Zoover

9,7

Hotel aanrader!

Ryan
3-10-2019

Prima hotel, aangenaam verrast. Vooral zeer vriendelijk personeel en prima eten. Wij komen zeker nog eens terug,langer. Toffe bars buiten en leuke mensen..

Gereisd Met vrienden in september 2019

Fantastisch hotel

Sofie Bogaert
27-9-2019

Quattro Beach is een uitstekend hotel! De locatie is top, een half uurtje van Alanya stad en Konakli ligt heel dichtbij. Aan het hotel is er ook een bazaar met leuke winkeltjes en bars. Het hotel is heel proper, zowel de kamers als aan het zwembad. Men voelt er zich thuis door het vriendelijke en behulpzame personeel. Het eten is topniveau, veel keuze! De shows 's avonds zijn geweldig!Iedere avond afwisseling. Ook zijn er thema-avonden met show-cooking, dit mag je niet missen! Het animatieteam is echt fantastisch, heel veel leuke activiteiten, en hele lieve mensen! Quattro Beach is het beste hotel waar ik ooit al ben verbleven, zeker een aanrrader!

Gereisd Alleenreizend in september 2019

Fantastisch !!!

Kelly ringoir
4-8-2019

Super hotel een echte aanrader alles was tiptop inorde , heel vriendelijk personeel een super tijd gehad

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Perfect verblijf

Mattias R
4-8-2019

Het hotel is modern, het personeel is vriendelijk en bekwaam en het ontbijt zeer goed en gevarieerd. Wij kregen een upgrade naar een suite en dat maakte het verblijf alleen maar perfecter.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2019

Fantastisch maar nooit meer door zoveel russen

Simone
20-7-2019

Alles was fantastisch... eten kamers schoon. Maar t sterft er van de russen en dat is echt verschrikkelijk.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Always again

Jany
26-6-2019

Quattro Beach & Spa er is echt geen nee te koop. Zeer royale kamers en zeer vriendelijk personeel. Het is een groot hotel maar daar merk je niets van er is voldoende plek voor iedereen. Het hotel ligt wel buiten Alanya maar met de taxi zit je er zo. Alanya zelf is een leuke plaats.

Special thanks to Sabrina, Mert, Katya, Serkan, Ugur and all the others. But please, dear management, dünya from the reception should learn to have some more respect to guests. she is really rude.

Gereisd Met vrienden in juni 2019
Guest Relation Office, Asst. Front Office Manager, 8-7-2019

Dear Jany

We would like to thank you very much for taking the time to share your feedback on your recent stay at Quattro Beach SPA & Resort Hotel on Zoover. We are glad that you have enjoyed in your vacation and thank you for recommending us! We all looking forward to welcoming you back again in the nearest future!

Kind regards,

Ryan
20-6-2019

Heel erg mooi hotel, lieve mensen die daar werken. Zeker een aanrader! Mijn verblijf was geweldig!

Gereisd Met vrienden in juni 2019
Guest Relation Office, Asst. Front Office Manager, 25-6-2019

Dear Ryan

We all look forward to welcoming you back again in the near future!

Kind regards,

Your Quattro Beach Team

Fantastich

Marjolein
4-8-2018

Wat een prachtig hotel ,t personeel was TOP .mooie Schoone kamers ,eten voor ieders was er wel wat .heel veel te doen ivm animatieteam , goede kapper zit er in t hotel ,t enige nadeel was dat je heel moeilijk de zee in kon ,ivm rotsen maar als je een stukje naar rechts liep kon je daar zo de zee in lopen , wil je savonds er ff tussen uit dat kan ,als je de straat helemaal uit loopt terug naar de hoofdweg daar heb je leuke winkeltjes ,t enige wat ze zouden moeten verbieden is daar op de hoek daar kun je of op een kameel rijden of op een ezeltje zo zielig in die hitte en zo mager ,gewoon verbieden . Maar we hebben een prachtige ,mooie ,fijne vakantie gehad

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Tot volgend jaar!

Josefien
26-9-2017

Dit is echt een geweldig hotel, niks kwam ons te kort.

Het animatieteam is heel spontaan en spreekt verschillende talen.

Personeel doet er alles aan om je goed van dienst te zijn.

Wij hadden kamer op de hoogste etage met zicht over het zwembad en de zee.

Ik kan iedereen dit hotel aanraden, en volgend jaar zit ik hier zeker weer!

Gereisd Met vrienden in september 2017

Relaxen, schoon, goede service en leuk personeel

Janssen-Wallhof
15-9-2017

Afgelopen jaar zijn wij hier ook geweest.

Dit jaar hebben wij Quattro Beach voor 24 dagen bezocht. De transfer van het vliegveld naar het hotel duurt ongeveer 2 uur. Dat is wel een zit maar het is het wachten waart.

Wij zijn met een jong gezin met kleine meid van 3 jaar en de schoonouders zijn nagereisd. Het hotel is echt super schoon. Dagelijks wordt de hotelkamer echt goed schoongemaakt incl. schone handdoeken. Alles is overzichtelijk aangegeven. Het personeel is echt super vriendelijk. Yavuz zorgt ervoor dat niemand iets te kort komt. De dames, Sevgi, Asel, Ayperi van de Patisserie halen echt alles uit de kast om het naar je zin te maken, niets is te veel. Per week kun je een maal a-la-cart eten. Alles ligt binnen handbereik. Een goede Spa, fijne en ruime zwembaden. Links is de relax zone en rechts de Actieve zone. Er is een klein waterpark en een apart kinderbad met zonnedoek.

Er is een heerlijke pier om te kunnen relaxen. Bedjes op de pier, het strand en op de stijger zijn schoon, voorzien van kussens en je kunt gebruik maken van de handdoekservice. Je kunt de hele dag je handdoeken ruilen wel 10x per dag als je dit wilt.

Tijdens ons verblijf waren er leuke shows, verschillende activiteiten, foam party in het zwembad, gala avond, turks avond etc.

Een verbeterpunt: sommige gerechten waren lauw omdat het personeel altijd zorgt dat van alles voorradig is en er vooruit gekookt wordt maar hierdoor koelen sommige gerechten af.

Animatieteam: De Poolse animateur deed echt haar best. De Russische juffrouw was meer bezig met feesten dan met de kinderen. Daar kwam weinig output uit. Alles was te veel.

Voor de rest top vakantie, zeker op het gebied van prijs kwaliteit.

Een absolute aanrader