Zoover
Hotel Green Nature Diamond

Hotel Green Nature Diamond

8,6

Fantastisch! Tot volgend jaar.

Diana
4-9-2019

Samen met mijn dochter hebben we een super vakantie gehad!

De ligging is super. Recht aan zee. Zo de boulevard op. Vlakbij het mooie gezellige centrum.(cafe dubai zeer zeker de moeite waard)

Liever niet te voet,er stoppen om de paar minuten dolmusjes die je voor 4 lira overal naartoe brengen. Hebben wij veelvuldig gebruikt van gemaakt.

Zeer vriendelijk personeel. De obers in het restaurant zijn in 1 woord geweldig. Met name mehmet amhet bariş.

De kamers schoon en iedere dag schone handdoeken. Ook voor het strand.

Het eten is ook goed. Voor ieders wat wils!

Bbq buiten iedere avond.

We hebben genoten. En we komen er zeer zeker nog terug!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Fantastische vakantie gehad!

S Sneijder
2-9-2019

Mooi,groot,luxe hotel met zeer vriendelijke medewerkers! Mooie ruime familiekamer hadden wij.

Zeer schoon en werd goed onderhouden.Elke dag schone handdoeken.

Mini koelkast op de kamer, elke dag werd water en frisdrank aangevuld.

Dit was gratis.Kluis aanwezig en ook gratis.

Het eten is zeer uitgebreid en erg lekker!

Zeer leuk animatieteam en mooie shows in de avond door verschillende groepen.

Dikke pluim voor de obers.

Werken hard en maken lange uren.

Mooi zwembad met 3 glijbanen apart.Klein peuterbadje.

Genoeg ligbedden rond het zwembad.

Strand valt tegen.

Is heel smal.Bedjes liggen dicht op elkaar.

Strand bestaat uit veel kiezels.

De ligging is perfect.

Aan de winkel/restaurant boulevard.

Het oude centrum/haven is wel een stukje lopen.Maar met een taxi snel bereikt.

Verschillende restaurants in het hotel.

1x gratis te bezoeken per verblijf.

Italiaans eten was heerlijk.

In het hotel zit een dokterspost, tatooshop, winkeltje, kapper.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

NEVER NOOIT MEER!

Gezin met 2 kinderen
19-8-2019

Jammer dat ik geen fotos kan toevoegen, anders had ik het kunnen laten zien

NOOIT MEER,

Hotel is 5 jaar oud het ziet eruit!

Badkamer vol schimmel, zwembad rooster zijn weg of kapot kinderen vallen.

roosters vol schimmel, tegels in het zwembad op de vloer zijn weg waardoor je je voeten ophaalt.

rondom het zwembad bezaait met drinkbekers en lege borden. word niet of nauwelijks opgeruimd.

animatie is helemaal niks, organiseren ze waterpolo en diegene die het moet regelen heeft het te druk met zn telefoon.

in de middag dansen er wat meisje rond van het animatie team 3 nummers en dat was het.

zwembadbedjes erg vies!

er skeeleren 2 dames rond die je als je gelukt hebt 1x per dag drinken komen brengen, als je hun gezicht ziet heb je al geen dorst meer. totaal geen zin in hun werk.

eten bij het zwembad eentonig, friet,pizza broodje hamburger.

eten in de avond GOED!

glas splinters in de bar onder de tafel waardoor ik glas heb in me voet.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Heerlijk!!

Angelique
12-6-2019

Gevlogen op Bodrum, 2,5uur transfer - prachtige rit, heerlijk resort waar ons aan niks ontbrak, eten was prima, bediening was top, geen Nederlandse jeugd voor onze 17 jarige zoon (4-11juni), Marmaris is echt leuk en het weer was geweldig

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019

Toppertje

Frits Dibowski
8-9-2018

Super hotelarrangement alles een 10 alleen de Arabische gasten zijn gedragen zich niet

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Supergoed hotel

Edwin
30-10-2017

Green Nature Diamond is een prachtig en groot hotel. Het is allemaal heel professioneel en je komt er niets te kort. Personeel is aardig en behulpzaam. Het eten is lekker en redelijk gevarieerd. Kamers zijn ruim en worden netjes schoongemaakt.

Het hotel ligt aan een beetje smal strand met ligstoelen in de baai van Marmaris. Onderin het hotel bevinden zich (zelfstandige) winkels. Let op bij de horlogeverkoper (Madiba) die doet het allemaal niet zo netjes. Zou er niets kopen

Let we op dat als je een landview kamer neemt je dan aan een drukke verkeersweg komt te zitten. Ik vond het niet zo erg, maar soms is het lawaai oorverdovend. Ramen kunnen ook niet openblijven ’s nachts. Om 6:15 begint de moskee ook met oproep tot gebed dus de ramen moeten ook eigenlijk wel dicht.

Tegenover het hotel zit een grote supermarkt. Het hotel bevindt net aan het einde van de winkelstraat (vanuit het centrum gezien). De ijssalon zit een beetje verstopt en we kwamen pas de een na laatste dag achter waar hij zat.

Super hotel

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2017

Super hotel receptie moet beter

Vervoort
14-9-2017

Alles is top eten is buitengewoon goed er wordt elke dag gebbq t en er word veel live gekookt. Kamers zijn ruim en netjes schoonmaak is ook goed.Let op reis je met een kind tussen 0 en 2 welke net zijn eerste stapjes kan of kan staan houd er dan rekening mee dat de baby bedjes niet veilig zijn kind in er zo uit vallen aangezien de valplanken maar 30 cm hoog zijn. Met veel pijn en moeite een ander camping bed kunne krijgen maar deze was ook niet oke . Receptie is onvriendlijk en kunnen slecht Engels zijn gewoon paar studenten rest van het personeel super. Zwembad is zeer netjes en veel lig bedjes geen handdoekje leggen.

Als je een luxe hotel wil in Marmaris wat niet al te ver is van het centrum (30min lopen) is dit een perfect hotel.

marmaris i like it

sonja
17-6-2017

hotel is goed gelegen mooi hotel eten lekker maar minpunt is onderhoud kamers zijn slecjt afgewerkt

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

fantastisch hotel echt een aanrader

T. de Groot
28-5-2017

Mooi hotel, mooie kamers, iedere dag schone handdoeken. erg goed eten. vriendelijk personeel. Ik zou het hotel aan iedereen aanbevelen. Niets op aan te merken. We hebben een top vakantie gehad. Niet al te ver van het centrum van Marmaris. Het is te lopen.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2017

Nu nog een top hotel, maar over een paar jaar?

Ck
12-5-2017

Bij mijn laatste bezoek aan Turkije 3 jaar geleden was dit hotel nog in aanbouw, en drie weken voor de opening van het hotel moesten er nog heel wat gebeuren en werd er 24 uur per dag gewerkt door een heel leger aan mensen.

En dat is helaas ook te zien in het hotel, op veel punten slecht en slordig afgewerkt. Op sommige plekken zou je niet zeggen dat het hotel nog maar drie jaar oud is.

En dat is eigenlijk doodzonde want verder is het een tophotel. Prima eten, prima service en zwembad is top.