Zoover
Hotel Green Nature Diamond

Hotel Green Nature Diamond

8,6

Super hotel gigantisch zwembad vlak bij strand

Peter Timmermans
29-9-2019

Marmaris een drukke plaats vol restaurants en veel hotels . Iets te druk en te vol volgens ons. Boulevard leuk om te lopen naar de haven en centrum pak de taxi boot leuke ervaring. Mensen die niets om winkelen en uitgaan geven moeten hier niet zijn. Wel kan je leuke boottochten maken b.v. naar Turtle beach Dalyan al wordt dat wel enorm commercieel uitgebuit ten nadele van de schildpadden die er leven.

Ons hotel Green nature diamond ronduit geweldig. Wij vinden die ene slechte recensie ook niet te begrijpen. Wij hadden een grote familiekamer die elke dag werd schoon gemaakt. Ontbijt was goed lunch en snackbar was niet gevarieerd. Maar het dinner maakte veel indruk. Turkse avond werd flink uitgepakt wat een keus en kwaliteit ook geweldig Chinees en Italiaans eten. Wat een goede service van de medewerkers vooral van Kermal. Meen loopt hele dag vriendelijk en hard te werken. Ook de barkeepers en de bezorgers op skates doen hun best .

Gereisd Met partner in september 2019

Asha
14-9-2019

Fantastisch hotel als je wilt ontspannen, personeel ontzettend vriendelijk en wat werken ze hard om het jou zo goed mogelijk naar je zin te maken. Bij inchecken vroegen wij om een kamer met uitzicht en die ook gekregen zonder extra kosten. De ligging van het hotel is ook goed waardoor je in de avond als je lekker je buik vol heb gegeten aan het grote buffet een wandeling kan maken, of uitbuiken in de lounge zaal die echt groot is. Ik vond het er geweldig en ga zeker nog wel een keer terug!

Gereisd Met partner in september 2019

NEVER NOOIT MEER!

Gezin met 2 kinderen
19-8-2019

Jammer dat ik geen fotos kan toevoegen, anders had ik het kunnen laten zien

NOOIT MEER,

Hotel is 5 jaar oud het ziet eruit!

Badkamer vol schimmel, zwembad rooster zijn weg of kapot kinderen vallen.

roosters vol schimmel, tegels in het zwembad op de vloer zijn weg waardoor je je voeten ophaalt.

rondom het zwembad bezaait met drinkbekers en lege borden. word niet of nauwelijks opgeruimd.

animatie is helemaal niks, organiseren ze waterpolo en diegene die het moet regelen heeft het te druk met zn telefoon.

in de middag dansen er wat meisje rond van het animatie team 3 nummers en dat was het.

zwembadbedjes erg vies!

er skeeleren 2 dames rond die je als je gelukt hebt 1x per dag drinken komen brengen, als je hun gezicht ziet heb je al geen dorst meer. totaal geen zin in hun werk.

eten bij het zwembad eentonig, friet,pizza broodje hamburger.

eten in de avond GOED!

glas splinters in de bar onder de tafel waardoor ik glas heb in me voet.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Prima hotel, superschoon.

José
1-8-2019

Marmaris heeft een mooie, levendige boulevard. Vanuit het hotel loop je in een half uurtje naar het centrum.Hotel Green Nature Diamond is in tegenstelling tot de meeste hotels waar we geweest zijn bij de receptie en in de gangen een beetje sober. Geen pracht en praal. De kamers zijn ruim en super schoon. De bbq buiten 's avonds tijdens het eten is ideaal. Er is altijd wel iets wat je lust.Storend zijn alleen de Russen, die de hele tafel vol met eten zetten.Er 2 happen er van eten en dan zo weglopen. Verschrikkelijk! De obers lopen de benen uit hun lijf, zijn vriendelijk en super snel.In de tijd dat wij er waren waren er weinig Nederlanders.Het zwembad is geweldig, zelfs om 10 uur nog ruimte genoeg. Het strand is smal, daar moet je wel vroeg naar toe om een bedje te bemachtigen. De buitenbar gaat om 23.00 u. dicht, tot 24.00 u. was de lobbybar open,daar kan je ook gezellig buiten zitten. Kortom, een prima hotel!

Gereisd Met partner in juli 2019

Mooi hotel met levendige omgeving.

Hans & Diana
30-6-2019

Mooi groot hotel met levendige omgeving, goed eten maar heel veel "kip", haven/bazaar op korte afstand, winkels en barretjes zowel op boulevard als langs strand, excursies geboekt bij een turk links bij het strand genaamd " Koos Alberts", hoef je niet ver te zoeken namelijk, massages bij hotel lekker.

Animatie wel leuk, personeel heel vriendelijk en werkt hard, met name in de bediening, geef ze wat fooi en ze vliegen voor je.

Wifi wel slecht maar is niet echt belangrijk.

Mooi groot schoon hotel wat zeer is aan te raden is. Voor lekker eten ga je naar Jan de Wit in de haven met name een chateau brian, een heerlijk stukje vlees.

Zowel voorkant en achterkant van het hotel levendige omgeving.

Mensen in de bazaar in de haven wel opdringerig , zijn daar maar paar x geweest om die reden , rest van marmaris valt wel mee

Kortom hotel en marmaris een aanrader als je van levendig houd maar ook rust.

Gereisd Met partner in juni 2019

Leuke omgeving. Hotel ok eten ok

Nicolas M
19-5-2019

Heel toffe omgeving.

Wel rekening houden dat de transfer van de luchthaven (Bodrum) naar marmaris 2 uur rijden is.

Hotel: proper en vriendelijk, wel rekening houden dat de glasisolatie niet top is, zo hoor je ook om 5u de moskee.

Eten: zeer lekker en vers, vrij veel keuze maar na een week wel ééntonig.

Algemeen wel een toffe ervaring en goed gelegen.

Gereisd Met partner in mei 2019

Geweldige vacantie gehad.

Johan
19-4-2019

Geweldig hotel, goed eten, mooi strand, goede service personeel, parasols en ligbedden gratis bij strand en hotel, handdoekservice enz enz, top vacantie.

Gereisd Met partner in september 2017

Heel erg leuk

Rachel Gast
4-11-2018

Prachtig hotel, alles tot in de puntjes geregeld. Lekker eten en vriendelijk personeel. Genoeg lig bedjes zowel op het strand als bij het zwembad. Zeker een aanrader! Gezellige boulevards, en je kan overal goed eten voor een klein prijsje. Alles is lopend te doen. Hangt veel sfeer en veel leuke terrasjes. Zou zo weer terug gaan.

Gereisd Met partner in juni 2017

Toppertje

Travelcompanie
13-10-2018

Goed hotel eten altijd goed afwisselend probeer ook de extra restaurants reserveer gratis bij Gast service kamer prima goede schoonmaak.Bediening was erg behulpzaam met name yunus vriendelijk hulpbereid.zwembad ook zeer goed.rondom hotel veel te doen ,ga ook eens naar ismiler leuke plek lekker op terras bij savas.Maak trips bij lokaal bureau hij regeld alles tegen goede prijs.

Dus wij komen zeer zeker retour voor een top vakantie.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Toppertje

Frits Dibowski
8-9-2018

Super hotelarrangement alles een 10 alleen de Arabische gasten zijn gedragen zich niet

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018