij vinden het heerlijk om er zelf op uit te gaan met ons gezin en missen dat dan ook echt niet! Leuk speelschip, tafeltennis, mooie trampoline, schommels, jeu de boulesbanen en groot voetbalveld!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019
Lieke, Marketing, 15-8-2019

Beste Colinda,

wat leuk om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad dat jullie in de herfstvakantie nog een keertje terugkomen bij ons! De warmte was inderdaad extreem te noemen. Tot snel!

Geweldig

Helene
9-8-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Mooi opgezet park voor rustzoekers. Chalet was ruim, compleet en schoon! Het zwembad was heerlijk! Niet groot maar wel groot genoeg om even lekker baantjes te trekken. En heerlijk voor de kinderen om elke dag even een duik te nemen. Mijn man en de kinderen hebben hier leren vissen. Mooie visvijver!

Het enige minpuntje wat we konden bedenken waren de dekbedden. Die waren te dik (voor de zomer)...op zich is dat niet erg, maar het was niet 'luchtdoorlatend' zodat je snel gaat zweten.

Indruk van het restaurant was positief.

Al met al een dikke 10!

Ima, Marketing, 9-8-2019

Beste Helene,

Wat een leuke review! Een dikke 10. Dank u wel.

Zo te lezen heeft u heerlijk kunnen genieten van uw verblijf samen met uw gezin. Fijn dat ook de faciliteiten naar wens zijn geweest.

Hopelijk tot ziens op Résidence Lichtenvoorde!

Rustig park wat erg schoon is.

Carola Jansen
7-8-2019
  • Activiteiten4
  • Onderkomen8

Erg nette huisjes, wij hadden ook een heel ruim en mooi terras erbij. Het is een heel rustig park. Met kleine kinderen iets minder interessant. Zwembad is simpel en netjes.

De 4 dagen dat wij er waren in het hoogseizoen was er helemaal niks in de kidsclub georganiseerd. Dat viel dus tegen.

Restaurant is erg mooi en lekker eten.

Huisjes zijn snel enorm warm. Bij ons zat er airco in waar je 10 euro per dag voor moest betalen. Dat vonden we wel erg duur.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019
Ima, Marketing, 23-8-2019

Beste Carola,

Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw huisje, terras en restaurant!

Wat betreft de animatie proberen we elke week iets te organiseren voor de kinderen, jammer dat er tijdens uw verblijf geen activiteiten zijn geweest.

Wij vragen inderdaad een bedrag van 10 euro per dag voor de airco, dit in verband met de extra kosten voor de eigenaar van het huisje.