Zoover

8,6

NEVER NOOIT MEER!

Gezin met 2 kinderen
19-8-2019

Jammer dat ik geen fotos kan toevoegen, anders had ik het kunnen laten zien

NOOIT MEER,

Hotel is 5 jaar oud het ziet eruit!

Badkamer vol schimmel, zwembad rooster zijn weg of kapot kinderen vallen.

roosters vol schimmel, tegels in het zwembad op de vloer zijn weg waardoor je je voeten ophaalt.

rondom het zwembad bezaait met drinkbekers en lege borden. word niet of nauwelijks opgeruimd.

animatie is helemaal niks, organiseren ze waterpolo en diegene die het moet regelen heeft het te druk met zn telefoon.

in de middag dansen er wat meisje rond van het animatie team 3 nummers en dat was het.

zwembadbedjes erg vies!

er skeeleren 2 dames rond die je als je gelukt hebt 1x per dag drinken komen brengen, als je hun gezicht ziet heb je al geen dorst meer. totaal geen zin in hun werk.

eten bij het zwembad eentonig, friet,pizza broodje hamburger.

eten in de avond GOED!

glas splinters in de bar onder de tafel waardoor ik glas heb in me voet.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Toppertje

Frits Dibowski
8-9-2018

Super hotelarrangement alles een 10 alleen de Arabische gasten zijn gedragen zich niet

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Supergoed hotel

Edwin
30-10-2017

Green Nature Diamond is een prachtig en groot hotel. Het is allemaal heel professioneel en je komt er niets te kort. Personeel is aardig en behulpzaam. Het eten is lekker en redelijk gevarieerd. Kamers zijn ruim en worden netjes schoongemaakt.

Het hotel ligt aan een beetje smal strand met ligstoelen in de baai van Marmaris. Onderin het hotel bevinden zich (zelfstandige) winkels. Let op bij de horlogeverkoper (Madiba) die doet het allemaal niet zo netjes. Zou er niets kopen

Let we op dat als je een landview kamer neemt je dan aan een drukke verkeersweg komt te zitten. Ik vond het niet zo erg, maar soms is het lawaai oorverdovend. Ramen kunnen ook niet openblijven ’s nachts. Om 6:15 begint de moskee ook met oproep tot gebed dus de ramen moeten ook eigenlijk wel dicht.

Tegenover het hotel zit een grote supermarkt. Het hotel bevindt net aan het einde van de winkelstraat (vanuit het centrum gezien). De ijssalon zit een beetje verstopt en we kwamen pas de een na laatste dag achter waar hij zat.

Super hotel

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2017

Super hotel receptie moet beter

Vervoort
14-9-2017

Alles is top eten is buitengewoon goed er wordt elke dag gebbq t en er word veel live gekookt. Kamers zijn ruim en netjes schoonmaak is ook goed.Let op reis je met een kind tussen 0 en 2 welke net zijn eerste stapjes kan of kan staan houd er dan rekening mee dat de baby bedjes niet veilig zijn kind in er zo uit vallen aangezien de valplanken maar 30 cm hoog zijn. Met veel pijn en moeite een ander camping bed kunne krijgen maar deze was ook niet oke . Receptie is onvriendlijk en kunnen slecht Engels zijn gewoon paar studenten rest van het personeel super. Zwembad is zeer netjes en veel lig bedjes geen handdoekje leggen.

Als je een luxe hotel wil in Marmaris wat niet al te ver is van het centrum (30min lopen) is dit een perfect hotel.

marmaris i like it

sonja
17-6-2017

hotel is goed gelegen mooi hotel eten lekker maar minpunt is onderhoud kamers zijn slecjt afgewerkt

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Nu nog een top hotel, maar over een paar jaar?

Ck
12-5-2017

Bij mijn laatste bezoek aan Turkije 3 jaar geleden was dit hotel nog in aanbouw, en drie weken voor de opening van het hotel moesten er nog heel wat gebeuren en werd er 24 uur per dag gewerkt door een heel leger aan mensen.

