Zoover
Hotel Green Nature Diamond

Hotel Green Nature Diamond

8,6

Fantastisch! Tot volgend jaar.

Diana
4-9-2019

Samen met mijn dochter hebben we een super vakantie gehad!

De ligging is super. Recht aan zee. Zo de boulevard op. Vlakbij het mooie gezellige centrum.(cafe dubai zeer zeker de moeite waard)

Liever niet te voet,er stoppen om de paar minuten dolmusjes die je voor 4 lira overal naartoe brengen. Hebben wij veelvuldig gebruikt van gemaakt.

Zeer vriendelijk personeel. De obers in het restaurant zijn in 1 woord geweldig. Met name mehmet amhet bariş.

De kamers schoon en iedere dag schone handdoeken. Ook voor het strand.

Het eten is ook goed. Voor ieders wat wils!

Bbq buiten iedere avond.

We hebben genoten. En we komen er zeer zeker nog terug!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Fantastische vakantie gehad!

S Sneijder
2-9-2019

Mooi,groot,luxe hotel met zeer vriendelijke medewerkers! Mooie ruime familiekamer hadden wij.

Zeer schoon en werd goed onderhouden.Elke dag schone handdoeken.

Mini koelkast op de kamer, elke dag werd water en frisdrank aangevuld.

Dit was gratis.Kluis aanwezig en ook gratis.

Het eten is zeer uitgebreid en erg lekker!

Zeer leuk animatieteam en mooie shows in de avond door verschillende groepen.

Dikke pluim voor de obers.

Werken hard en maken lange uren.

Mooi zwembad met 3 glijbanen apart.Klein peuterbadje.

Genoeg ligbedden rond het zwembad.

Strand valt tegen.

Is heel smal.Bedjes liggen dicht op elkaar.

Strand bestaat uit veel kiezels.

De ligging is perfect.

Aan de winkel/restaurant boulevard.

Het oude centrum/haven is wel een stukje lopen.Maar met een taxi snel bereikt.

Verschillende restaurants in het hotel.

1x gratis te bezoeken per verblijf.

Italiaans eten was heerlijk.

In het hotel zit een dokterspost, tatooshop, winkeltje, kapper.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Heerlijk!!

Angelique
12-6-2019

Gevlogen op Bodrum, 2,5uur transfer - prachtige rit, heerlijk resort waar ons aan niks ontbrak, eten was prima, bediening was top, geen Nederlandse jeugd voor onze 17 jarige zoon (4-11juni), Marmaris is echt leuk en het weer was geweldig

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019

fantastisch hotel echt een aanrader

T. de Groot
28-5-2017

Mooi hotel, mooie kamers, iedere dag schone handdoeken. erg goed eten. vriendelijk personeel. Ik zou het hotel aan iedereen aanbevelen. Niets op aan te merken. We hebben een top vakantie gehad. Niet al te ver van het centrum van Marmaris. Het is te lopen.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2017

heerlijk hotel met goede keuken

Groot hotel met een goede keuken
24-9-2016

groot hotel met ongeveer 670 kamers, verdeeld over 2 vleugels.

hotel heeft een goede keuken met veel variatie. Zeer uitgebreid ontbijt, lunch ofwel in vorm van warm/koud buffet of in buiten snackrestaurant. Diner zeer uitgebreid met showcooking buiten. Je kunt zowel binnen als buiten eten.

Kamers zijn ruim met flat t.v. en minibar die elke dag wordt bijgevuld. Grote inloopdouche en stortdouche en losse douchekop.

Zowel overdag als 's avonds animatie, behalve op zaterdag.

Ijsjes en gebak zijn verkrijgbaar op een onverwachte, onlogische plaats, bij cafe Wien.

Vriendelijk personeel bij de bar, waar je grote glazen, en buiten grote plastic bekers met drank krijgt.

