Zoover

8,6

Heerlijke vakantie.

mary-ann
19-7-2015

Net terug van 10 dagen Green Nature Diamond. Heerlijke plek direct aan strand en boulevard. Hardwerkend en vriendelijk personeel. Veelzijdig eten en ultra all inclusive. Voor het hotel meer dan een dikke 8. Alleen jammer dat er veel Russische gasten zijn die om 10 uur beginnen met cocktails en de hele dag doorgaan met drinken. Borden eten volscheppen en laten staan. Leuke animatie iedere dag. Een topper.

Super vakantie

Jacco Dol
30-4-2015

echt een aanrader is nu helemaal open ik begrijp sinds drie weken vriendelijk personeel ik heb zelf veel hotels gehad in Turkey maar dit is ver uit het beste met eten echt super goed misschien heel klein min puntje. Dat er geen verse jus orange bij ontbijt is

Gereisd Met oudere kinderen in april 2015

Super hotel !

Mel
22-2-2015

Super hotel .

Met mijn broertje en vader hier geweest echt genoten van dit fantastische hotel .

Heel klantvriendelijk.

Kamers super schoon , het eten was heerlijk.

Eerder 3 x bij green nature resort & spa in marmaris geweest .

Ook een super hotel !!

Beide hotels echt een aanrader .

Wij gaan zeker weer terug naar beide hotels !!

Toppp

Gereisd Anders in september 2014

Tevreden Perfect

yavuz
15-2-2015

Nieuwe hotel, nieuwe vestiging. 2014 september met me familie vakantie gehouden. Wij zijn zeer tevreden in het algemeen perfect. Goede kwaliteit, zeer klant vriendelijk, hygienisch... Personeel zeer behulpzaam. Herhaling vatbaar. 2015 augustus gaan we weer daarheen.

Gereisd Anders in september 2014

Zeer mooi groot hotel

petra_overmeer
23-10-2014

In de herfstvakantie naar Green nature geweest. Bij aankomst in Green nature gratis upgrade naar Diamond omdat wij met ons gezin niet naast elkaar een kamer konden krijgen. (verschillende verdiepingen). Het nieuwe Diamond ziet er echt schitterend uit. Vriendelijk personeel. Het hotel is sinds augustus in gebruik en de bezetting was minder dan 30% waardoor het erg rustig was. Het hotel is nog niet af, dit kun je merken aan de familiekamers die nog gebouwd worden en tijdens een flinke regenbui lekt het helaas her en der in de lobby. Hier wordt nog hard aan gewerkt. Het eten was iedere dag zeer gevarieerd en erg lekker. Uitgebreid buffet. Er is ook een a la carte restaurant maar daar zijn wij niet geweest. Verder komen er nog meer restaurants en een cafe bij. Vanaf het zwembad kan je zo naar het privé strand lopen. Bewaking zowel bij de voorkant als achterkant zodat ongenode gasten het terrein niet op kunnen komen.

Geweldig hotel!

Kristel
14-10-2014

Vandaag terug gekomen uit dit mooie hotel. Alles is nieuw en daardoor ziet het er heel mooi uit. Super centrale ligging want het hotel ligt aan het strand waar je vanuit het zwembad zo naar toe wandelt. Het centrum en de haven ligt op 35 minuten lopen langs de gezellige boulevard met terrasjes of 10 minuten met de dolmus waar je voor het hotel op kunt stappen.

Het eten is heel goed met veel keuze en altijd vis, vlees, pasta's, salade's, amuse's en veel desserts. Bij het zwembad staat ook van 11.00 tot 17.00 een buffet als je tussendoor nog iets wil eten.

Handdoekenservice was geweldig want je kreeg iedere dag 2 grote handdoeken per persoon.

Als je fitness (krachttraining en/of cardio) wil doen op vakantie dan raad ik je dit hotel zeker aan want er staan veel apparaten en allemaal nieuw.

De kamers zijn heel mooi, ruim en modern. En ook de spa is mooi, 2 sauna's, een stoombad en groot binnenzwembad.

Één minpuntje is dat de wifi alleen bij de receptie is.

Ik ga volgend jaar weer!