Zoover
Hotel Green Nature Diamond

Hotel Green Nature Diamond

8,6

fantastisch hotel echt een aanrader

T. de Groot
28-5-2017

Mooi hotel, mooie kamers, iedere dag schone handdoeken. erg goed eten. vriendelijk personeel. Ik zou het hotel aan iedereen aanbevelen. Niets op aan te merken. We hebben een top vakantie gehad. Niet al te ver van het centrum van Marmaris. Het is te lopen.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2017

Fantastisch alles gewoon geweldig

Arno Dikken
28-5-2017

Kamers eten gewoon alles goed

Gereisd Met partner in mei 2017

Zeer Goed bevallen in een woord fantastisch

Kees
22-5-2017

Bij dit Resort staat de service hoog in het vaandel .Zeer vriendelijk personeel .

Het eten was gevarieerd en goed. De ligbedden bij het zwembad en het strand waren er in voldoende mate aanwezig, dus geen reservering nodig. Bij het zwembad zeer grote parasols met een verrijdbare voet.

Gereisd Met vrienden in mei 2017

In een woord: geweldig!

Linda
21-5-2017

Het hotel ziet er mooi en verzorgd uit. De kamers ( wij hadden zeezicht) waren netjes. Goede inloopdouche. Regendouche met goede straal. Fijne minibar, dagelijks aangevuld met water en blikjes echte coca cola, sprite en sinaasappelsap. Het buffet was van zeer goede kwaliteit. Zowel ontbijt, lunch als diner voor ons nu 9x Turkije, dus wij hebben vergelijkingsmateriaal. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam, mn Mustafa (buitenterras) en Belgin ( het ijsmeisje). Geweldig lekker ijs trouwens 👌. Het resort verdient een dikke 10!

Voor onze trouwdag een fruitmand met wijn op onze kamer. En onze zoon had onze tafel tijdens het diner laten versieren. Heel leuk! Heel attent. Werd heel erg op prijs gesteld.

Hartelijk dank voor de fijne service, dat we ons welkom voelen. Volgende keer weer vakantie in het mooie, gastvrije Turkije.

Nu nog een top hotel, maar over een paar jaar?

Ck
12-5-2017

Bij mijn laatste bezoek aan Turkije 3 jaar geleden was dit hotel nog in aanbouw, en drie weken voor de opening van het hotel moesten er nog heel wat gebeuren en werd er 24 uur per dag gewerkt door een heel leger aan mensen.

En dat is helaas ook te zien in het hotel, op veel punten slecht en slordig afgewerkt. Op sommige plekken zou je niet zeggen dat het hotel nog maar drie jaar oud is.

En dat is eigenlijk doodzonde want verder is het een tophotel. Prima eten, prima service en zwembad is top.

Marmaris en het Green Nature Diamond is geweldig.

johan
5-5-2017

Hotel met alles erop en eraan is kompleet,

zembad geweldig, strand is een beetje smal maar geen probleem.

eten zeer uitgebreid, en goed.

centrum dicht bij, fijn om een wandeling temaken.

Gereisd Met partner in september 2016

schitterende vakantie

wvlo
20-4-2017

perfect hotel, zeer vriendelijk personeel. Goede service

Gereisd Met partner in oktober 2016

het was er geweldig

jenny landa
16-3-2017

alles was goed hotel personeel en de vlucht alles was perfect dit jaar gaan we naar bodrum met touroperator

Gereisd Met partner in september 2016

Geweldig hotel

Ronald Ramdhani
14-3-2017

Alles was goed vriendelijke personeel lekker eten en heel groot en ruim alles

Gereisd Met partner in mei 2016

Prachtig

Rob H
7-1-2017

Eigenlijk alles was goed, niks te klagen gehad, perfect vriendelijk personeel 👍👍👍, zeker nog eens terug!

Gereisd Met vrienden in oktober 2016