Ik zou dit hotel zeker aan bevelen.

zeker voor herhaling vatbaar.

kelderman
8-6-2016

vaak 5 sterren hotels gehad in turkse riviera, maar dit hotel en de ligging was erg goed, buiten het hotel prachtige boulevard. En een prachtig uitzicht op de zee vol bergen. Hotel lekker ruim opgezet,goed veel Europees eten . leuk animatie team vooral Kristyna. Alles netjes en schoon,toiletten bij het zwembad had iets beter gekund. Leuke bar medewerkers iedereen op zijn beurt

Sinds april zijn er ook glijbanen!! Drank werd tot 24 uur geschonken.

De pub hoort niet bij allinn Verder veel leuke en goedkope excursies te boeken bij de Viking boot dag alinn varen met drank en lunch voor 15,00 pp

en dag rhodes incl tax voor 38,00 pp alles netjes geregeld Prijs geld bij meerdere excursies. Dolmus naar het centrum kost 1 euro 2,5 turkse lieren

Goede prijs-kwaliteit verhouding

wildbunch
7-2-2016

In het Hotel Green Nature Diamond is meer dan genoeg te doen voor kinderen. Elke dag heb je verschillende activiteiten waar kinderen én volwassen aan mee kunnen doen. De ligging is goed, want je stapt het hotel uit en je bent al omringt door winkels en restaurants. Voor een kleine prijs van 0.50 Eurocent, pak je een dolmus naar Marmaris, waar je dagen zoet kan zijn. Het hotel heeft een klein privé strand, waar je als gast vrij in de zee kunt zwemmen (het is afgezet). Het hotel heeft een groot en een mooi zwembad. De service is uitmuntend, de bediening is heel aardig en spraakzaam (het beschikken van diverse talen). De kwaliteit van het eten is ook heel uitstekend, het ontbijt ‘s ochtends is zeer uitgebreid, je hebt keuze uit vele verschillende gerechten. Dit geldt ook voor het eten 's avonds. Elke avond staat er zelfs een barbecue buiten met verschillende soorten vlees, vis en salades.

Mooi hotel met zeer vriendelijk personeel

Barbara Grundeken
21-8-2015

Net terug van 10 heerlijke dagen Green Nature Diamond. Wij hadden een familiekamer geboekt en bij aankomst bleek deze helaas niet beschikbaar. De receptie vroeg of wij het een probleem vonden om 1 nacht in twee tweepersoons naast elkaar te slapen en dat het de volgende dag goed gemaakt zou worden. De dag erna krijgen wij de kingsize honeymoon suite met zeezicht. Dan weet je werkelijk niet wat je mee maakt. Het personeel bij de receptie en restaurant is zeer vriendelijk en moeten heel wat slikken van de Turkse mensen. Die hebben werkelijk geen geduld en gaan overal doorheen. Worden ze niet direct geholpen dan beginnen ze direct tegen het personeel te schelden. Het einige minpunt is dat het animatieteam niet zo leuk is. Om 21:45 uur zijn de shows afgelopen, maar dan kan je natuurlijk de boulevard op gaan. Ook een pluspunt is dat er in de ochtend geen gevecht is voor een bedje. Die zijn er ruimschoots.

Heerlijke vakantie.

mary-ann
19-7-2015

Net terug van 10 dagen Green Nature Diamond. Heerlijke plek direct aan strand en boulevard. Hardwerkend en vriendelijk personeel. Veelzijdig eten en ultra all inclusive. Voor het hotel meer dan een dikke 8. Alleen jammer dat er veel Russische gasten zijn die om 10 uur beginnen met cocktails en de hele dag doorgaan met drinken. Borden eten volscheppen en laten staan. Leuke animatie iedere dag. Een topper.

Super vakantie

Jacco Dol
30-4-2015

echt een aanrader is nu helemaal open ik begrijp sinds drie weken vriendelijk personeel ik heb zelf veel hotels gehad in Turkey maar dit is ver uit het beste met eten echt super goed misschien heel klein min puntje. Dat er geen verse jus orange bij ontbijt is

Gereisd Met oudere kinderen in april 2015