Zoover

8,6

In een woord: geweldig!

Linda
21-5-2017

Het hotel ziet er mooi en verzorgd uit. De kamers ( wij hadden zeezicht) waren netjes. Goede inloopdouche. Regendouche met goede straal. Fijne minibar, dagelijks aangevuld met water en blikjes echte coca cola, sprite en sinaasappelsap. Het buffet was van zeer goede kwaliteit. Zowel ontbijt, lunch als diner voor ons nu 9x Turkije, dus wij hebben vergelijkingsmateriaal. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam, mn Mustafa (buitenterras) en Belgin ( het ijsmeisje). Geweldig lekker ijs trouwens 👌. Het resort verdient een dikke 10!

Voor onze trouwdag een fruitmand met wijn op onze kamer. En onze zoon had onze tafel tijdens het diner laten versieren. Heel leuk! Heel attent. Werd heel erg op prijs gesteld.

Hartelijk dank voor de fijne service, dat we ons welkom voelen. Volgende keer weer vakantie in het mooie, gastvrije Turkije.

Prachtig

Rob H
7-1-2017

Eigenlijk alles was goed, niks te klagen gehad, perfect vriendelijk personeel 👍👍👍, zeker nog eens terug!

Gereisd Met vrienden in oktober 2016

Groot en mooi hotel

Erwtje
17-9-2016

Goed:

Nieuw,mooi en groot hotel.Goed,vers en gevarieerd eten.

Slecht:

Service kan veel en veel beter.Ze moeten nog heel veel leren en iedereen doet maar wat.En het begint al bij het inchecken.Spreken slecht Engels,niet professioneel en niet klantgericht

Erg jammer voor zo een mooi en groot hotel

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

Mooi hotel

Patricia
24-7-2016

Doordat het niet druk is was er veel dicht in het hotel zoals bAr bij zwembad bar op het strand ala cart restaurant ook dicht de koek en ijs zit op een plek die haast niet te vinden is dus in het hotel zelf inplaats bij het zwembad

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Geweldig hotel

Linda en Afra
11-7-2016

Van tevoren beetje huiverig door veel negatieve reacties op zoover, zoals wij het zien had dit hotel wat kinderziektes de eerste 2 jaar, wat vrij logisch is in onze opinie. Hier was echter niets meer van te merken. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Mooie ruime opzet, geen rijen bij het buffet wat ook perfect voor elkaar was. Kamers erg mooi en schoon. Goede (gratis) wifi, zelfs goed bereik in kamer wat ik erg fijn vond ivm FaceTime naar het thuisfront. Erg fijn was ook de hamam en massage, echt een aanrader. Heerlijk strand met prima bedjes en parasols wat goed schoon gehouden werd. Ligt ook op een mooie locatie op prima loopafstand naar het centrum.Verder ook geen enkel moment onveilig gevoeld ondanks alle berichten van de laatste tijd. Wij hebben hier een heerlijk ontspannen week gehad en hopen zeker terug te keren.

Erg goed

Ashworth
26-6-2016

Mindergoed de ontvangst bij aankomst na middernacht dit was echt slecht en bij de kapper in hotel opgelicht (geknipt en geschorren zogezegd) verder top hotel en uitstekend buffet en a la carte restaurant.

Gereisd Met vrienden in mei 2016

fantastisch hotel

annette de ruiter
21-6-2016

alles was goed aan dit hotel heerlijk eten goede animatie, vriendelijk personeel

mooie kamers

gaan zeker nog n keertje terug.

Gereisd Met vrienden in juni 2016

Zeer goed

Dreetje
15-10-2015

Het is de tweede keer in Green Nature Daimond. Wat is dit hotel verbeterd. Vorig jaar was er van alles mis wat maar mis kon gaan. Het water kwam net zo hard naar binnen als buiten. Nu moet ik zeggen dat we geen regen hebben gehad in de 11 dagen die we hier waren dus ik kan niet zeggen of het nog steeds lekt of niet. Verder is er alles aan gedaan om de mankementen van vorig jaar te maken of te verbeteren. Mensen die klagen over dit hotel die moeten maar eens kijken naar een beter hotel in Mamaris. Die zijn echt niet te vinden. Ga dan naar Lara, daar zijn tophotels maar daar betaal je dan ook voor. Wij hebben een topvakantie gehad en komen zeker nog eens terug met dank aan Ali de office manager.

Echt nooit meer

Ron van dijk
6-10-2015

zeer Klant ontvriendelijk voor een nieuw hotel bij het halen van Je drankje altijd in de Rij Staan en hoop Ik dat je Dan Niet met meer als vier man Ben want twee drankjes per persoon en ben met vijf personen Dan moest he met drie man je drankjes Halen tegels buiten waren kapot peuken lagen ear gewoon die twee weken lang roosters rond het zwembad div kapot of gewoon weg eten gewoon veel koud klacht neergelegd bij touroperator wel Ander hotel aangeboden Mara Dan ok per koppel 300euro bij betalen geen bandtje of muziek s avonds kinder progamma begint om21.30 Ik Hou op

heerlijke vakantie

Bianca
1-10-2015

ik was samen met mijn moeder en wij hebben echt een top vakantie gehad, het is een mooi en gezellig hotel de afwerking kan beter maar we hadden een mooie kamer we hadden klein probleempje met het water in de douch maar dat werd al snel opgelost.

ook is er een Nederlands sprekende dame waar je met vragen naar toe kan en als je in 1 van de restaurants wil eten moet je bij haar reserveren.

Het eten was heerlijk en warm en gevarieerd, bij de Mexicaan en de Mediteraan was het eten heerlijk.

er is genoeg entertainment maar de entertainment groep mag wat entousiaster ze krijgen helaas weinig mensen mee.

het personeel is werkt hart en over het algemeen zijn ze vriendelijk

wij komen zeker een keer terug