Zoover
Hotel Green Nature Diamond

Hotel Green Nature Diamond

8,6

Prachtig hotel met goede service

Carla Böttcher
14-10-2016

Heerlijke week vakantie gehad. In het Nederlands en Engels red je je heel goed. Enkele woordjes Turks worden zeer gewaardeerd. Mooi zwembad met meer dan voldoende bedjes. Privé strand met meer dan voldoende bedjes. 640 kamers en deze week zat het zo goed als vol. Het is schoon, netjes en elke dag handdoeken wissel. Super keuken en volop eten en drinken. Animatieteam die erg actief was. Hebben wij niet aan meegedaan maar dat is onze keuze. Hotel is zeker een aanrader!

Al bij al super vakantie

Boghmans F
29-9-2016

Het hotel is mooi, groot, zalig zwembad enkel jammer het niet echt netjes was De kamers waren ruim en mooi, maar jammer genoeg Vloer was vuil Ramen vies enz.tot 2 x toe zelfs niet komen poetsen in kamer,Toiletten werden niet altijd netjes gepoetst! Wij hadden kamer zeezicht geboekt en belande op het 1 ste verdiep met een groot groen blok voor balkon,dus veel van zeezicht konden we niet zien.Na navraag mochten we 4 dagen later verhuizen naar 5 e verdiep,maar uiteindelijk niet gedaan,hadden geen zin meer in inpakken en terug uitpakken!Al bij al viel het reuze mee.Zalige vakantie gehad,eten super lekker en veel variatie!Jammer we 19 uur retard hadden met touroperator.Dreamliner stond in panne waardoor we pas 19 uur later konden vertrekken met een ander toestel.Dit vind ik echt niet kunnen en was dus ook heel erg kwaad en teleurgesteld.We kregen wel een overnachting op Schiphol en eten.Maar toch was ik liever vertrokken op tijd Tip: geef fooi aan de obers Dan ben je daar koning te rijk

nooit meer !

claudia hendriks
24-9-2016

de Service is echt slecht als je wil gaan eten moet je zelf een bord en bestek en drinken regelen ! ze staan je aan te kijken maar bieden niks aan ! zeer slecht voor een 5 sterren hotel ! eten is verder wel goed maar altijd lauw ! als je een cocktail wil drinken bij het eten of een mix drankje , krijg je het niet ! pas vanaf 21:00 uur ! als de animatie is afgelopen en je wil nog na borrelen ! Gaat niet ze gooien alles dicht en doen het licht uit ! als je morgens vroeg vertrekt krijg je een lunchpakket mee , nou daar kan je elkaar de hersens mee ingooien ! voor mij nooit meer green nature diamond !! is zeker geen 5 sterren waard !!

Geweldig hotel

Linda en Afra
11-7-2016

Van tevoren beetje huiverig door veel negatieve reacties op zoover, zoals wij het zien had dit hotel wat kinderziektes de eerste 2 jaar, wat vrij logisch is in onze opinie. Hier was echter niets meer van te merken. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Mooie ruime opzet, geen rijen bij het buffet wat ook perfect voor elkaar was. Kamers erg mooi en schoon. Goede (gratis) wifi, zelfs goed bereik in kamer wat ik erg fijn vond ivm FaceTime naar het thuisfront. Erg fijn was ook de hamam en massage, echt een aanrader. Heerlijk strand met prima bedjes en parasols wat goed schoon gehouden werd. Ligt ook op een mooie locatie op prima loopafstand naar het centrum.Verder ook geen enkel moment onveilig gevoeld ondanks alle berichten van de laatste tijd. Wij hebben hier een heerlijk ontspannen week gehad en hopen zeker terug te keren.

Patty
1-7-2016

Super hotel eten prima geen nee te krijgen

Alleen aan de parasols bij het zwembad moeten ze wat doen dat was een ergernis als er wind stond

Gereisd Met partner in juni 2016

Nieuw! Fantastisch!

R.H
25-6-2016

Alles was goed, geen opmerkingen

Gereisd Met partner in juni 2016

Geweldig!

Richard
21-6-2016

We hebben een super vakantie gehad in het Green Nature Diamond hotel. Enige nadeel is de afstand vanaf het vliegveld in Dalaman maar goed dat mag de pret natuurlijk niet drukken. Prachtig en groot opgezet hotel met een heerlijk ruim restaurant. Niemand loopt je in de weg en plek voor iedereen. Onze grote held Erol zorgde dagelijks goed voor ons. Het drinken stond zelfs al klaar op de tafel waar we dagelijks zaten. Zwembad is ook top met glijbanen die er tot mijn blijdschap toch waren. Eten was prima, zowel binnen als bij het zwembad waar je van 12 tot 16 uur lekker kon eten. Animatie ook goed over te spreken met onze vriend Sezgin. 's Savonds is het buiten heerlijk vertoeven onder het grote 'tentdoek'. Marmaris zelf prachtig met de boulevard achter het hotel waar het 's avonds ook zeer veilig was. Bazaar vonden we vrij weinig aan met overal dezelfde winkels. Wij zouden zeker terug gaan naar dit hotel. En natuurlijk de kamers, ook heel netjes en schoon. Al met al een dikke 10.

Zeer goed hotel

Fam. van Kersen
22-5-2016

Het hotel is dit jaar voor het eerst het hele jaar open .De service is goed van alle medewerkers. Het eten is gevarieerd en zeer goed. Ondanks het grote hotel is er zeer veel ruimte oppervlakte en loopt men elkaar niet in de weg.

De lobby is zeer groot en men zit niet op elkaars lip.

De plaats Marmaris is een plaats waar veel is te doen. De verlichte fontein s avonds is zeer indrukwekkend. Alles is goed te lopen of met een dolmus bereikbaar.

Mooi hotel alleen voor ons te massaal

Jacqueline
22-5-2016

Dit hotel bied je genoeg vertier. In de maand april is het alleen erg rustig in het hotel en nog geen animatie, dat is wel jammer.

Alle extra's zoals gebakcorner en ijsjes was in het hotel. Dus lag je bij het zwembad moest je een stukje lopen. In de zomer zijn deze extra's bij de zwembadbar te vinden.

De kamers waren goed verzorgd en elke dag kreeg je schone handdoeken.

De sfeer vond ik matig, dit komt mede omdat het een groot complex is. Restaurant was kaal en erg lawaaierig. Als je plantenbakken neerzet krijg je meer het gevoel van een restaurant. Bediening was aardig en deed er alles aan om het naar je zin te maken.

saai!

joop enanny
29-4-2016

zoals ik van meerdere gasten hoorde was de kwaliteit van het hotel in het algemeen flink achteruitgegaan. Het gebouw is dan wel 5 sterren ,maar de service van het barpersoneel en het zogenaamde animatieteam was nog geen 2 sterren waard. Het barpersoneel was arrogant en meer met zichzelf bezig dan met het werk wat ze hoorde te doen.Het animatieteam bestond uit drie jongens die eigenlijk zelf niet wisten wat ze kwamen doen.Dus deden ze de hele dag dan ook niets behalve een half uurtje per dag darten en savonds een rondje bingo.van een half uur. o ja, ik zou bijna vergeten dat als er genoeg luidruchtige dronken engelse waren ze probeerde of deze aan karaoke wilde meedoen maar dat haalde niet veel uit. Dus nogmaals het was er supersaai, maar er was meer dan voldoende bouwaktiviteit in en om het hotel,en een opengebroken hoofdstraat voor het hotel zodat je je ook daarover kon ergere.IK was dus blij toen mijn 14daagse vakantie erop zat en ik naar huis kon.