Zoover
Hotel Green Nature Diamond

Hotel Green Nature Diamond

8,6

Fantastisch! Tot volgend jaar.

Diana
4-9-2019

Samen met mijn dochter hebben we een super vakantie gehad!

De ligging is super. Recht aan zee. Zo de boulevard op. Vlakbij het mooie gezellige centrum.(cafe dubai zeer zeker de moeite waard)

Liever niet te voet,er stoppen om de paar minuten dolmusjes die je voor 4 lira overal naartoe brengen. Hebben wij veelvuldig gebruikt van gemaakt.

Zeer vriendelijk personeel. De obers in het restaurant zijn in 1 woord geweldig. Met name mehmet amhet bariş.

De kamers schoon en iedere dag schone handdoeken. Ook voor het strand.

Het eten is ook goed. Voor ieders wat wils!

Bbq buiten iedere avond.

We hebben genoten. En we komen er zeer zeker nog terug!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Fantastische vakantie gehad!

S Sneijder
2-9-2019

Mooi,groot,luxe hotel met zeer vriendelijke medewerkers! Mooie ruime familiekamer hadden wij.

Zeer schoon en werd goed onderhouden.Elke dag schone handdoeken.

Mini koelkast op de kamer, elke dag werd water en frisdrank aangevuld.

Dit was gratis.Kluis aanwezig en ook gratis.

Het eten is zeer uitgebreid en erg lekker!

Zeer leuk animatieteam en mooie shows in de avond door verschillende groepen.

Dikke pluim voor de obers.

Werken hard en maken lange uren.

Mooi zwembad met 3 glijbanen apart.Klein peuterbadje.

Genoeg ligbedden rond het zwembad.

Strand valt tegen.

Is heel smal.Bedjes liggen dicht op elkaar.

Strand bestaat uit veel kiezels.

De ligging is perfect.

Aan de winkel/restaurant boulevard.

Het oude centrum/haven is wel een stukje lopen.Maar met een taxi snel bereikt.

Verschillende restaurants in het hotel.

1x gratis te bezoeken per verblijf.

Italiaans eten was heerlijk.

In het hotel zit een dokterspost, tatooshop, winkeltje, kapper.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Heerlijk!!

Angelique
12-6-2019

Gevlogen op Bodrum, 2,5uur transfer - prachtige rit, heerlijk resort waar ons aan niks ontbrak, eten was prima, bediening was top, geen Nederlandse jeugd voor onze 17 jarige zoon (4-11juni), Marmaris is echt leuk en het weer was geweldig

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019

fantastisch hotel echt een aanrader

T. de Groot
28-5-2017

Mooi hotel, mooie kamers, iedere dag schone handdoeken. erg goed eten. vriendelijk personeel. Ik zou het hotel aan iedereen aanbevelen. Niets op aan te merken. We hebben een top vakantie gehad. Niet al te ver van het centrum van Marmaris. Het is te lopen.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2017

prima hotel

Ron de Bie
21-10-2016

in dit mooie nieuwe hotel is het prima vertoeven direct aan het strand en winkels op loopafstand en naar het centrum en de grote bazaar kan je met de dolmus voor maar 2.50 lira

Gereisd Alleenreizend in oktober 2016

heerlijk hotel met goede keuken

Groot hotel met een goede keuken
24-9-2016

groot hotel met ongeveer 670 kamers, verdeeld over 2 vleugels.

hotel heeft een goede keuken met veel variatie. Zeer uitgebreid ontbijt, lunch ofwel in vorm van warm/koud buffet of in buiten snackrestaurant. Diner zeer uitgebreid met showcooking buiten. Je kunt zowel binnen als buiten eten.

Kamers zijn ruim met flat t.v. en minibar die elke dag wordt bijgevuld. Grote inloopdouche en stortdouche en losse douchekop.

Zowel overdag als 's avonds animatie, behalve op zaterdag.

Ijsjes en gebak zijn verkrijgbaar op een onverwachte, onlogische plaats, bij cafe Wien.