En dat is helaas ook te zien in het hotel, op veel punten slecht en slordig afgewerkt. Op sommige plekken zou je niet zeggen dat het hotel nog maar drie jaar oud is.

En dat is eigenlijk doodzonde want verder is het een tophotel. Prima eten, prima service en zwembad is top.

Mooi hotel

Den elzen
25-6-2016

Waarom een 6 bij zwembad... je zou verwachten dat zo een hotel er wel voor zou zorgen dat het kinderbad wel in de schaduw zou liggen. Nu hebben wij dagelijks parasols daar voor gebruikt. Ook de parasols zijn al na 2 jaar aan vervanging toe.

Eten super nog niet eerder mee gemaakt dat we alle 12 zo goed hebben gegeten meestal zit er wel een iets mindere dag bij maar bij dit hotel dus niet.

We waren met zijn 4en 1 kind van 4 jaar en een baby van 10 maanden. We hebben ons uitstekend vermaakt.

Prachtig Hotel!

Rifat Aksoy
11-2-2015

Vader met 2 kinderen voor ons de 4e jaar op een rij, gaan wij naar Club Green Nature,waar wij ieder jaar weer een voortreffelijke vakantie hebben. "Met een woord geweldig hotel".

Aardig en zorgzaam personeel. In een nacht kon ik niet slapen kreeg plotseling behoorlijke pijn aan mijn kies, ben hiervoor naar de receptie gelopen, waardoor ik goed geholpen ben.

Ook zijn we in Green Nature Diamond geweest.

De verbouwing van dit hotel was inderdaad net klaar.

Maar dat hinderde niet onze vakantie. Ik snap niet waarom sommige mensen te vlug klagen over het hotel, waar ze net amper binnen stappen en direct beginnen te klagen.

Ook hier hebben Super vakantie gehad, de kamers zijn stijlvol en netjes ingericht . Onze ervaring waren met beide hotels zeer goed. Wij verlangen nu al naar Green Diamond.

Wij gaan zekers terug. Mensen zeker de moeite waard!!

`dit nooit meer`!

Fam. van der Linden
27-10-2014

Van de buitenkant prachtig hotel maar... schijn bedriegt.

Wij hebben ook gebruik gemaakt van Up Grade mogelijkheid Green Nature Resort naar Diamond en dat hebben we geweten.

Hotel is gewoon nog niet klaar en er is nog van alles niet af vooral de spa, animatie zeer matig vooral avonds weinig te doen voor zowel oud als jong.

Zwembad mooi aangelegd maar erg kaal en saaie sfeer, poolbar vaker dicht dan open. Eten is hier naar onze smaak wel goed en compleet en personeel is vriendelijk en behulpzaam in ieder geval stuken beter dan bij Green Nature Resort.

Maar wat letterlijk de druppel was is dat tijdens een stortbui het hele en dan bedoel ik ook het hele hotel blank stond wat grote gevolgen zou kunnen opleveren zoals elektrocutie, want het water kwam uit de boxen en lampen, en zelfs het plafond van de lobby kwam deels naar beneden.

Met als gevolg toch maar weer terug naar green Nature Resort.

Voor ons nooit meer!!

Nooit meer

Wendy
25-10-2014

Eigenlijk zijn de meeste dingen al gezegd. Het enige goede aan dit hotel is de ligging. Het eten ziet er inderdaad schitterend uit.

Even een opsomming van de negative dingen:

Bouwput

Gevaarlijk voor kinderen.

Ultra all incl no way zeker niet.

Geen bad ( wat wel handig is met kleine kinderen.

Geen personeel meer kijkers dan werkers.

Managers laten zich niet zien voor commentaar.

Lekkage.

Animatie ver onder pijl.

Het ergste is gebreken bij reisleiding bekend maar wordt gewoon verhuurd.

Eetzaal heeft kantine verlichting.

belooft is 3 ala carte restaurants en er is er 1 maar niet alle dagen open.

Enz enz enz. Echt triest dat dit verhuurd wordt.