Zoover

8,6

Geweldig hotel

Linda en Afra
11-7-2016

Van tevoren beetje huiverig door veel negatieve reacties op zoover, zoals wij het zien had dit hotel wat kinderziektes de eerste 2 jaar, wat vrij logisch is in onze opinie. Hier was echter niets meer van te merken. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Mooie ruime opzet, geen rijen bij het buffet wat ook perfect voor elkaar was. Kamers erg mooi en schoon. Goede (gratis) wifi, zelfs goed bereik in kamer wat ik erg fijn vond ivm FaceTime naar het thuisfront. Erg fijn was ook de hamam en massage, echt een aanrader. Heerlijk strand met prima bedjes en parasols wat goed schoon gehouden werd. Ligt ook op een mooie locatie op prima loopafstand naar het centrum.Verder ook geen enkel moment onveilig gevoeld ondanks alle berichten van de laatste tijd. Wij hebben hier een heerlijk ontspannen week gehad en hopen zeker terug te keren.

heerlijke vakantie

Bianca
1-10-2015

ik was samen met mijn moeder en wij hebben echt een top vakantie gehad, het is een mooi en gezellig hotel de afwerking kan beter maar we hadden een mooie kamer we hadden klein probleempje met het water in de douch maar dat werd al snel opgelost.

ook is er een Nederlands sprekende dame waar je met vragen naar toe kan en als je in 1 van de restaurants wil eten moet je bij haar reserveren.

Het eten was heerlijk en warm en gevarieerd, bij de Mexicaan en de Mediteraan was het eten heerlijk.

er is genoeg entertainment maar de entertainment groep mag wat entousiaster ze krijgen helaas weinig mensen mee.

het personeel is werkt hart en over het algemeen zijn ze vriendelijk

wij komen zeker een keer terug

Super hotel !

Mel
22-2-2015

Super hotel .

Met mijn broertje en vader hier geweest echt genoten van dit fantastische hotel .

Heel klantvriendelijk.

Kamers super schoon , het eten was heerlijk.

Eerder 3 x bij green nature resort & spa in marmaris geweest .

Ook een super hotel !!

Beide hotels echt een aanrader .

Wij gaan zeker weer terug naar beide hotels !!

Toppp

Gereisd Anders in september 2014

Tevreden Perfect

yavuz
15-2-2015

Nieuwe hotel, nieuwe vestiging. 2014 september met me familie vakantie gehouden. Wij zijn zeer tevreden in het algemeen perfect. Goede kwaliteit, zeer klant vriendelijk, hygienisch... Personeel zeer behulpzaam. Herhaling vatbaar. 2015 augustus gaan we weer daarheen.

Gereisd Anders in september 2014

Geweldig hotel!

Kristel
14-10-2014

Vandaag terug gekomen uit dit mooie hotel. Alles is nieuw en daardoor ziet het er heel mooi uit. Super centrale ligging want het hotel ligt aan het strand waar je vanuit het zwembad zo naar toe wandelt. Het centrum en de haven ligt op 35 minuten lopen langs de gezellige boulevard met terrasjes of 10 minuten met de dolmus waar je voor het hotel op kunt stappen.

Het eten is heel goed met veel keuze en altijd vis, vlees, pasta's, salade's, amuse's en veel desserts. Bij het zwembad staat ook van 11.00 tot 17.00 een buffet als je tussendoor nog iets wil eten.

Handdoekenservice was geweldig want je kreeg iedere dag 2 grote handdoeken per persoon.

Als je fitness (krachttraining en/of cardio) wil doen op vakantie dan raad ik je dit hotel zeker aan want er staan veel apparaten en allemaal nieuw.

De kamers zijn heel mooi, ruim en modern. En ook de spa is mooi, 2 sauna's, een stoombad en groot binnenzwembad.

Één minpuntje is dat de wifi alleen bij de receptie is.

Ik ga volgend jaar weer!