Zoover
Hotel Green Nature Diamond

Hotel Green Nature Diamond

8,6

Super hotel gigantisch zwembad vlak bij strand

Peter Timmermans
29-9-2019

Marmaris een drukke plaats vol restaurants en veel hotels . Iets te druk en te vol volgens ons. Boulevard leuk om te lopen naar de haven en centrum pak de taxi boot leuke ervaring. Mensen die niets om winkelen en uitgaan geven moeten hier niet zijn. Wel kan je leuke boottochten maken b.v. naar Turtle beach Dalyan al wordt dat wel enorm commercieel uitgebuit ten nadele van de schildpadden die er leven.

Ons hotel Green nature diamond ronduit geweldig. Wij vinden die ene slechte recensie ook niet te begrijpen. Wij hadden een grote familiekamer die elke dag werd schoon gemaakt. Ontbijt was goed lunch en snackbar was niet gevarieerd. Maar het dinner maakte veel indruk. Turkse avond werd flink uitgepakt wat een keus en kwaliteit ook geweldig Chinees en Italiaans eten. Wat een goede service van de medewerkers vooral van Kermal. Meen loopt hele dag vriendelijk en hard te werken. Ook de barkeepers en de bezorgers op skates doen hun best .

Gereisd Met partner in september 2019

Asha
14-9-2019

Fantastisch hotel als je wilt ontspannen, personeel ontzettend vriendelijk en wat werken ze hard om het jou zo goed mogelijk naar je zin te maken. Bij inchecken vroegen wij om een kamer met uitzicht en die ook gekregen zonder extra kosten. De ligging van het hotel is ook goed waardoor je in de avond als je lekker je buik vol heb gegeten aan het grote buffet een wandeling kan maken, of uitbuiken in de lounge zaal die echt groot is. Ik vond het er geweldig en ga zeker nog wel een keer terug!

Gereisd Met partner in september 2019

Fantastisch! Tot volgend jaar.

Diana
4-9-2019

Samen met mijn dochter hebben we een super vakantie gehad!

De ligging is super. Recht aan zee. Zo de boulevard op. Vlakbij het mooie gezellige centrum.(cafe dubai zeer zeker de moeite waard)

Liever niet te voet,er stoppen om de paar minuten dolmusjes die je voor 4 lira overal naartoe brengen. Hebben wij veelvuldig gebruikt van gemaakt.

Zeer vriendelijk personeel. De obers in het restaurant zijn in 1 woord geweldig. Met name mehmet amhet bariş.

De kamers schoon en iedere dag schone handdoeken. Ook voor het strand.

Het eten is ook goed. Voor ieders wat wils!

Bbq buiten iedere avond.

We hebben genoten. En we komen er zeer zeker nog terug!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Fantastische vakantie gehad!

S Sneijder
2-9-2019

Mooi,groot,luxe hotel met zeer vriendelijke medewerkers! Mooie ruime familiekamer hadden wij.

Zeer schoon en werd goed onderhouden.Elke dag schone handdoeken.

Mini koelkast op de kamer, elke dag werd water en frisdrank aangevuld.

Dit was gratis.Kluis aanwezig en ook gratis.

Het eten is zeer uitgebreid en erg lekker!

Zeer leuk animatieteam en mooie shows in de avond door verschillende groepen.

Dikke pluim voor de obers.

Werken hard en maken lange uren.

Mooi zwembad met 3 glijbanen apart.Klein peuterbadje.

Genoeg ligbedden rond het zwembad.

Strand valt tegen.

Is heel smal.Bedjes liggen dicht op elkaar.

Strand bestaat uit veel kiezels.

De ligging is perfect.

Aan de winkel/restaurant boulevard.

Het oude centrum/haven is wel een stukje lopen.Maar met een taxi snel bereikt.

Verschillende restaurants in het hotel.

1x gratis te bezoeken per verblijf.

Italiaans eten was heerlijk.

In het hotel zit een dokterspost, tatooshop, winkeltje, kapper.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Prima hotel, superschoon.

