Zoover
Hotel Green Nature Diamond

Hotel Green Nature Diamond

8,6

Heerlijke vakantie met een paar minpunten

Laura
15-9-2019

Gisteren teruggekomen van 2 weken Green Nature Diamond. We waren met zn 4tjes en hebben een heerlijke vakantie gehad. Een paar puntjes:

- we hadden van te voren als wens aangegeven dat we 2 kamers naast elkaar wilden hebben, helaas bleek dit niet mogelijk - zelfs niet op dezelfde verdieping. De volgende dag kregen we een andere kamer (op dezelfde verdieping, niet naast elkaar). Het zwembad is maarliefst 5x dicht geweest voor een paar uur en een keer zelfs de gehele dag (niet uit te houden met 37+ graden), omdat er in het water was gepoept (volwassenen....). Onze kamer was flink uitgewoond, erg zonde. Let goed op als je iets hij het mini supermarkt beneden in het hotel koopt, deze man houdt ervan om je een oor aan te naaien, Let ook op het wisselgeld wat je terug krijgt, want hij geeft graag te weinig terug.

Verder een top vakantie gehad, vriendelijk personeel, goed eten en drinken, mooie shows savonds en heerlijk weer!

Gereisd Met vrienden in september 2019

Genoten! Hygiënisch, vriendelijk, lekker eten,..

Phaedra
25-7-2019

Aangenaam verblijf.

Vanaf de luchthaven van Dalaman is het ongeveer 1.5u rijden. Vriendelijke ontvangst aan de receptie. Begeleiding naar de kamer, bagage wordt voor jullie meegenomen.

Eten : Veel keuze. Voor elk wat wils. Wel veel kip. Na een weekje zie je wel wat terug komen maar je kan zelf variëren. Soms wel druk in het restaurant.

Zwembad: Proper. Handdoek leggen niet nodig voor 10u. Zwembad is groot genoeg met enkele glijbanen en kinderzwembad.

Kamer: Ruim genoeg, badkamer met grote inloopdouche, dagelijks grondig gepoetst.

Te voet naar Marmaris in 45 min via boulevard. Içmeler beter met de bus, dan ben je er binnen de 10 min. Dolmusjes heel veel ter beschikking voor 4 lira (nog geen euro!). Ook voorkant hotel veel winkeltjes.

Uitstappen: Dalyan, jeepsafari (+ raften), Sunset jeepsafari, boottocht, Rhodos, Fethiye, Pamukale, Efese,... Aanraders wanneer je in de streek bent : Efese, Dalyan en Pamukale !!

Kortom: genoten!

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Vakantie voor herhaling vatbaar, zelfs ieder jaar

W van Lochem
25-4-2019

Geweldig hotel, zeer aardig personeel. Goede kamers, schoonmaak was ook prima.

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Super

Desiree
1-10-2018

Wat een super hotel. Eten heel gevarieerd, veel, lekker en voor ieder wat wils. Ik zou bijna zeggen teveel keuze. In de middag kan je of bij het restaurant of bij het zwembad eten. Kamer ruim en schoon. Zwembad schoon en groot. Ondanks dat het een heel groot hotel is merk je hier weinig van. Dolmus stopt voor de deur om naar het centrum te gaan. Winkeltjes beginnen eigenlijk al vanaf dit hotel. Hele dag door entertainment en Elke avond is er wel een show. Een super hotel voor alle leeftijden.

perfecte vakantie gehad

carlo vlijmen
22-9-2018

zeer goed hotel en zeker de moeite waard om nog eens te gaan

het personeel is zeer vriendelijk en er word hard gewerkt door personeel om het jou ook naar je zin te maken

eten is heel goed en altijd wel keus, ook al lust je veel niet

mooi onderhouden kamers en goede bedden

het gehele hotel is in goede staat

alles bij elkaar een zeer goed hotel

Mariska
14-9-2018

Het is een fantastisch hotel, en wat een super verzorging. Voor iedereen wat wils. Laat je shampoo en badschuim maar thuis, er liggen zelfs badslippers op de kamer minibar elke dag goed aangevuld. Koffie en thee ook op de kamer. En handdoeken voor bij het zwembad heb je ook niet nodig, elke dag gewoon schone halen. Ik heb dit luxe nog nooit mee gemaakt.... Alles was super schoon. Maar smaken verschillen, ik heb genoten....

Goed!

Anoniem
10-9-2018

Top hotel! Veel faciliteiten en super schoon. Minpunt het personeel ruimt te snel af en de keukens sluiten ruim voor eindtijd.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Prima was het

Janneke
19-7-2018

Wij zijn 14 dagen heel leuk gehad,eten is super, goede personeel,wij raden het hotel zeker aan, er werkt iemand die Gokhan heat,hij is nooit in N.L geweest en spreekt vloeiend nederlands,echt ongelooflijk,wij hebben bij hem turkse bad gedaan,het was super goed,2 van onze groep had bij touroperator geboekt,en de rest in het hotel, echt niet te vergelijken, zeker in het hotel doen

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Centrum dichtbij hotel

Grote zwembad

Mooie uitzicht

Gereisd Met vrienden in januari 2017

Zeer Goed bevallen in een woord fantastisch

Kees
22-5-2017

Bij dit Resort staat de service hoog in het vaandel .Zeer vriendelijk personeel .

Het eten was gevarieerd en goed. De ligbedden bij het zwembad en het strand waren er in voldoende mate aanwezig, dus geen reservering nodig. Bij het zwembad zeer grote parasols met een verrijdbare voet.

Gereisd Met vrienden in mei 2017