Zoover

8,6

Tevreden Perfect

yavuz
15-2-2015

Nieuwe hotel, nieuwe vestiging. 2014 september met me familie vakantie gehouden. Wij zijn zeer tevreden in het algemeen perfect. Goede kwaliteit, zeer klant vriendelijk, hygienisch... Personeel zeer behulpzaam. Herhaling vatbaar. 2015 augustus gaan we weer daarheen.

Gereisd Anders in september 2014

Prachtig Hotel!

Rifat Aksoy
11-2-2015

Vader met 2 kinderen voor ons de 4e jaar op een rij, gaan wij naar Club Green Nature,waar wij ieder jaar weer een voortreffelijke vakantie hebben. "Met een woord geweldig hotel".

Aardig en zorgzaam personeel. In een nacht kon ik niet slapen kreeg plotseling behoorlijke pijn aan mijn kies, ben hiervoor naar de receptie gelopen, waardoor ik goed geholpen ben.

Ook zijn we in Green Nature Diamond geweest.

De verbouwing van dit hotel was inderdaad net klaar.

Maar dat hinderde niet onze vakantie. Ik snap niet waarom sommige mensen te vlug klagen over het hotel, waar ze net amper binnen stappen en direct beginnen te klagen.

Ook hier hebben Super vakantie gehad, de kamers zijn stijlvol en netjes ingericht . Onze ervaring waren met beide hotels zeer goed. Wij verlangen nu al naar Green Diamond.

Wij gaan zekers terug. Mensen zeker de moeite waard!!

`dit nooit meer`!

Fam. van der Linden
27-10-2014

Van de buitenkant prachtig hotel maar... schijn bedriegt.

Wij hebben ook gebruik gemaakt van Up Grade mogelijkheid Green Nature Resort naar Diamond en dat hebben we geweten.

Hotel is gewoon nog niet klaar en er is nog van alles niet af vooral de spa, animatie zeer matig vooral avonds weinig te doen voor zowel oud als jong.

Zwembad mooi aangelegd maar erg kaal en saaie sfeer, poolbar vaker dicht dan open. Eten is hier naar onze smaak wel goed en compleet en personeel is vriendelijk en behulpzaam in ieder geval stuken beter dan bij Green Nature Resort.

Maar wat letterlijk de druppel was is dat tijdens een stortbui het hele en dan bedoel ik ook het hele hotel blank stond wat grote gevolgen zou kunnen opleveren zoals elektrocutie, want het water kwam uit de boxen en lampen, en zelfs het plafond van de lobby kwam deels naar beneden.

Met als gevolg toch maar weer terug naar green Nature Resort.

Voor ons nooit meer!!

Nooit meer

Wendy
25-10-2014

Eigenlijk zijn de meeste dingen al gezegd. Het enige goede aan dit hotel is de ligging. Het eten ziet er inderdaad schitterend uit.

Even een opsomming van de negative dingen:

Bouwput

Gevaarlijk voor kinderen.

Ultra all incl no way zeker niet.

Geen bad ( wat wel handig is met kleine kinderen.

Geen personeel meer kijkers dan werkers.

Managers laten zich niet zien voor commentaar.

Lekkage.

Animatie ver onder pijl.

Het ergste is gebreken bij reisleiding bekend maar wordt gewoon verhuurd.

Eetzaal heeft kantine verlichting.

belooft is 3 ala carte restaurants en er is er 1 maar niet alle dagen open.

Enz enz enz. Echt triest dat dit verhuurd wordt.

Prijs kwaliteit klopt niet

Silvia
24-10-2014

We zijn met 5 man naar dit hotel gegaan, het is het mooiste hotel van Mamaris en onze verwachting was hoog. Zo als je wel in de commentaren lees zaten er veel mensen die gratis waren upgrade en dus de helft betalen van ons.

Die geven een goede beoordeling.

Maar ik heb de volle pont betaald en heb betaald voor luxe en een onbezorgde vakantie waar ik het hele jaar voor spaar.

Dan wil ik niet iedere ochtend ruzie zoeken om een glas verse jus. Mijn kamer niet goed schoon. Veel last van bouwstof Bouw geluiden . Een man achter de ontvangst balie die totaal geen empathie heeft en ook geen moeite doet om te helpen. Binnen nog harder regent als buiten.

Eten ziet er schitterend uit maar smaken verschillen.

In mijn ogen had het hotel nog niet open gemogen, voor kinderen vind ik het zelfs gevaarlijk.

Hoe is dit mogelijk

Kevin
17-10-2014

Prijs kwaliteit helemaal weg . Heb de hooftprijs betaald zaten mensen voor 50 procent minder. Veel bouwgeluiden boren en slijpen. Hier ga ik nooit meer naar toe.

Ook boek ik nooit meer bij deze organisatie, heb meerdere malen gebeld of hotel gereed was en kreeg als antwoord alleen de haman is niet af. Soms zelfs gevaarlijk sluiting als Het regent. T

Jammer een verkeerde start zeker geen 5 sterren ook geen bad en all incl. Maar de bar heeft niets, ala kaart restaurant beperkt open eten in een kantine verlichting te weinig personeel een Bali medewerker die staat te liegen en in heel mamaris weten ze dat het niet af is en toch in de verhuur. Ik voel me ook opgelicht en ben bezig met de klacht.

Wat een tegenvaller

Ton
17-10-2014

Dit hotel is niet af en had nooit verhuurd mogen worden. Kamers te klein , animatie was er minimaal, bar minimaal , prijs kwaliteit is niet goed, te weinig Personeel en te veel managers. Het is nieuw maar nog niet af waardoor je bij regen lekkage had, eten is smaak afhankelijk er was voldoende en zag er goed uit. Weinig te doen voor kinderen terwijl Daniëlle wel haar best doet.

Er zaten mensen gratis en voor half geld om de kamers op te vullen. Trieste bedoeling.

Geweldig hotel!

Kristel
14-10-2014

Vandaag terug gekomen uit dit mooie hotel. Alles is nieuw en daardoor ziet het er heel mooi uit. Super centrale ligging want het hotel ligt aan het strand waar je vanuit het zwembad zo naar toe wandelt. Het centrum en de haven ligt op 35 minuten lopen langs de gezellige boulevard met terrasjes of 10 minuten met de dolmus waar je voor het hotel op kunt stappen.

Het eten is heel goed met veel keuze en altijd vis, vlees, pasta's, salade's, amuse's en veel desserts. Bij het zwembad staat ook van 11.00 tot 17.00 een buffet als je tussendoor nog iets wil eten.

Handdoekenservice was geweldig want je kreeg iedere dag 2 grote handdoeken per persoon.

Als je fitness (krachttraining en/of cardio) wil doen op vakantie dan raad ik je dit hotel zeker aan want er staan veel apparaten en allemaal nieuw.

De kamers zijn heel mooi, ruim en modern. En ook de spa is mooi, 2 sauna's, een stoombad en groot binnenzwembad.

Één minpuntje is dat de wifi alleen bij de receptie is.

Ik ga volgend jaar weer!