Zoover

9,7

Fantastisch hotel

Sofie Bogaert
27-9-2019

Quattro Beach is een uitstekend hotel! De locatie is top, een half uurtje van Alanya stad en Konakli ligt heel dichtbij. Aan het hotel is er ook een bazaar met leuke winkeltjes en bars. Het hotel is heel proper, zowel de kamers als aan het zwembad. Men voelt er zich thuis door het vriendelijke en behulpzame personeel. Het eten is topniveau, veel keuze! De shows 's avonds zijn geweldig!Iedere avond afwisseling. Ook zijn er thema-avonden met show-cooking, dit mag je niet missen! Het animatieteam is echt fantastisch, heel veel leuke activiteiten, en hele lieve mensen! Quattro Beach is het beste hotel waar ik ooit al ben verbleven, zeker een aanrrader!

Gereisd Alleenreizend in september 2019

Perfect verblijf

Mattias R
4-8-2019

Het hotel is modern, het personeel is vriendelijk en bekwaam en het ontbijt zeer goed en gevarieerd. Wij kregen een upgrade naar een suite en dat maakte het verblijf alleen maar perfecter.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2019

Fantastische vakantie gehad!!

Gary
8-7-2015

Last minute geboekt naar Quattro beach, bij aankomst werden wij (mijn broertje en ik) in de main-hal lounge geplaatst. Wij werden keurig ontvangen en alles werd direct voor ons geregeld terwijl wij genoten van een drankje en turks snoep.

De kamers, de restaurant, het zwembad en het strand zagen er allemaal top uit! Alles wordt goed schoongehouden en ziet er als nieuw uit. Het eten is ons goed bevallen, dagelijks zijn er in het main-restaurant en beach restaurant lekkere gerechten te vinden. Daarnaast ook echt een compliment voor het animatie team wat altijd vrolijk is en ervoor zorgt dat de gasten samenkomen bij bijvoorbeeld spelletjes. Deze mensen werken keihard en lang maar zijn altijd vrolijk!

Het hotel ligt niet ver van het centrum van Alanya af, met een busje wordt je op bepaalde tijden voor het hotel opgehaald en afgezet! Wij hebben een prima vakantie gehad in het hotel!