Zoover

8,6

Fantastisch, zeker een aanrader

Steffy & Joachim
6-1-2016

Het verblijf in het hotel Green Nature Diamond was subliem.

Wij zaten eerst in het oudere hotel Green Nature Resort & Spa. Super vriendelijke mensen, eten was lekker maar de kamers waren minder. Daarom hadden wij gevraagd om over te stappen naar het andere hotel.

Eenmaal daar aangekomen was het een groot verschil.

Super mooie kamers, top bediening!! Eten met overvloed en dan nog eens super lekker.

Nog Nooit zo een Top vakantie gehad.

Tijdens het eten werd je bediend aan tafel door super vriendelijke medewerkers. We hebben er zelfs een vriend aan over gehouden (Erol Tiltay).

Ik raad zeker dit hotel het is gewoonweg super!! Animatie aan het zwembad was ook heel leuk. Het is misschien minder aan te raden met kinderen doordat er geen glijbanen zijn maar er is wel een aparte speelruimte voorzien (binnen).

Wij gaan zeker nog eens terug!!

nooit meer

maris dany
16-10-2015

ontvangst was een nul.de kamer en vooral de vloer was vuil+nog andere kleine gebreken de geplakte led verlichting hing overal los en zakte door en het plafond stond vol bruine plekken de douche was een gevaar nergens een handvat.de buitenbars waren verschrikelijk vuil de drank toestellen en de koelingen waren rood van de roest maar werden ook niet gekuist.ook de toiletten aan het zwembad waren mens onwaardig.borden glazen bestek vuil.het animatieteam was goed,gelukkig maar.

heerlijke vakantie

Bianca
1-10-2015

ik was samen met mijn moeder en wij hebben echt een top vakantie gehad, het is een mooi en gezellig hotel de afwerking kan beter maar we hadden een mooie kamer we hadden klein probleempje met het water in de douch maar dat werd al snel opgelost.

ook is er een Nederlands sprekende dame waar je met vragen naar toe kan en als je in 1 van de restaurants wil eten moet je bij haar reserveren.

Het eten was heerlijk en warm en gevarieerd, bij de Mexicaan en de Mediteraan was het eten heerlijk.

er is genoeg entertainment maar de entertainment groep mag wat entousiaster ze krijgen helaas weinig mensen mee.

het personeel is werkt hart en over het algemeen zijn ze vriendelijk

wij komen zeker een keer terug

Mooi nieuw hotel

Arie
29-9-2015

We hebben genoten in dit hotel. Mooi groot zwembad, fantastische ligging direct aan het strand. Het eten was perfect. Het personeel is welwillend, sympathiek, maar heeft het erg druk. Misschien iets te weinig personeel?

Heerlijk om over de boulevard naar het centrum van Marmaris te lopen. Is prima te doen.

Gereisd Met partner in september 2015

Top hotel!

dirk
15-9-2015

Ik verbaas me echt over de negativiteit over dit fantastische hotel. Als je voor je rust op vakantie gaat is het alleen maar fijn dat er na 22:00 geen herrie meer in en rondom het hotel is,dus het was perfect dat het entertainment stopte om 21:45!

De opmerkingen die ik hier lees dat het zwembad te klein was zijn echt dom. Als jij de foto's een beetje bekijkt bij het boeken kon je al zien dat er maar 1 niet al te groot zwembad bij zit. Prima te doen overigens en anders ligt er kilometers aan zee pal voor de deur. Het eten vond ik wat eentonig maar dat is in veel all in hotels het geval. Ik was er wel voor het hoogseizoen dus van drukte niets gemerkt. Top hotel op top locatie!!!

Nooit meer wat een blamage.

Ton
8-9-2015

Hele hoge verwachting ging altijd naar Lara en had hier ndezelfde kwaliteit verwacht.

1 Te weinig personeel en geen aansturing.

2 Heel slecht afgewerkt.

3 sAvonds een dooie boel niets te beleven.

4 Geen sfeer.

5 klein zwembad.

6 Animatie waar .....

7 Russen en turken die zich niet gedragen.

8 Voor kinderen is er heel weinig te doen

Licht punt was het eten dit was top.

Te druk en te weinig personeel...

Fleur & Robin
26-7-2015

Bij aankomst was het personeel achter de receptie vriendelijk. We hadden een kamer aan de zijkant met uitzicht op een bouwval.Een kamer met zeezicht is dan ook aan te bevelen maar je moet er maar net het geld voor over hebben. Zoals eerder in de reacties aangegeven klopt het dat er overal vuile borden en glazen staan. In de week dat wij er waren hebben ze kastjes weg gezet waar iedereen zijn vuile spullen op kon zetten. De eetmomenten vond ik echt een drama. Er is veel te weinig personeel en te weinig plaats voor iedereen. Geen bestek of servetten, waardoor je hier zelf achteraan moest. Vaak alleen gegeten omdat mijn partner nog in de rij stond of zelf maar drinken ging halen. Het was echt geen onwil van het personeel maar ze konden het gewoon niet aan. Daardoor ook sneller geïrriteerd wat ook begrijpelijk is.

Geen 5 sterren hotel omdat er echt nog veel verbeterpunten liggen. Qua uiterlijk zeker het mooiste hotel van Marmaris maar qua service zeker niet.

Top!

Mike
25-7-2015

alles is perfect, het eten, de omgeving en super vriendelijk personeel!

Gereisd Met partner in juli 2014

zou zo mooi kunnen zijn

gast
4-7-2015

Een te groot hotel met te kleine buiten ruimte. Een bekent probleem in de prachtige plaats Marmaris. Hotel draagt de naam Diamond maar heeft rondom het zwembad parasols staan die bij de discount in de uit verkoop zijn. Huis tuin en keuken exemplaren die als vliegende schotels om je oren slaan, je bent de hele dag bezig parasols vast te houden of op te vangen voordat ze iemand verwonden. Ook zijn ze nu al allemaal kapot pinnen steken gevaarlijk uit. Echt een blamage voor zo een hotel, vooral omdat de eigenaar het gewoon weet want zijn andere veel oudere hotel heeft de zelfde goedkope parasols met het zelfde probleem. Ook het ultra all-inn mag de naam niet dragen. Jammer, echt een gemiste kans om een pracht hotel te laten schitteren.

Hotel gericht op Russen en voormalig Oostblokkers

Ton
21-6-2015

Het hotel is mooi en de ligging is goed. In het restaurant is totaal geen orde. Tafels worden niet afgeruimd en/of niet schoon gemaakt. Meestal moet je zelf bestek, servetten pakken. Wijnglazen met afdrukken van lippen erop. Overstroomde koffieautomaten, waarvan er maar twee zijn, in het hele restaurant, vaak geen kopjes of de automaat is leeg.Het is een echt zelfbedieningshotel met vijf sterren. Voor de 24ste keer in Turkije, maar dit nog nooit meegemaakt. Vuile borden en glazen staan vaak urenlang op de gangen bij de kamers. Weinig obers spreken Engels en Duits al helemaal niet