Zoover

9,7

Fantastisch hotel

Sofie Bogaert
27-9-2019

Quattro Beach is een uitstekend hotel! De locatie is top, een half uurtje van Alanya stad en Konakli ligt heel dichtbij. Aan het hotel is er ook een bazaar met leuke winkeltjes en bars. Het hotel is heel proper, zowel de kamers als aan het zwembad. Men voelt er zich thuis door het vriendelijke en behulpzame personeel. Het eten is topniveau, veel keuze! De shows 's avonds zijn geweldig!Iedere avond afwisseling. Ook zijn er thema-avonden met show-cooking, dit mag je niet missen! Het animatieteam is echt fantastisch, heel veel leuke activiteiten, en hele lieve mensen! Quattro Beach is het beste hotel waar ik ooit al ben verbleven, zeker een aanrrader!

Gereisd Alleenreizend in september 2019

Perfect verblijf

Mattias R
4-8-2019

Het hotel is modern, het personeel is vriendelijk en bekwaam en het ontbijt zeer goed en gevarieerd. Wij kregen een upgrade naar een suite en dat maakte het verblijf alleen maar perfecter.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2019

Aanrader

Y.
31-7-2019

Tijdje op de bus van de luchthaven richting hotel maar dit valt al bij al goed mee (kleine 2 uur).

Het hotel zelf is slechts enkele jaren oud en dat is er aan te zien. Kamers zeer mooi en kraaknet, evenals de rest van het hotel.

Ook het restaurant wordt heel proper gehouden itt andere Turkse hotels waar we reeds verbleven. Personeel in het restaurant heel vriendelijk en behulpzaam.

Het eten is lekker en gevarieerd. Regelmatig is er een thema-avond (Turkse avond, sushi avond, chocolade avond,...) of thema-middag (burgerfestijn, fruitbuffet met chocoladefontein).

Rond het zwembad is het vrij druk en het aantal bedjes vonden wij eerder beperkt. Handdoeken leggen is in dit hotel jammer genoeg ook van toepassing ook al is het volgens het hotelreglement in principe verboden.

Net buiten het hotel is het best gezellig met wat winkeltjes, kermis en terrasjes.

Alanya (met de taxi ongeveer 20 minuten) is zeker een bezoek waard!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Om nooit te vergeten!

Sarah
25-7-2019

1,5 uur rijden van de luchthaven, maar meer dan de moeite waard!

Vlakbij een winkelstraat, Konaklı ligt op 5 min rijden met taxi/dolmus of shutllebus, Alanya ligt op 20min rijden. Prijzen taxi zijn echt oke!

Reeds verschillende 5* hotels in Turkije bezocht , maar dit is echt het beste in jaren!

Supervriendelijk personeel, enorm proper, fantastisch lekker eten (wie hier over durft te klagen ... dan ben ik echt benieuwd wat deze mensen thuis eten), kamers perfect, spa & wellness is een aanrader, a la carte = top (zeker de Mexicaan)... zo kunnen we nog wel even doorgaan.

We kiezen nooit 2x voor zelfde hotel, maar hier komen we zeker nog eens naar terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Fantastisch hotel, elke dag ander thema

Kris
11-6-2019

Veel shop gelegenheid op loopafstand, of op 5 min rijden met taxi een groot shopping center met bazaar. Goed eten, heel fijn attent personeel,luxe loungebed huren is zeer goedkoop en erg fijn met kleine kinderen. Wij hebben erg genoten! Echt nog 5 sterren service in dit kleinschalige hotel.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Dear Kris

We would like to thank you very much for taking the time to share your feedback on your recent stay at Quattro Beach SPA & Resort Hotel on Zoover.

We are glad that you have enjoyed in your vacation and thank you for recommending us!

Cindy van der Werf
9-6-2019

Wij zijn hier geweest van 1 t/m 8 juni. Het hotel is mooi en schoon! Het eten is er erg lekker en er is veel variatie. Rondom het zwembad was het ook schoon. Er zijn veel Russen maar hier hebben wij totaal geen last van gehad. Goed en leuk animatie team! Niet opdringerig. Vooral Serkan komt een praatje met je maken en is ook leuk met de kinderen.De shows savonds zijn erg mooi en van goede kwaliteit. Het hotel zou helemaal top zijn als er ook een speeltuintje bij zit.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Dear Cindy

Fantastisch echt een aanrader

Blok
2-6-2019

Alles was super! Alles schoon, goed verzorgd, netjes, veel en lekker verschillend eten, drinken ( ook alcohol) helemaal goed! Genoeg te doen voor de kids. Elke avond kinder disco en daarna een show of feest voor de volwassenen! Niks te klagen, echt een aanrader!! Veel mensen uit Rusland en polen waar niks mis mee is alleen valt er geen praatje mee te maken!! Kan geen glimlach of een sorry vanaf als ze dwars door je heen lopen!!!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Dear Blok

Your Quattro Beach Team

Prima hotel, alleen niet geschikt voor jonge kids.

M
17-5-2019

Heel mooi hotel, direct aan het strand netjes. Het eten is prima. Toch zijn er wat puntjes van kritiek. Het hotel is niet ideaal voor kinderen, ze hebben een klein badje en dat was het, geen speeltuintje of dergelijke. Verder wordt er niet echt rekening gehouden met kinderen, er is hele dag door kei & dan ook kei hard muziek bij het kinderbad. Super veel Russen, het hotel legt de focus ook echt op de Russen helaas. Veel dronken Russen, grof & luidruchtig.

Verder doen ze hun best wat animatie betreft, investeren ook echt in animatie. Kinderanimatie met name Jim is heel aardig, betrokken & grappig met de kids. Ze hebben elke avond wel een thema en investeren daar ook in.

Zullen wij hier nog eens verblijven, nee dat komt omdat er voor kinderen weinig te doen valt & door de doelgroep die daar overheerst.

Verder is het een net, mooi en schoon hotel & eten is prima genoeg variatie.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Dear "M"

Your Quattro Beach Team

nooit weer.wat een verschrikkelijk hotel!!

linda
11-5-2019

wat een verschrikkelijk hotel in hoogseizoen! veel russen op 500 kamers 5 kamers met Nederlandse gezinnen. eten is een hel! smaakt allemaal hetzelfde.veel katten op resort deze liepen met dode ratten in hun bek.bij melding personeel werd er niks aan gedaan je werd uitgelachen en gevraagd op een "vriendelijke" manier of je de foto's wílde verwijderen. hier krijg je rabiës van!!!! kamers heel schoon. personeel liep voor de oost-europeanen,de westerlingen waren niets zij kwamen niet over de brug met geld voor een drankje extra. 5 sterren No Way, 2 houdt t op!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Laura
16-10-2018

Zeer kindvriendelijk, prachtig hotel! Ons zoontje van 20 maand had de tijd van zijn leven! En wijzelf ook! Alles erop en eraan! Super vriendelijk personeel.

*ons zoontje kreeg een allergische reactie op noten (ongekend ervoor) op de 3de dag en dankzij de snelle reactie van de dokter zijn we super geholpen, binnen de 10minuten stond de ambulance er en is alles in goede banen verlopen! Bedankt hiervoor! Hebben hierna alsnog optimaal kunnen genieten van de ultra all in service!

Zeker aan te raden voor jong EN oud!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018