José
1-8-2019

Marmaris heeft een mooie, levendige boulevard. Vanuit het hotel loop je in een half uurtje naar het centrum.Hotel Green Nature Diamond is in tegenstelling tot de meeste hotels waar we geweest zijn bij de receptie en in de gangen een beetje sober. Geen pracht en praal. De kamers zijn ruim en super schoon. De bbq buiten 's avonds tijdens het eten is ideaal. Er is altijd wel iets wat je lust.Storend zijn alleen de Russen, die de hele tafel vol met eten zetten.Er 2 happen er van eten en dan zo weglopen. Verschrikkelijk! De obers lopen de benen uit hun lijf, zijn vriendelijk en super snel.In de tijd dat wij er waren waren er weinig Nederlanders.Het zwembad is geweldig, zelfs om 10 uur nog ruimte genoeg. Het strand is smal, daar moet je wel vroeg naar toe om een bedje te bemachtigen. De buitenbar gaat om 23.00 u. dicht, tot 24.00 u. was de lobbybar open,daar kan je ook gezellig buiten zitten. Kortom, een prima hotel!

Gereisd Met partner in juli 2019

Mooi hotel met levendige omgeving.

Hans & Diana
30-6-2019

Mooi groot hotel met levendige omgeving, goed eten maar heel veel "kip", haven/bazaar op korte afstand, winkels en barretjes zowel op boulevard als langs strand, excursies geboekt bij een turk links bij het strand genaamd " Koos Alberts", hoef je niet ver te zoeken namelijk, massages bij hotel lekker.

Animatie wel leuk, personeel heel vriendelijk en werkt hard, met name in de bediening, geef ze wat fooi en ze vliegen voor je.

Wifi wel slecht maar is niet echt belangrijk.

Mooi groot schoon hotel wat zeer is aan te raden is. Voor lekker eten ga je naar Jan de Wit in de haven met name een chateau brian, een heerlijk stukje vlees.

Zowel voorkant en achterkant van het hotel levendige omgeving.

Mensen in de bazaar in de haven wel opdringerig , zijn daar maar paar x geweest om die reden , rest van marmaris valt wel mee

Kortom hotel en marmaris een aanrader als je van levendig houd maar ook rust.

Gereisd Met partner in juni 2019

Heerlijk!!

Angelique
12-6-2019

Gevlogen op Bodrum, 2,5uur transfer - prachtige rit, heerlijk resort waar ons aan niks ontbrak, eten was prima, bediening was top, geen Nederlandse jeugd voor onze 17 jarige zoon (4-11juni), Marmaris is echt leuk en het weer was geweldig

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019

Leuke omgeving. Hotel ok eten ok

Nicolas M
19-5-2019

Heel toffe omgeving.

Wel rekening houden dat de transfer van de luchthaven (Bodrum) naar marmaris 2 uur rijden is.

Hotel: proper en vriendelijk, wel rekening houden dat de glasisolatie niet top is, zo hoor je ook om 5u de moskee.

Eten: zeer lekker en vers, vrij veel keuze maar na een week wel ééntonig.

Algemeen wel een toffe ervaring en goed gelegen.

Gereisd Met partner in mei 2019

Geweldige vacantie gehad.

Johan
19-4-2019

Geweldig hotel, goed eten, mooi strand, goede service personeel, parasols en ligbedden gratis bij strand en hotel, handdoekservice enz enz, top vacantie.

Gereisd Met partner in september 2017

Heel erg leuk

Rachel Gast
4-11-2018

Prachtig hotel, alles tot in de puntjes geregeld. Lekker eten en vriendelijk personeel. Genoeg lig bedjes zowel op het strand als bij het zwembad. Zeker een aanrader! Gezellige boulevards, en je kan overal goed eten voor een klein prijsje. Alles is lopend te doen. Hangt veel sfeer en veel leuke terrasjes. Zou zo weer terug gaan.

Gereisd Met partner in juni 2017