Zoover

8,6

Heel erg leuk

Rachel Gast
4-11-2018

Prachtig hotel, alles tot in de puntjes geregeld. Lekker eten en vriendelijk personeel. Genoeg lig bedjes zowel op het strand als bij het zwembad. Zeker een aanrader! Gezellige boulevards, en je kan overal goed eten voor een klein prijsje. Alles is lopend te doen. Hangt veel sfeer en veel leuke terrasjes. Zou zo weer terug gaan.

Gereisd Met partner in juni 2017

Toppertje

Travelcompanie
13-10-2018

Goed hotel eten altijd goed afwisselend probeer ook de extra restaurants reserveer gratis bij Gast service kamer prima goede schoonmaak.Bediening was erg behulpzaam met name yunus vriendelijk hulpbereid.zwembad ook zeer goed.rondom hotel veel te doen ,ga ook eens naar ismiler leuke plek lekker op terras bij savas.Maak trips bij lokaal bureau hij regeld alles tegen goede prijs.

Dus wij komen zeer zeker retour voor een top vakantie.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Super

Desiree
1-10-2018

Wat een super hotel. Eten heel gevarieerd, veel, lekker en voor ieder wat wils. Ik zou bijna zeggen teveel keuze. In de middag kan je of bij het restaurant of bij het zwembad eten. Kamer ruim en schoon. Zwembad schoon en groot. Ondanks dat het een heel groot hotel is merk je hier weinig van. Dolmus stopt voor de deur om naar het centrum te gaan. Winkeltjes beginnen eigenlijk al vanaf dit hotel. Hele dag door entertainment en Elke avond is er wel een show. Een super hotel voor alle leeftijden.

perfecte vakantie gehad

carlo vlijmen
22-9-2018

zeer goed hotel en zeker de moeite waard om nog eens te gaan

het personeel is zeer vriendelijk en er word hard gewerkt door personeel om het jou ook naar je zin te maken

eten is heel goed en altijd wel keus, ook al lust je veel niet

mooi onderhouden kamers en goede bedden

het gehele hotel is in goede staat

alles bij elkaar een zeer goed hotel

Mariska
14-9-2018

Het is een fantastisch hotel, en wat een super verzorging. Voor iedereen wat wils. Laat je shampoo en badschuim maar thuis, er liggen zelfs badslippers op de kamer minibar elke dag goed aangevuld. Koffie en thee ook op de kamer. En handdoeken voor bij het zwembad heb je ook niet nodig, elke dag gewoon schone halen. Ik heb dit luxe nog nooit mee gemaakt.... Alles was super schoon. Maar smaken verschillen, ik heb genoten....

Goed!

Anoniem
10-9-2018

Top hotel! Veel faciliteiten en super schoon. Minpunt het personeel ruimt te snel af en de keukens sluiten ruim voor eindtijd.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Toppertje

Frits Dibowski
8-9-2018

Super hotelarrangement alles een 10 alleen de Arabische gasten zijn gedragen zich niet

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Ondanks de vieze kamer een super vakantie gehad.

Jenny
20-8-2018

Zeer vieze kamer (1012) met springende beestjes en veel mieren. Na aangeven bij receptie en touroperator, werd er niet schoongemaakt. Verder was het wel schoon, de hele dag werd er geveegd en gesopt rondom het zwembad en restaurant. Eten was geweldig, animatie minder, 45 min 's-avonds was al veel. Dus verplicht de boulevard op of winkeltjes kijken. Personeel vliegt voor je na een fooitje, of je moet een mooie jonge knappe dame zijn, dan wordt je als koningin behandeld...

Gereisd Met partner in augustus 2018

Prima was het

Janneke
19-7-2018

Wij zijn 14 dagen heel leuk gehad,eten is super, goede personeel,wij raden het hotel zeker aan, er werkt iemand die Gokhan heat,hij is nooit in N.L geweest en spreekt vloeiend nederlands,echt ongelooflijk,wij hebben bij hem turkse bad gedaan,het was super goed,2 van onze groep had bij touroperator geboekt,en de rest in het hotel, echt niet te vergelijken, zeker in het hotel doen

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Geweldige vakantie gehad!

Danny
8-7-2018

Op dit grote hotel valt weinig op te merken en wij komen toch al 18 jaar in Turkije. Het eten is goed en qua assortiment misschien wel het uitgebreidst wat wij hebben gezien. Personeel is in voldoende mate aanwezig en dat zie je terug in de service en de hygiëne. Bij de bar word je snel en altijd met een lach geholpen (mits je dat zelf ook doet!). De kamers worden goed schoongehouden, zien er netjes en ruim uit en hebben een behoorlijk balkon. Wij zaten aan de straatkant en dat kan best rumoerig zijn. In de gangen is alles bekleed met vloerbedekking. Het zwembad is groot genoeg voor de vele (vooral Russische) gasten doch is er weinig ruimte tussen de bedjes maar die kan je zelf creëren. Het (vrij kleine) strand ligt vlak naast het hotel en is een pluspunt. Dit hotel zal voor sommigen te druk zijn maar kan ik zeker aanbevelen mits je het grote aantal gasten voor lief neemt. Zeker een hotel om nog eens naar terug te keren!

Gereisd Met partner in juni 2018