Zoover

8,6

NEVER NOOIT MEER!

Gezin met 2 kinderen
19-8-2019

Jammer dat ik geen fotos kan toevoegen, anders had ik het kunnen laten zien

NOOIT MEER,

Hotel is 5 jaar oud het ziet eruit!

Badkamer vol schimmel, zwembad rooster zijn weg of kapot kinderen vallen.

roosters vol schimmel, tegels in het zwembad op de vloer zijn weg waardoor je je voeten ophaalt.

rondom het zwembad bezaait met drinkbekers en lege borden. word niet of nauwelijks opgeruimd.

animatie is helemaal niks, organiseren ze waterpolo en diegene die het moet regelen heeft het te druk met zn telefoon.

in de middag dansen er wat meisje rond van het animatie team 3 nummers en dat was het.

zwembadbedjes erg vies!

er skeeleren 2 dames rond die je als je gelukt hebt 1x per dag drinken komen brengen, als je hun gezicht ziet heb je al geen dorst meer. totaal geen zin in hun werk.

eten bij het zwembad eentonig, friet,pizza broodje hamburger.

eten in de avond GOED!

glas splinters in de bar onder de tafel waardoor ik glas heb in me voet.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Toppertje

Frits Dibowski
8-9-2018

Super hotelarrangement alles een 10 alleen de Arabische gasten zijn gedragen zich niet

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Supergoed hotel

Edwin
30-10-2017

Green Nature Diamond is een prachtig en groot hotel. Het is allemaal heel professioneel en je komt er niets te kort. Personeel is aardig en behulpzaam. Het eten is lekker en redelijk gevarieerd. Kamers zijn ruim en worden netjes schoongemaakt.

Het hotel ligt aan een beetje smal strand met ligstoelen in de baai van Marmaris. Onderin het hotel bevinden zich (zelfstandige) winkels. Let op bij de horlogeverkoper (Madiba) die doet het allemaal niet zo netjes. Zou er niets kopen

Let we op dat als je een landview kamer neemt je dan aan een drukke verkeersweg komt te zitten. Ik vond het niet zo erg, maar soms is het lawaai oorverdovend. Ramen kunnen ook niet openblijven ’s nachts. Om 6:15 begint de moskee ook met oproep tot gebed dus de ramen moeten ook eigenlijk wel dicht.

Tegenover het hotel zit een grote supermarkt. Het hotel bevindt net aan het einde van de winkelstraat (vanuit het centrum gezien). De ijssalon zit een beetje verstopt en we kwamen pas de een na laatste dag achter waar hij zat.

Super hotel

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2017

Super hotel receptie moet beter

Vervoort
14-9-2017

Alles is top eten is buitengewoon goed er wordt elke dag gebbq t en er word veel live gekookt. Kamers zijn ruim en netjes schoonmaak is ook goed.Let op reis je met een kind tussen 0 en 2 welke net zijn eerste stapjes kan of kan staan houd er dan rekening mee dat de baby bedjes niet veilig zijn kind in er zo uit vallen aangezien de valplanken maar 30 cm hoog zijn. Met veel pijn en moeite een ander camping bed kunne krijgen maar deze was ook niet oke . Receptie is onvriendlijk en kunnen slecht Engels zijn gewoon paar studenten rest van het personeel super. Zwembad is zeer netjes en veel lig bedjes geen handdoekje leggen.

Als je een luxe hotel wil in Marmaris wat niet al te ver is van het centrum (30min lopen) is dit een perfect hotel.

marmaris i like it

sonja
17-6-2017

hotel is goed gelegen mooi hotel eten lekker maar minpunt is onderhoud kamers zijn slecjt afgewerkt

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Nu nog een top hotel, maar over een paar jaar?

Ck
12-5-2017

Bij mijn laatste bezoek aan Turkije 3 jaar geleden was dit hotel nog in aanbouw, en drie weken voor de opening van het hotel moesten er nog heel wat gebeuren en werd er 24 uur per dag gewerkt door een heel leger aan mensen.

En dat is helaas ook te zien in het hotel, op veel punten slecht en slordig afgewerkt. Op sommige plekken zou je niet zeggen dat het hotel nog maar drie jaar oud is.

En dat is eigenlijk doodzonde want verder is het een tophotel. Prima eten, prima service en zwembad is top.

prima hotel

Ron de Bie
21-10-2016

in dit mooie nieuwe hotel is het prima vertoeven direct aan het strand en winkels op loopafstand en naar het centrum en de grote bazaar kan je met de dolmus voor maar 2.50 lira

Gereisd Alleenreizend in oktober 2016

Geweldig hotel

Linda en Afra
11-7-2016

Van tevoren beetje huiverig door veel negatieve reacties op zoover, zoals wij het zien had dit hotel wat kinderziektes de eerste 2 jaar, wat vrij logisch is in onze opinie. Hier was echter niets meer van te merken. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Mooie ruime opzet, geen rijen bij het buffet wat ook perfect voor elkaar was. Kamers erg mooi en schoon. Goede (gratis) wifi, zelfs goed bereik in kamer wat ik erg fijn vond ivm FaceTime naar het thuisfront. Erg fijn was ook de hamam en massage, echt een aanrader. Heerlijk strand met prima bedjes en parasols wat goed schoon gehouden werd. Ligt ook op een mooie locatie op prima loopafstand naar het centrum.Verder ook geen enkel moment onveilig gevoeld ondanks alle berichten van de laatste tijd. Wij hebben hier een heerlijk ontspannen week gehad en hopen zeker terug te keren.

Mooi hotel

Den elzen
25-6-2016

Waarom een 6 bij zwembad... je zou verwachten dat zo een hotel er wel voor zou zorgen dat het kinderbad wel in de schaduw zou liggen. Nu hebben wij dagelijks parasols daar voor gebruikt. Ook de parasols zijn al na 2 jaar aan vervanging toe.

Eten super nog niet eerder mee gemaakt dat we alle 12 zo goed hebben gegeten meestal zit er wel een iets mindere dag bij maar bij dit hotel dus niet.

We waren met zijn 4en 1 kind van 4 jaar en een baby van 10 maanden. We hebben ons uitstekend vermaakt.

kon beter

harry steendam
8-10-2015

ik was verleden jaar in marmaris en heb dit hotel gebouwd zien worden.

dit moest in een heel snel tempo waardoor je na een jaar al de gebreken naar voren ziet komen.

er zijn plus punten zoals de mooie grote kamers waar hier en daar al gebreken zichtbaar zijn.

eten ontbijt , lunch zijn prima te doen maar het diner is een drama wat laten sommige groeperingen zie hoe het niet hoort en gedragen zich als varkens, tafels die vol staan met dan wel niet genuttigd voedsel en dit stapelde zich maar op schande.

is het hotel daar verantwoordelijk voor of zijn het de mensen die zich zo misdragen.

hoe wordt een hotel beoordeeld op 5 ***** ???

ik denk als je veel geld betaald dat er andere mooie hotels zijn die de sterren waar kunnen maken.