Zoover

9,7

Hotel aanrader!

Ryan
3-10-2019

Prima hotel, aangenaam verrast. Vooral zeer vriendelijk personeel en prima eten. Wij komen zeker nog eens terug,langer. Toffe bars buiten en leuke mensen..

Gereisd Met vrienden in september 2019

Fantastisch !!!

Kelly ringoir
4-8-2019

Super hotel een echte aanrader alles was tiptop inorde , heel vriendelijk personeel een super tijd gehad

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Aanrader

Y.
31-7-2019

Tijdje op de bus van de luchthaven richting hotel maar dit valt al bij al goed mee (kleine 2 uur).

Het hotel zelf is slechts enkele jaren oud en dat is er aan te zien. Kamers zeer mooi en kraaknet, evenals de rest van het hotel.

Ook het restaurant wordt heel proper gehouden itt andere Turkse hotels waar we reeds verbleven. Personeel in het restaurant heel vriendelijk en behulpzaam.

Het eten is lekker en gevarieerd. Regelmatig is er een thema-avond (Turkse avond, sushi avond, chocolade avond,...) of thema-middag (burgerfestijn, fruitbuffet met chocoladefontein).

Rond het zwembad is het vrij druk en het aantal bedjes vonden wij eerder beperkt. Handdoeken leggen is in dit hotel jammer genoeg ook van toepassing ook al is het volgens het hotelreglement in principe verboden.

Net buiten het hotel is het best gezellig met wat winkeltjes, kermis en terrasjes.

Alanya (met de taxi ongeveer 20 minuten) is zeker een bezoek waard!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Om nooit te vergeten!

Sarah
25-7-2019

1,5 uur rijden van de luchthaven, maar meer dan de moeite waard!

Vlakbij een winkelstraat, Konaklı ligt op 5 min rijden met taxi/dolmus of shutllebus, Alanya ligt op 20min rijden. Prijzen taxi zijn echt oke!

Reeds verschillende 5* hotels in Turkije bezocht , maar dit is echt het beste in jaren!

Supervriendelijk personeel, enorm proper, fantastisch lekker eten (wie hier over durft te klagen ... dan ben ik echt benieuwd wat deze mensen thuis eten), kamers perfect, spa & wellness is een aanrader, a la carte = top (zeker de Mexicaan)... zo kunnen we nog wel even doorgaan.

We kiezen nooit 2x voor zelfde hotel, maar hier komen we zeker nog eens naar terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Fantastisch maar nooit meer door zoveel russen

Simone
20-7-2019

Alles was fantastisch... eten kamers schoon. Maar t sterft er van de russen en dat is echt verschrikkelijk.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Always again

Jany
26-6-2019

Quattro Beach & Spa er is echt geen nee te koop. Zeer royale kamers en zeer vriendelijk personeel. Het is een groot hotel maar daar merk je niets van er is voldoende plek voor iedereen. Het hotel ligt wel buiten Alanya maar met de taxi zit je er zo. Alanya zelf is een leuke plaats.

Special thanks to Sabrina, Mert, Katya, Serkan, Ugur and all the others. But please, dear management, dünya from the reception should learn to have some more respect to guests. she is really rude.

Gereisd Met vrienden in juni 2019
Guest Relation Office, Asst. Front Office Manager, 8-7-2019

Dear Jany

We would like to thank you very much for taking the time to share your feedback on your recent stay at Quattro Beach SPA & Resort Hotel on Zoover. We are glad that you have enjoyed in your vacation and thank you for recommending us! We all looking forward to welcoming you back again in the nearest future!

Ryan
20-6-2019

Heel erg mooi hotel, lieve mensen die daar werken. Zeker een aanrader! Mijn verblijf was geweldig!

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Dear Ryan

We all look forward to welcoming you back again in the near future!

Your Quattro Beach Team

Fantastisch hotel, elke dag ander thema

Kris
11-6-2019

Veel shop gelegenheid op loopafstand, of op 5 min rijden met taxi een groot shopping center met bazaar. Goed eten, heel fijn attent personeel,luxe loungebed huren is zeer goedkoop en erg fijn met kleine kinderen. Wij hebben erg genoten! Echt nog 5 sterren service in dit kleinschalige hotel.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Dear Kris

Cindy van der Werf
9-6-2019

Wij zijn hier geweest van 1 t/m 8 juni. Het hotel is mooi en schoon! Het eten is er erg lekker en er is veel variatie. Rondom het zwembad was het ook schoon. Er zijn veel Russen maar hier hebben wij totaal geen last van gehad. Goed en leuk animatie team! Niet opdringerig. Vooral Serkan komt een praatje met je maken en is ook leuk met de kinderen.De shows savonds zijn erg mooi en van goede kwaliteit. Het hotel zou helemaal top zijn als er ook een speeltuintje bij zit.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Dear Cindy

Fantastisch echt een aanrader

Blok
2-6-2019

Alles was super! Alles schoon, goed verzorgd, netjes, veel en lekker verschillend eten, drinken ( ook alcohol) helemaal goed! Genoeg te doen voor de kids. Elke avond kinder disco en daarna een show of feest voor de volwassenen! Niks te klagen, echt een aanrader!! Veel mensen uit Rusland en polen waar niks mis mee is alleen valt er geen praatje mee te maken!! Kan geen glimlach of een sorry vanaf als ze dwars door je heen lopen!!!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Dear Blok