Vriendelijk personeel bij de bar, waar je grote glazen, en buiten grote plastic bekers met drank krijgt.

Ik zou dit hotel zeker aan bevelen.

Geweldig hotel

Linda en Afra
11-7-2016

Van tevoren beetje huiverig door veel negatieve reacties op zoover, zoals wij het zien had dit hotel wat kinderziektes de eerste 2 jaar, wat vrij logisch is in onze opinie. Hier was echter niets meer van te merken. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Mooie ruime opzet, geen rijen bij het buffet wat ook perfect voor elkaar was. Kamers erg mooi en schoon. Goede (gratis) wifi, zelfs goed bereik in kamer wat ik erg fijn vond ivm FaceTime naar het thuisfront. Erg fijn was ook de hamam en massage, echt een aanrader. Heerlijk strand met prima bedjes en parasols wat goed schoon gehouden werd. Ligt ook op een mooie locatie op prima loopafstand naar het centrum.Verder ook geen enkel moment onveilig gevoeld ondanks alle berichten van de laatste tijd. Wij hebben hier een heerlijk ontspannen week gehad en hopen zeker terug te keren.

zeker voor herhaling vatbaar.

kelderman
8-6-2016

vaak 5 sterren hotels gehad in turkse riviera, maar dit hotel en de ligging was erg goed, buiten het hotel prachtige boulevard. En een prachtig uitzicht op de zee vol bergen. Hotel lekker ruim opgezet,goed veel Europees eten . leuk animatie team vooral Kristyna. Alles netjes en schoon,toiletten bij het zwembad had iets beter gekund. Leuke bar medewerkers iedereen op zijn beurt

Sinds april zijn er ook glijbanen!! Drank werd tot 24 uur geschonken.

De pub hoort niet bij allinn Verder veel leuke en goedkope excursies te boeken bij de Viking boot dag alinn varen met drank en lunch voor 15,00 pp

en dag rhodes incl tax voor 38,00 pp alles netjes geregeld Prijs geld bij meerdere excursies. Dolmus naar het centrum kost 1 euro 2,5 turkse lieren

Goede prijs-kwaliteit verhouding

wildbunch
7-2-2016

In het Hotel Green Nature Diamond is meer dan genoeg te doen voor kinderen. Elke dag heb je verschillende activiteiten waar kinderen én volwassen aan mee kunnen doen. De ligging is goed, want je stapt het hotel uit en je bent al omringt door winkels en restaurants. Voor een kleine prijs van 0.50 Eurocent, pak je een dolmus naar Marmaris, waar je dagen zoet kan zijn. Het hotel heeft een klein privé strand, waar je als gast vrij in de zee kunt zwemmen (het is afgezet). Het hotel heeft een groot en een mooi zwembad. De service is uitmuntend, de bediening is heel aardig en spraakzaam (het beschikken van diverse talen). De kwaliteit van het eten is ook heel uitstekend, het ontbijt ‘s ochtends is zeer uitgebreid, je hebt keuze uit vele verschillende gerechten. Dit geldt ook voor het eten 's avonds. Elke avond staat er zelfs een barbecue buiten met verschillende soorten vlees, vis en salades.

kon beter

harry steendam
8-10-2015

ik was verleden jaar in marmaris en heb dit hotel gebouwd zien worden.

dit moest in een heel snel tempo waardoor je na een jaar al de gebreken naar voren ziet komen.

er zijn plus punten zoals de mooie grote kamers waar hier en daar al gebreken zichtbaar zijn.

eten ontbijt , lunch zijn prima te doen maar het diner is een drama wat laten sommige groeperingen zie hoe het niet hoort en gedragen zich als varkens, tafels die vol staan met dan wel niet genuttigd voedsel en dit stapelde zich maar op schande.

is het hotel daar verantwoordelijk voor of zijn het de mensen die zich zo misdragen.

hoe wordt een hotel beoordeeld op 5 ***** ???

ik denk als je veel geld betaald dat er andere mooie hotels zijn die de sterren waar kunnen maken.