Zoover
Hotel Green Nature Diamond

Hotel Green Nature Diamond

8,6

Mooi maar ongezellig en te massaal

Mira
4-7-2018

Wij vonden het een heel mooi maar zeer groot complex De ligging aan het strand heerlijk! En vanaf de voorkant heel centraal in een hele gezellige grote winkelstraat die de ene kant naar Marmaris haven gaat , en de andere kant naar het mooie Icmeler Voor ons was het complex te groot, de afstanden die je steeds moet lopen om op je kamer te komen is best lang Vanaf het strand naar de zwembad bar om drinken te halen is ook een aardig stukje lopen in de warmte als je erge dorst hebt! De gezelligheid is ver te zoeken, het is allemaal vrij kil binnen mede denk ik doordat het zo groot is. Aan avond animatie hebben wij niet veel gezien, en de bar boven met balkon is ook erg saai Receptiepersoneel heel onvriendelijk! Spreken geen engels En op een extra kussen heb ik 3 dagen gewacht na blijven vragen de schoonmaakster geld gegeven en zij bracht hem eindelijk! De kapper beneden lijkt aardig maar gaat alleen om je geld

Gereisd Met partner in juni 2018

Topvakantie gehad, 14 dagen waren veel te kort.

Werner
28-5-2018

Marmaris is een geweldige badstad. Er is veel te doen . Dolmus stopt om de x minuten aan het hotel , kost maar 3 lira p.p. Naar de jachthaven is het een klein half uurtje wandelen . Elke dag om 21u aan de grand bazaar een spelende waterfontijn. Aan het hotel zijn er links winkeltjes en rechts tot aan de hele mooie jachthaven( met veel uitgangs mogelijkheden).Er is een Grand bazaar en winkelstraat in het centrum. Je kan verschillende bootexursies doen, er zijn er die vertrekken achter het hotel zelf. Er is genoeg te doen voor jong & oud. Is er overal heel proper . We zijn al een aantal keer naar Lara geweest, maar qua omgeving en uitzicht is het hier super. Het hotel is ook heel goed. We hadden al schrik om te vertrekken nadat we hier reactie’s op hadden gelezen. Maar alles was heel goed, elke dag werd de kamer gepoetst. Het eten was super, personeel heel vriendelijk. Nog een dik verdiend compliment voor Mustafa de garcon die de gasten super verwend. Voor hem was niks te veel. We komen zeker nog terug.

Gereisd Met partner in mei 2018

Supergoed hotel

Edwin
30-10-2017

Green Nature Diamond is een prachtig en groot hotel. Het is allemaal heel professioneel en je komt er niets te kort. Personeel is aardig en behulpzaam. Het eten is lekker en redelijk gevarieerd. Kamers zijn ruim en worden netjes schoongemaakt.

Het hotel ligt aan een beetje smal strand met ligstoelen in de baai van Marmaris. Onderin het hotel bevinden zich (zelfstandige) winkels. Let op bij de horlogeverkoper (Madiba) die doet het allemaal niet zo netjes. Zou er niets kopen

Let we op dat als je een landview kamer neemt je dan aan een drukke verkeersweg komt te zitten. Ik vond het niet zo erg, maar soms is het lawaai oorverdovend. Ramen kunnen ook niet openblijven ’s nachts. Om 6:15 begint de moskee ook met oproep tot gebed dus de ramen moeten ook eigenlijk wel dicht.

Tegenover het hotel zit een grote supermarkt. Het hotel bevindt net aan het einde van de winkelstraat (vanuit het centrum gezien). De ijssalon zit een beetje verstopt en we kwamen pas de een na laatste dag achter waar hij zat.

Super hotel

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2017

prima hotel, perfecte service

w v lochem
30-10-2017

Goed hotel, ruime en schone kamers,goed en afwisselend eten. Goede service van de kelners en obers, mn Mustafa. Wat minder was, de verscheidenheid van nationaliteiten.

Gereisd Met partner in oktober 2017

Super hotel receptie moet beter

Vervoort
14-9-2017

Alles is top eten is buitengewoon goed er wordt elke dag gebbq t en er word veel live gekookt. Kamers zijn ruim en netjes schoonmaak is ook goed.Let op reis je met een kind tussen 0 en 2 welke net zijn eerste stapjes kan of kan staan houd er dan rekening mee dat de baby bedjes niet veilig zijn kind in er zo uit vallen aangezien de valplanken maar 30 cm hoog zijn. Met veel pijn en moeite een ander camping bed kunne krijgen maar deze was ook niet oke . Receptie is onvriendlijk en kunnen slecht Engels zijn gewoon paar studenten rest van het personeel super. Zwembad is zeer netjes en veel lig bedjes geen handdoekje leggen.

Als je een luxe hotel wil in Marmaris wat niet al te ver is van het centrum (30min lopen) is dit een perfect hotel.

Top vakantie en top hotel!

Christel en Jeroen
17-8-2017

Het is een zeer mooi, groot en verzorgd hotel.

De kamer was ruim en netjes. De minibar bij ons op de kamer werd elke dag bijgevuld met frisdrank en water. Ook kregen we iedere dag nieuwe handdoeken.

Het eten was zeer goed en zeer afwisselend. Je kunt zowel binnen als buiten eten. Buiten wordt er ook gekookt tijdens het diner. 's Avonds is het echter wel wat drukker tijdens het diner. Wij ondervonden dat je het beste of meteen om 19.00 uur, of vanaf 20.15 uur kon gaan. Dan was het nog wat rustiger. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Het hotel heeft een zeer groot zwembad met ruim voldoende ligbedjes. Je hoeft hier echt niet 's ochtend als je handdoek klaar te leggen. Door de dag heen is er voldoende plek. Ook aan het strand zijn er ligbedden die horen bij het hotel. Hier is gratis gebruik van te maken.

De service aan de receptie mag wat beter/vriendelijker. Dit is ook het enige minpuntje.

Het hotel is een echte aanrader en wij zullen er zeker nog eens terugkeren!

marmaris i like it

sonja
17-6-2017

hotel is goed gelegen mooi hotel eten lekker maar minpunt is onderhoud kamers zijn slecjt afgewerkt

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Centrum dichtbij hotel

Grote zwembad

Mooie uitzicht

Gereisd Met vrienden in januari 2017

fantastisch hotel echt een aanrader

T. de Groot
28-5-2017

Mooi hotel, mooie kamers, iedere dag schone handdoeken. erg goed eten. vriendelijk personeel. Ik zou het hotel aan iedereen aanbevelen. Niets op aan te merken. We hebben een top vakantie gehad. Niet al te ver van het centrum van Marmaris. Het is te lopen.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2017

Fantastisch alles gewoon geweldig

Arno Dikken
28-5-2017

Kamers eten gewoon alles goed

Gereisd Met partner in mei 2017