Zoover

Hotel Quattro Beach Spa & Resort

9,7

Eloo
8-10-2019

Dit was zo'n resort dat alles boven de verwachtingen was.

Echt geweldig personeel en daarmee ook alles omheen.

Ik raad deze resort iedereen aan!

Voor de ligging geef ik een 9 en dit heeft geen andere reden dan dat de resort ver van Antalya (Vliegveld) ligt. Maar de resort zelf heeft een super ligging direct aan strand.

We Love Quattro ;)

Fam vos
4-10-2019

Dat het een fantastische hotel is. en dan heb ik niks te veel gezegd. Het eten is erg goed en gevarieerd vriendelijke personeel. De kamer erg groot en zijn erg schoon. en erg mooi. de omgeving is ook zo mooi green cayon gedaan een aanrader. Hamam gedaan in het hotel geweldig. Wie hier nog wat over te zeiken heeft moet thuis blijven . Animatie voor de kinderen en volwassenen geweldig om de twee dagen een verrassing wat voor avond we hebben sushi en Italiaanse en een Turkse avond hebben we gehad. Voor herhaling vatbaar.

Joland koning
28-9-2019

Kleinschalige hotel, niet opdringerig, animatie team doen heel veel voor de vakantiegangers vooral Sarkan. Veel thema's voor het avondeten. Echt een aanrader om naar toe te gaan.

Fantastisch hotel

Sofie Bogaert
27-9-2019

Quattro Beach is een uitstekend hotel! De locatie is top, een half uurtje van Alanya stad en Konakli ligt heel dichtbij. Aan het hotel is er ook een bazaar met leuke winkeltjes en bars. Het hotel is heel proper, zowel de kamers als aan het zwembad. Men voelt er zich thuis door het vriendelijke en behulpzame personeel. Het eten is topniveau, veel keuze! De shows 's avonds zijn geweldig!Iedere avond afwisseling. Ook zijn er thema-avonden met show-cooking, dit mag je niet missen! Het animatieteam is echt fantastisch, heel veel leuke activiteiten, en hele lieve mensen! Quattro Beach is het beste hotel waar ik ooit al ben verbleven, zeker een aanrrader!

Gereisd Alleenreizend in september 2019

We hebben een prachtige tijd gehad

IJPELAAR
5-8-2019

We hadden een geweldige tijd. We hadden plezier. Het eten op Turkse nachten was vooral leuk. de zeetemperatuur was ook erg goed en we konden comfortabel zwemmen. De netheid van het hotel, de inrichting was ook geweldig. internetsnelheid was goed in vergelijking met andere hotels, maar kon worden verbeterd. bedankt voor alles.

Geweldig Hotel

Mark Martin
4-8-2019

Net hotel met prima eten en gastvrij personeel. Heerlijk genoten van het prachtige uitzicht. Met name het uitzicht van de ondergaande zon.Nette kamers. Zeker een aanrader voor een heerlijk relaxed verblijf.

Perfect verblijf

Mattias R
4-8-2019

Het hotel is modern, het personeel is vriendelijk en bekwaam en het ontbijt zeer goed en gevarieerd. Wij kregen een upgrade naar een suite en dat maakte het verblijf alleen maar perfecter.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2019

Geweldige gastvrijheid

umut soguet
3-8-2019

De slaapkwaliteit was erg goed. We zijn erg blij hier en volgende keer zullen we weer dit hotel kiezen.

Komen zeker terug ! Een aanrader

Jens De Winter
24-7-2019

Vriendelijk personeel, je wordt goed geholpen. Animatie super ! Lekker eten en drinken.

Gereisd Met partner in juli 2019

Goede spa(massages) maar nooit meer!

Lena
12-7-2019

In veel goede all inclusives geweest van Mexico, Egypte & Turkije, dit is het niet. Als je hierheen komt om Mojito’s te drinken, dan stel ik je gelijk teleur: dit hotel kent namelijk GEEN mojito. Heel bizar, ze hebben in hun All-inclusive pakket alleen enkele eigen gemaakte cocktails waar wij met z’n 4en niks van lustten. Na aandringen bij meerdere barren, kregen we te horen dat we extra moesten betalen. €5 betaald, iets anders gekregen. Verder, te weinig ligplaatsen/te kleine zwembaden en te weinig animo voor de kinderen. In het zwembad gelden helemaal geen regels, iedereen gooit met ballen, complete flamingo’s van 1.5 x2m. zwemmen op je als je niet op let en er zijn ontzettend veel Russen, zelfs het programma word erop aangepast. Op de zaterdag (en nog 1 dag in de week) word je al om 15:00 van je ligbed geknikkerd vanwege Turkish night. Eten smaakt altijd hetzelfde. Kamers zijn wel heel mooi! Spa heerlijk!

Maar 1 keer en nooit meer!